Akademi Türkiye

Milyonları ekrana kitleyen kaliteli müzik yarışma programı “Akademi Türkiye” yeniden başlıyor.

Yayınlandığı dönemde izlenme rekorları kıran ve Kanal 1 ekranlarında yeniden hayat bulacak olan Akademi Türkiye’ye katılmak için çok kısa bir başvuru dönemi mevcut...

Aralık ayı boyunca İstanbul, Ankara ve İzmir’de yapılacak seçmeler öncesi ön başvuru için http://www.akademiturkiye.tv/basvuru.asp adresindeki formu doldurmanız gerekli...



Seçilecek şanslı ve yetenekli yarışmacılar tam 12 hafta boyunca yaşayacakları ve yarışacakları Akademi'de Türkiye’nin önde gelen müzisyenleri ve uzman eğitmenlerden dersler alacaklar.


Macera çok yakında Kanal 1 ekranlarında...

Gelişmeleri sitemizden takip edebilirsiniz...

75 yorum:

Adsız dedi ki...

ben emrah çavdar size form doldurdum fakat benim seçildiğimi nerden öğreneceğimi bilmiyorum nasıl öğreneceğim benim seçildiğimi

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende yarışmaya girdim fakat aranmadım.bende artık torpil olduğuna inanmaya başladım.insanlar bu yarışmaya değer verip otellere dünyanın parasını kaptırdılar.madem aranmayacaktı elenenler neden bu insanlara hemen olup olmadığını söylemediniz.bu arkadaşlar bu kadar emek verdi uğraştı.en azından seçmeleri kazanamasakta aramaları gerekirdi.insanlar umutla beklediler günlerce.hem insanların emekleriyle,hayalleriyle,umutlarıyaoynuyorlar hemde bundan ratingle çıkar sağlıyorlar.arıyoruz bugün aranacaksınız diyorlar aramıyorlar.madem kendi tanıdıklarını seçiyorlar bizlerde akıllı olup onlara rating yaptırmayalım.izlemeyelim.onlarda kimi getiriyorsa kendileri dinlesin.bu yarışmanın tek bir starı vardı.o da BARIŞ AKARSU

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu yarışmalar hep böyle.aranızda popstara katılanda varsa bilir.Ankara elemelerinde bir tek osmantan la armağan vardı jüride.onlarda müzikle uzaktan yakından ilgisi olmayan isimler.onlar sesten anlayabilirlermi şarkıcımı onlar.nerde ebru gündeş.nerde orhan gencebay nerde bülent ersoy hiçbiri yoktu.ve bizi 3saat dışarda dondurdular.arkadaşlar artık şunu anlamak gerekir herkes kendi tanıdığını yarışmaya getiriyor.10-20sn de sesin rengini nasıl anlayacaklar milletle dalga geçiyorlar.bu hep böyle arkadaşlar sesimiz ne kadar güzel olursa olsun bu yarışmalardan hep elimiz boş döneceğiz.onun için bizde onları seyretmeyip reyting yaptırmayalım arkadaşlar.artık uyanık olalım.bize değer vermeyenlere biz hiç değer vermeyelim.ne yarışmalarına katılalım nede programlarını seyredelim.boykot edelim onları boykot.

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben sağnak beren evt siz diyosunuz bunlarda haklısınız ama kaznamayanları armıyorlardı ozman elenmişsinizdr ben yarı finale kaldım ve girim baklım şimdi 1 hafta içiinde ararlarsa kazandım ama armazlarsa kazanammadım demktir torpil belki dediğiniz gibi oluyor ama şunuda unutmayın sizin olmazdı diye sakın lanet okumayın hayırlsı neyse sizin için o olur emin olun herşeye güzel bakın olumlu bakınki ters yola sapmayın yani sonradan üzüleceğiniz kelmeler sarfetmeyin arkadaşlar bazen dediğinbz gibi torpil oluyor ama nağpalım bunun önüne geçemeyiz eyer iyi kimse o kaznsın ne yapalım sabertmek gerek eyer gerçekten bu işi yapmak istiyorsanız saberdin ve kararlı olun peşinden gidin teşekkürler kendinize iyi bakın

Adsız dedi ki...

arkadaşlar maalesef bende elenmişim.aranacağımı sanıyordum fakat aramadılar.ben arayınca elendiğim söylendi.neyse sağlık olsun.bende param olunca kendim şan eğitimi alır,kendime kaset yaparım.bu arada elemelerde söylediğim vurdum en dibe kadar şarkısını da izleyin.
http://www.youtube.com/watch?v=_LStJpCq9z0 bu elemelerde söylediğim şarkı.ayrıca barış akarsunun ıslak ıslak şarkısınıda
http://www.youtube.com/watch?v=v-0Eg2xU7Jw&feature=related burdan izleyebilirsiniz.belki birdahaki Akademi Türkiye olursa tekrar katılırım ve inşallah kazanırım.şimdilik kendimi beklemeye alacağım ve elime şan eğitimi alma fırsatı geçerse değerlendireceğim.umarım bi dahaki yarışma olursa kazanırım:)

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben yedek 2 de kalmısım son yırmıdeydım ama olmadı ne torpılım wardı ne bıse buralara kadar geldım kı daha 19 yasındayım boswerın saglık olsun

Adsız dedi ki...

arkadaşlar torpil filan yok bende yedeklerde kalmıştım oldukça ilgiliydiler ve bence yetenekler yarışıyo yetenegin ruhun torpilimi olur ya rahat olun kendinize güvenin denemeye devam şans bu yaa

Adsız dedi ki...

sayın yüksel aytuğ'a kalitenin anlamını sormak istiyorum.dün gece ekranda izlediklerimizden sonra " kaliteli program"diye kendilerini övmekten vazgeçmeleri gerekir diye düşünüyorum.çok mu beğendiniz aytuğ yaptığınız programı ve seçtiğiniz sesleri?bu mudur diye sormak geldi içimden.yazık o gençlere gaz verip iyisin diye seçmişsiniz hem de kıyafetleriyle harikalar yaratıp maskaraya çevirmişsiniz.herhelde siz çok beğendiniz.birazcık masraf edememiş program sahibi veya her kimse...herhalde bit pazarından alınmış kıyafetler ya da pelin akat'ın küçülmüşlerini zayıflara dilaranın küçülmüşlerini de diğerlerine giydirmişler.kalite budur diyorsunuz.haklısınız tam kalite..urfalı bahadırların yakıştığı programa kimbilir ne cevherleri almadınız.aslında konuyu fazla dağıttım galiba.sayın aytuğ diğer jüri üyeleri ve program yapımcıları müsaade ediniz halk olarak biz takdir edelim yapılanları kendi kendinizi metetmeyin..bırakın küçük dağlar yerinde kalsın.

Adsız dedi ki...

böyle bir yarışmaya girmediğim için çok mutluyum hayatımın yanlışı olurmuş beni seçmediğiniz için teşekkür ederim

orda birtane bayanlarda güzel ses var gerisi boşş sarışın kısa saçlı neyse torpil yapılmışda bu kadar kötü sesler biraraya nasıl gelmiş anlamadım...herkeze kolay gelsin??? 01

Adsız dedi ki...

pınarın yorumlarına katılıyorum bende bu yarışmada görüp görebileceğim en iğrenç sestir.kesinlikle kanalda torpili olduğuna inanıyorum.ajdarın sesi bile ondan güzel.bence ilk elenen isim o olmalı torpil yok diyen adaylarada bahadırı örnek gösteriyorum.buda size kapak olsun arkadaşlar.bayhana benzetiyolarmış onun sesinin bile onda biri olamaz.bizlerde haber bekliyoruz bizi arayacaklar diye tabi aramazlar çünki arkadaşlar biz eğitim almadık,çünki arkadaşlar bizim torpilimiz de yok,bahadır kadar bile jüride sesimiz yok.bence bu yarışmadan star filan çıkmayacak.bu yarışmanın tek starı vardı oda BARIŞ AKARSU herzamanda kalbimizde kalacak.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yeni akademiyi gördünüzmü.hepsi eğitim almış,hani halkın starı yok.neden çünki bu yarışmadaki herkes eğitimli ancak ne sesleri çok iyi nede fiziki görünüşleri.barışın kendi tarzı vardı fakat bunların hiç tarzlarıda yok.bide dikkat ettiyseniz barış gibi rack söyleyende yok.ayrıca jüri üyeleride çok iyi değil.burcu güneş,ayşegül aldinç hiç hoşuma gitmedi.biz eskilerden bıktık.bence jüri hadise,gökhan özer,mustafa sandal,gülşen gibi sanatçılardan oluşur.bence metin özülkü eğitim alanları değil,amatörleri seçmeliydi.sanırım tüm yarışmacılarda akademi müdürü tarafından seçilmiş.ses eğitimi verilen okul gibi bir yerde eğitimlileri bidaha alıp neden eğitiyorlar.bence buda yanlış.halkın starı halktan çıkar.diğer arkadaşların sesine haksızlık yapıldığı bahadırdan bile ortaya çıkıyor.çünki sesi en kötü olan o.bende arkadaşlara katılıyorum.bu yarışmada kime kaset yapılırsa yapılsın alan olmayacak ve internetten bile korsanını indirmeyecekler.arkadaşlar elendiniz diye hiç üzülüp bu işi bırakmayın.elbet kader bizede güler bizde kaset yaparız böyle yarışmalara muhtaç olmadan.

Adsız dedi ki...

uyanın artık arkadaşlar bu yarışma daha yeni başladı ve profosyonel yarışması değil buranın amacı amatör olanları eğitmek ve burda önemli olan ses tonuna ve yoruma bakmak. bunların hepsinin doğru olduğu tek bayan yedek nil dir. bu yarışmaya tamamen uyuyo akademi türkiye evinde nil olmalı. türkiye starını arıyor ve bu star çok da uzakta değil farkına varın ve bu kızı kaçırmayın sms lerinizle bu kızın o eve girmesini sağlayın. burdan size sesleniyorum yapmayın lütfen ya eğer kulağınızla dinlediyseniz sizde bu farkı anlamışsınızdır kesinlikle bu evde nil olmalı. NİL SENİN YANINDAYIZ MÜZİKTEN BİRAZ OLSUN ANLAYANLAR NİL E OY VERİN...

Adsız dedi ki...

BU NASIL İŞ YA....
MÜRACAT EDİYORUZ İR FORM AÇIYORSUNUZ SONRA NE ÇAĞIRIYORSUNUZ NEDE BİR CEVAP VERME TENEZZÜLÜNDE BULUNUYORSUNUZ.BARİ MAİL ATIN BE...
TORPİL DÖNDÜĞÜNÜ DÜŞÜNÜYOR VE SİZİ KINIYORUM AKADEMİ TÜRKİYE YÖNETİMİ.....
ÇOK AYIP ETTİNİZ BU MİLLETE....

turan dedi ki...

ARKADAŞLAR ŞİMDİKİ İŞİMİZ EVE GİRECEK 16 VE 17. YARIŞMACILARI SEÇMEK.BEN CE ÖMER SES TONUYLA, DURUŞUYLA, KENDİNDEN EMİN TAVIRLARIYLA EVE GİRMEYİ HAK EDİYOR.HADİ ARKADAŞLAR ÖMER YAZALIM VE 3727 YE GÖNDERELİM. ŞİMDİ...

Adsız dedi ki...

tüm türkiye duysun bu sesi bu ses altın bir ses... haydi oylar TUĞBAYA..

Adsız dedi ki...

Selamlar İnanın yazmayayım dedim ama kendimi tutamdım
Burak için ömer kardeşimizin sülalesi karalama kampanyası başlatmış belli en iyi cevabı sahnede veririz olur biter ama unutmayın bu 3 pırlanta gibi gencecik kardeşlerimize destek olmalıyız başka birinin sırtına basarak biryerlere gelirsek bizim de birgün birileri sırtımıza basar BURAK için söylüyorum sahnede performansımızın %20 sini sergiledik yorum yasağı koyuyorlar sade düz okuyacaksın diyorlar HODRİ MEYDAN metin hocam batı bir parça seçsin bu parçayı 3 erkek yarışmacı batı TSM,THM ve arabesk nağmeler gırtlak oyunları ile okusun çocuklarımızın yorumculukları çıksın halk öyle oy versin bu çocuklara 30 sn lik şarkılarda kimin kontör parası çoksa o oy gönderip yarışma evine girmesin.Kendimize güvemiz sonsuz bu yarışma olmuş olmamış hiç önemli değil biz mutlaka bir gün marka olacağız BURAK okuduysa iyi okumuştur diyecek herkez buna malesef ALLAH hepimize uzun ömür versin sizlerde şahit olacaksınız :)

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ne olursa olsun yarışmacı arkadaşları rencide edecek yazılar yazmayın.Sadece desteklediğiniz kişi hakkında yorumlar yapın.Onların çok büyük umutları var.İllede burda dereceye girenler sonradan başarılı olacak diye bişey yok.Belki de ilk elenen sonradan elenenlerden daha iyi yerlere gelir.Bu şans ve başarıya bağlı.Hepsinin umutları var buralara kadar gelmeleri bile büyük bir başarı.Akademi Türkiye yine gerçek starları çıkaracak.Bu yüzlere iyi alışın yakında ekranlarda diziler de , programlarda daha çok göreceksiniz.Hepinize sonsuz başarılar.Hepiniz kazandınız.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar lütfen beyenmediğiniz insanları müziğiyle ya da hareketleriyle eleştirin.Nereli olduğuyla değil.Burada bile ayrımcılık yapmayın.Barışcıl büyüklerimiz olmadı belki ama barışcıl bi gençlik yetişsin.Hem o yarışmada Bahadırdan başka da doğulu hatta Urfalı var.Ama sadece Bahadır memleketini bu kadar ön planda tuttu.Bu Türkiye genelinde bi yarışma önemli olan eğitim,beceri ve yarışmada sağladığı başarı.Ferhat Göçer de bi Urfalı ama o meşhur olup biyerlere geldikten sonra nereli olduğunu herkes öğrendi.Önce amacınıza ulaşın sonra memleketiniz insanlarınız sizle gurur duysun.Onlar sayesinde biyerlere gelmeye çalışmayın.Siz memleketinizin adını yüceltin.Hareketlerinizl, tavırlarınızla, eğitiminizle insanların kafasındaki doğulu düşüncesini yok edin.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar şu (yarışmacılarda ses yok)diyen arkadaşları anlamıyorum aslında yorum yaparak onları muhattap almış oluyorum ama ne yapalım.yani orada bu işi yapan insanların seçtiği kişiler yarışıyor yani bu adamlar yıllardan beri bu işin içindeler bu adamlar bilmiyorlarda bu adamların elemesine giripte yarışmaya alınmamış ve ne yarışmacıların sesini ne de yarışmayı beğenmiyorlar madem senin çizginde değil bu yarışma niye elemelere gidiyorsun seçilmemişsende saygı göster başarılar dile.....saygılar.

Adsız dedi ki...

evet ankaralı arkadaş tamamen haklısınız çünkü bu bir yarışma adıda üstünde fakat yenilen ve seçilemiyen vatandaş bunu kabullenemiyor bence ona tavsiyem köşesine çekilsin ve tekrar denesin gençlerle uğraşmasın çok ayıp tıronlar içeride müzik ve dostluğu koruyorlar onlar arasında ırk diye birşey yok zaten fatih ve bahadırı görmüştür sanırım öyle olmalıdır dostluk buna denir kişiyi eleştirmek değil

Adsız dedi ki...

BUGECE BAHADIRI ŞAŞKINLIKLA İZLEDİM ÇOK MERAK ETMİŞTİM ÇÜNKİ AMA SÖYLENENLERİN TAM TERSİNE HİÇ İYİ BULMADIM ÇOK YAZIK BU JÜRİ Mİ SEÇTİ BU YARIŞMACILARI HİÇ ANLAM VEREMEDİM FAVORİM DİYEBİLECEĞİM KİMSE YOK HATTA..BU JÜRİYE BİR SÖZÜM VAR SADECE BAHADIRI SEÇİP FAVORi GÖSTERMENİZi(bazılarınızın)ŞAŞKINLIKLA İZLEDİM KULAKLARIMA İNANAMADIM.YAZZZZIIIKKKLAAAAR OLSUN .BÖYLE BİRİNİ SEÇTİĞİNİZ İÇİN.BU ARADA BU SİTEYE SADECE YAKINLARI YARIŞMACI OLDUĞU İÇİN BAŞKALARINI KARALAMAK VEYA YARIŞMAYA KATILIP KAZNAMAYANLAR YAZACAK DİYE BİR KURAL YOK SANIRIM KİMSEYİ TANIMIYORUM...YARIŞMAYA KATILMADIM..FAVORİM BİLE OLAMADI İZLEMEYİ DE DÜŞÜNMÜYORUM.ruhuma azap verdi çünki ama size iyi seyirler....

Adsız dedi ki...

bu gece bahadırı şaşkınlıkla izledim çok merak ediyordum çünki ama söylediğinin(üstümdeki yorumcu)tam tersine çok iyi buldum bahadırı helal olsun bu jüriye böyle bi ses bulmuşlar.favorim diyebileceğim birileri varsa o da bahadır ve baha dır.valla şaşkınlıkla izledim bu ses bu duruş..vay be dedim...(üstümdeki sanırım sen çooooooook kişiyi tanıyorsun en çokta bahadırı hatta beni bile tanıyosunn...

Adsız dedi ki...

yorumlara göz atıyorumda het yorumda muhakkakbahadır var.bu arkadaş kesin ünlü olaacak sesi güzel zaten birde kamoyu oluşturmuş agzını açan bahadır bahadır 17 kişinin içinde kendini bukadar parlatması olumlu bence.sanat camiasında reklamın iyisi kötüsü olmaz denir yani kişi konuşulsun yeterki.o çocuk içerde bişeyler yaparken sizde dışarda reytıngini artıradurun.başarılar BAHADIR...

Adsız dedi ki...

bu yarışmada farklı sesi ve efendilikleri ile 2 tane favorim var bahadır ve baha .

Adsız dedi ki...

hakikaten arkadaşım ben bu isimlere birde esrayı ekliyorum bahadır baha ve esranın sesi farklı. diğerlerinden dışarıda çok var hatta ben bile zorlasam yapabilirim sanki.

Adsız dedi ki...

DÜN GECE EVİ İZLDEDİMDE BAYAN OLDUGUMDAN UTANDIM.HELE O SEVCAN DENEN KIZ TAM SOKAK KADINLARI OLURYA SATAŞMAYA YER ARAYAN ÇİRKEF...BİDE JÜRİ ONU KARŞISINA ALIP YORUM YAPIYOR BU KAREKTERDEKİ BİRİNİN SESİ ÇOK GÜZEL OLSA NE YAZAR.İLERDE BU İNSANLAR İLERDE ÇOCUKLARIMIZA ÖRNEK OLACAKLAR YAZIK BU HALKA.BEN JÜRİ OLSAM KIZLARI İKİŞER İKİŞER YOLLARIM İNANIN.O EVDE MURAT,BAHADIR,ALPER VE KÖTÜNÜN İYİSİ ÖMER GERİSİNİ ÇÖPE AT KAPAGIDA SIKICA KAPAT...

Adsız dedi ki...

çok beğenerek izliyorum.1.sini de hiç kaçırmadan izledim.fakat her hafta yarışmanın saati değişiyor.neden böyle oluyor.biraz daha erken saate alınırsa çok mutlu olacağım.

Adsız dedi ki...

Kendini halk sanan arkadaş bence bu yazınla asıl çöpe atılacak olan sensin.Saygılı ol!! hem daha onları ekranlarda çok göreceksin alış bence.

Adsız dedi ki...

sanatçılar uçuk kaçık insanlardır ve kimseye de örnek olamazlar hele ki çocuğunuza asla örnek olamazlar yanlış bir yerdesiniz burada müsamere yok burası bir illuzyon sevcana da o rol biçilmiş köyün delisi ama güzel şarkı söylüyor ALLAH için

Adsız dedi ki...

yorum yazmak herkesin hkkı bende yukardaki yoruma katılıyorum bencede topluma örnektir,genclere örnektir ekrandaki kişi onun içinde sevcan hal ve hareketlerine dikkat etmeli çok yanlış yapıyor.sesi güzel olsada karekter önemli.kötü niyetle yazmıyorum ama yapıcı olmak lazım sizin yakınınız dıye kötü şeylerinede iyi demeyin bence uyarın her şey daha iyi olur onun için.hepsine başarılar...

Adsız dedi ki...

baha,bahadır,murat,alper,derya başarılar

Adsız dedi ki...

halksınız ama nasıl halk bilemiyorum sevcana çamur atmayı bırakında sesine yorum yapın kötü sözler sahibine yakışır anlayana.yürübe sevcan delikanlı kızmışsın
sevcan sevcan sevcan

Adsız dedi ki...

yaw sevcan çok iyi bir kızdır ve çok hanımdır bakmayın siz tv deki haline kızı çekemiyorlar ondan kavga çıkarıyorlar kız ne yapsın yani sözün kısacası kız hanım bir kızdır

Adsız dedi ki...

YARIŞMADAKİ BÜTÜN GENCLER ÇOK İYİ SESLERE SAHİP.AMA EVDE ERKEKLER ÇOK İYİ ANLAŞIYORLAR.EĞİTİMDEN KALAN ZAMANLARDA ŞAKALAŞIYORLAR,GÜLÜYORLAR YANİ HOŞCA VAKİT GEÇİRİYORLAR.AMA KIZLAR HER FIRSATTA BİRBİRLERİNİ ÜZÜYORLAR.NEDENSE DE HEP KIZLARIN TARTIŞMALARINDA SEVCAN ÖN PLANDA OLUYOR.SESİ FENA DEĞİL.AMA ÖRNEK İNSAN OLMALARI GEREKİR.BEN CE SEVCANIN EVDEN AYRILMASI GEREKİR.EV ORTAMINI ÇOK GERDİĞİNE İNANIYORUM.BELKİ DE KAFASINA HERŞEYİ TAKMASINDANDIR BİLEMEM AMA ORAYA PEK YAKIŞMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM.AKADEMİ DEMEK EĞİTİMİN EN ÜST SEVİYEDE ALINDIĞI YERDİR.EĞİTİMLİ İNSANLAR DA ONA BUNA SÜREKLİ SALDIRMAZLAR.
AKADEMİDEKİ HERKES ÖMER,MURAT VE BAHADIR GİBİ ARKADAŞLIK YAPSALAR SORUN KALMAZ BENCE.
ÇÜNKÜ BU GENÇLER KENDİLERİNE VERİLEN EĞİTİMİ İYİ DEĞERLENDİRİYORLAR,DERS ZAMANI DERS, ŞAKA ZAMANI ŞAKA YAPIYORLAR.KISACASI HEM EĞİTİM ALIP HEM EVİN TADINI ÇIKARIYORLAR.
HEPSİNE BOL SANS DİLİYORUM.

Adsız dedi ki...

çünkü banttan yayın yapıyorlar keserek verdikleri için sevcan suçlu gibi gözüküyor canlı olarak verseler anlayacağız sevcan çok açık sözlü ,dürüst bir kız ,hesabı kitabı yok
örnek:arkadaş kurtarmalarında dikkat edin ardayı kurtardı arda en çok oyu alan kişiydi hesaplı bir kız olsaydı oyunu arda ya vermezdi

Adsız dedi ki...

gece 3 te banttan yayın çok erken oluyor rica etsem gece 4 te başlasa:)))))))))))))
cuma performans gecesinden de şikayetim var cuma gecesi haberlerden sonra bir film koyuyorsunuz 3 adet film koyun:)))

Adsız dedi ki...

SEVCAN KADAR HESAPLI KİTAPLI YARIŞMACI YOK ORDA DELİKANLI KIZ AYAGIYLA İŞİ YÜRÜTÜYOR EEE PROGRAMADA REYTİNG LAZIM KAVGACI KİM VAR SEVCAN SON 5E KADAR ORDA AMA SONRA İŞİN AKADEMİK YANI ÖN PLANA ÇIKACAK VE SEVCAN ELENECEK.KANAL BİLEREK TUTUYOR ONU EVDE YOKSA O YARIŞA YAKIŞMIYOR BİLE.AÇ İLK AKADEMİYİ İZLE İNSANLAR NASIL UYUMLU GÖR.SEVCAN YEMEK İÇİN BİLE KAVGA EDİYOR OLMAZKİ BU KADIN GİBİ.BİR KÖYDEN GELDİM MUHABETTİDE TUTURDU AMA YAPTIGINI ŞEHİRLİLER YAPAMAZ.KAÇ ŞEHİRLİ OTELLERDE ŞARKI SÖYLER ŞİMDİDE AKADEMİNİN YILDIZI OLACAKMIŞ HASBAM.İŞİNİZE BAKINYA ORDA O ÇOCUKLARA ZARAR VERİYOR PIRIL PIRIL HEPSİ ÇIKARIN ONU ORDAN SAYIN JÜRİ SAYGILAR BAŞARILAR...

Adsız dedi ki...

sevcan çikmalı ordan katılıyorum.insanların pskolojisini bozuyor...

Adsız dedi ki...

sevcanı beğenmiyorsanız oy vermezsiniz ben hiç bir yarışmacı için şu çıksın bu girsin yazamam çünkü haddime değildir siz de haddini biliniz lütfen !!!sırayla hepsi çıkacak acele etmeyin sevcanın çıkması için bir müddet beklemeniz lazım bildiğiniz gibi sevcan en çok oy alan 3 yarışmacı arasında şarkılarını da çok güzel söylüyor bakın umut hanım ne kadar beğendi onu

Adsız dedi ki...

biraz önce yazdıklarım halk nikli yazaradır
sokak kadını ve çirkef tanımlamanızı çok ayıpladım

Adsız dedi ki...

oyları halkmı yolluyor sanki siz tanıdıkları yolluyorsunuz.otel dügün derken çok çevre yapmış star olmak ona göre degil bunu kabuledelim.okadar efendi insan var orda gerçekçi olun lütfen...

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR YAYIN SAATINI PAZAR 15.30A ALMIŞLAR LÜTFEN TEPKİMİZİ KOYALIM YAZIK BU ÇOCUKLARA.YAPAMIYACAKLARI PROGRAMA BAŞLAMASAYDILAR AYIP VALLA AYIP...

Adsız dedi ki...

ben tanıdığıma gönderiyorum siz tanıdığınıza gönderiyorsunuz tamam ama performansını beğenen ama tanımayanlar da sms gönderiyorlar ben sevcanı tanıyorum çok beğeniyorum ondan gönderiyorum beğenmesem sms yollamam

Adsız dedi ki...

aslan gibi söyledi şarkısını.dikişli dikişşli.digerleri olsa çalışamadın çok hastaydım deyip çamura yatarlardı.tam sanatçı olacak adam.her koşulda şarkı söyle BAHADIR sen hep şarkı söyle.BAHADIR FİNALE...

Adsız dedi ki...

ARDAYI KALDIRALIM ORDAN.BEN ARDA DESTEKÇİSİ DEGİLİM AMA ARDANIN ORDAN KALKMASINI ÇOK İSTİYORUN.ARDAİYİ BİR İNSAN KAÇ DEFA O KOLTUGA OTURDU GENEDE HUYSUZLUK ETMEDİ OK DARDA OY POTANSİYELİ VARKEN AMA ÖMERDE BİR KENDİNİ BİLMEZLİK BOŞ BİR GÜVEN GÖREN DİYECEK 40 YILLIK SANATÇI.ÖNCE İNSAN OL ORDA HER HAFTA JÜRİ TARAFINDAN GÖKLERE ÇIKARILAN VE HER TARZ ŞARKIYI USTALIKLA SÖYLEYEN ARKADAŞI VARKEN YAPTIGI BURNU BÜYÜKLÜK SANATCI ADAMA YAKKIŞMAZ.ONUN İÇİNDİRKİ SANATÇI ERDEM İSTER ODA ÖMERDE YOK KALKMAMALI ORDAN...HAYDİ ARDA BİR KEZ DAHA KALK ORDAN HAYDI.

Adsız dedi ki...

şimdi kalkıp ömer arda gibi tahtalara, rakibime oy atın deseydi, evin her tarafında elenmek istiyorum deseydi, evde bir ruh gibi dolaşsaydı siz ömer hakkında o zaman ne yazardınız?ömer gerek sesine gerekse destğine ve sevenlerine hayran kitlesine güveniyor.ömer içinden geleni insanların yüzüne söylüyor.akademiden ayrılmak istemeğini belirtiyor.ayrıca morali bozuk.ik defa oturdu ceza koltuğuna.yani bu konuda arda kadar tecrübeli değil.şunu da unutmayalım ki yarışma bitiminde ismini yazmayan arkadaşları yazmama sebeplerini ardayı ancak sen eleyebilirsin demişler ve onun için seni yazmadık demişler.ismini yazmaya bilirsin ama sebebi sizce böyle mi olmalı? veya bu olsa bile ömere böyle mi söylenmeli?.sen olsan bu tepkileri vermez misin?ömer sadece ardaya değil ismini yazmama sebebi olarak bunu öne süren herkese aslında bunları söyledi.çünkü evde gerçek dostları hariç(murat,bahadır)herkes ömerinde ardanın da gitmesini istiyor.tabiki başta sevcan.evin her köşesinde sevcan pazarlık yapıyor.yani başkaları aynı konuları konuştuğunda hata değil. ama ömer insanların yüzüne söylediğinde suçmu oluyor?geçin bunları.ömer evde kalacak.arda yolun dışarıda açık olsun.
Ayrıca ben ömeri çok iyi tanıyorum.eğer ömer arda gibi 4 hafta hem juri tarafından, hem eğitmenleri tarafından haklı yere eleştirilerek ceza koltuğuna oturtulsa idi, ömer evden kendisi ayrılırdı.işte ömerin böylede bir kişiliği vardır.arda belkide dışarıda çok güzel söylüyordu.ama hem juri hem eğitmenler,hem de biz izlyiciler şimdiye kadar bunu göremedik.ev de kalsa bile iyi söyleyemediği için ona ne faydası olacak?birinci olsa bile neye yarayacak.dinleyici kitlesi olmayacak ki..

Adsız dedi ki...

önce bişeyi merak etim onu söyleyeyim.YARIŞMACILARDAN SEMRA ABİSİNİN ASKER OLDUGUNU VE ŞU AN ONU İZLEDİGİNİ SÖYLEDİ NERDENBİLİYOR KİM SÖYLEMİŞ BUNU ONA HANİ HİÇ BİR ŞEKİLDE KİMSE AİLESİYLE GÖRÜŞMEYECEKTİ,İKİNCİ HAFTA İÇİ ERDAL ALİŞANIN PARCASINA ÇALİŞIYORDU ÇÜNKİ O ŞARKI ONA ÇIKMIŞTI AMA NASIL OLMUŞSA KURALLAR BİR DEFALIGINA DEGİŞMİŞ VE İSTWRİGİ PARÇA VERİLMİŞ ONA NASIL İŞ ANLAMADIM,ÜÇÜNCÜSÜ BEN JÜRİNİN YERİNE OLSAM BİRDAHA GELMEM ORAYA ADAMLAR ADI ÜSTÜNDE ELEŞTİRMEK EKSİKLERİ SÖYLEMEK İÇİN ORDALAR AMA TEK KELİME ETMEDEN HADİ HADİ BİR İSİM SÖYLE YOK BÖYLE ŞEY.DİGER YARIŞMALARDA JÜRİ ÜYELERİ KENDİ ARALARINDA VE YARIŞMACIYLA GÜZEL GÜZEL KONUŞUYORLAR.ALIN YAYINI CUMARTESİNE ÖNEMLİ BİR PROGRAMINIZMI VAR SANKİ BAŞLASIN HABERLERDEN SONRA KAÇTA BİTERSE.AYIP VALLAHİ EMEKLERE...

aldoraa dedi ki...

bence sevcanın gitmmesi lazımmm en güzel şarkı söleyenlerden bitanesi evde çatışma olsada bu ses yarışması ama o evde kim durarsa herkes aynı şekilde kavga eder evde sevcanı kıskananlar var resmennnnnnn çekemiyolarrrrr

Adsız dedi ki...

lütfen sizden bir ricam var bu yazdıklarımı juriler okusun
ortalıkta sanatçıyım diye hiç gezinmeyen eğer siz sanatçıyım diyorsanız kendinizi kandırıyosunuz bütün güzel söyleyenleri sesi güzel olanların hepsi sizin yüzünden akademi türkiyen ayrıldı sesi en çirkin olanlar şimdi birinci olcak ne güzel ama size göre...

Adsız dedi ki...

ömeeeerrin sesi sevcandan güzeldi yine o gitti ya jurilerde onu ceza koltuğuna oturttukları için zevk duyuyorlardır gerçekten de ömeri o ev arkadaşları rakip olarak gördükleerii için onu seçmediler sadace murat bahadır seçti onu zavk duysunlar artık en büyük rakibiniz gitti o. ordaki jurilerin hiçbirini gerçek sanatçı deil gerçek sanatçı sesleri iyi anlar ben bu yaşımdayım kimin sesi iyi kimin sesi kötü biliyorum o koltuklara sizi juri olarak oturturan insanın aklından şüpe duyarım...bundan sonra ratingler düşer çünkü herkes ömer için akademi türkiyeyi seyrediyordu kaybeden siz ve bizler olduk

Adsız dedi ki...

LÜTFEN OKUYUN.
BU HAFTA CEZA KOLTUĞUNDAKİLERE SMS ATANLAR HARİÇ, DİĞER YARIŞMACILAR İÇİN ATILAN SMS LER BOŞA GİTTİ.ÇÜNKÜ ELEME YOKTU.HEPSİ HAFTAYA BİRİNCİLİK İÇİN YARIŞACAKLAR.PEKİ BU HAFTA ATILAN OYLAR NE OLDU?ARTI YARIŞMADA BİR DEĞİŞİKLİK YAPTILAR VE BUNU MEDYADAN KANALLARINDAN İNTERNETTEN HABER OLARAK DUYURMADILAR.
YARIN İLK İŞİM AVUKAT ARKADAŞIMA GİDİP DURUMU ANLATMAK OLACAK.BEN BURADA NE YAPILMASI GEREKTİĞİNİ BİLMİYORUM AMA YANLIŞ YAPILDIĞI VE KANDIRILDIĞIMIZ KESİN.ŞİMDİ MESELA ÖMERİN ÇOK FAZLA SMS DESTEĞİ VARDI.ÖMERİ DESTEKLEYEN KİŞİLER BU HAFTANIN SON HAFTA OLDUĞUNU BİLSELER ACABA DURUM BÖYLE OLURMUYDU.VEYA BAHADIR BU HAFTA YÜKSEK BİR ORANLA BİRİNCİ OLDU.AMA ATILAN OYLAR SADECE ONU BİRİNCİ YAPTI.OYSA BAHADIRA BU HAFTA SMS ATANLAR O SMS LERİ KONUYU DAHA ÖNCE BİLMİŞ OLSALARDIÖNÜMÜZDEKİ HAFTA ATMAZLAR MIYDI..SÖYLEMEK İSTEDİĞİM ŞEY ARKADAŞLAR AVUKAT OLANLARINIZ VARSA BUNU BİR ARAŞTIRSIN. BEN YARIN ARAŞTIRACAM.KANALA PROĞRAM SORUMLULARINA DAVA AÇACAĞIM.İSTERSE SONUÇ ÇIKMASIN.
YARIŞMANIN FORMATINI DEĞİŞTİRİYORLAR.İZLEYİCİLERE YANİ SMS ATANLARA BİLDİRMİYORLAR.60 GÜN ÖNCEDEN YARIŞMAYI KENDİ KAFALARINA GÖRE BİTİRİP HİÇBİR AÇIKLAMA YAPMIYORLAR.
İZLENME ORANI DÜŞÜKSE BUNDA SMS ATANLARIN NE SUCU VAR.YARIŞMAYI CUMA GÜNLERİ GECE 2 DE BİTİRİRSENİZ,SONRA PAZARA SAAT 16 YA ALIRSANIZ, GECE GÖRÜNTÜLERİNİ SAAT 02.30 DA YAYINLARSANIZA TABİKİ SİZİ İZLEYENDE OLMAZ, REKLAMDA ALAMAZSINIZ.6 TANE JURİ ÜYESİ VAR.AMA PARÇAYI OKUYAN KİŞİYİ BİR KİŞİ YORUMLUYOR.PROFOSYENELLİK YOK.
BAKIN STARDAKİ YARIŞMAYA ADAMLAR 3 YARIŞMACI İLE 3 SAAT YAYIN YAPIYORLAR.
PERFORMANSLARI KÖTÜ OLANLARI OTURTACAKLARINA SMS İ FAZLA OLANLARI OTURTTULAR.ÖMERDEN GAMZEDEN AYŞEGÜLDEN SESİ İYİ OLMAYANLAR YARIŞMADA KALDI.ÜSTÜNE ÜSTELİK BİRİNCİLİK YARIŞINA GİRDİLER.AVUKATLARIN SÖYLEMLERİ SONUCUNDA BEN DAVA AÇMAYA HAZIRIM.SAYGILAR

Adsız dedi ki...

kanal 1 in internet saffasında akademi türkiye için 12 hafta sürecek bu yarışmada diye başlıyor.doğru söylüyorsun arkadaş.ben de araştıracam, bu konuyu.bize değer vermeyenlere biz hiç değer vermeyiz.
KANDIRILDKKKKKKKK....

Adsız dedi ki...

ilk akademi türkiyenin başarısını yakından uzaktan yakalayamamış bir yarışmadır bu. kanal1 bu konuda bir açıklama yapmalıdır.

hangi yarışmada daha 11 yarışmacı varken final yapıldığı görülmüştür soruyorum. madem ne kadar yarışmacı olduğunun hiçbir önemi yok, o zaman kimse elenmeseydi bare kafadan 15 kişilik final yapılsaydı halk oyuyla olsa bitseydi.

hayır güya akademi türkiyenin diğer yarışmalardan farkı eğitim verilmesi ise neden o kadar genç insan bu yarışmaya bi emek vermiş, katılmış iyi kötü birşeyler çabalıyorlar, bi umutları hayalleri var, öğrenmek istiyorlarken eğitimi fln boşverip bu kadar erken yarışma bitiriliyor.

reyting sıfır bile olsa bu yarışmanın devam etmesi gerekirdi. boyle bir formata sahip yarışmayı yarıda kesmek nasıl kabul edilebilir bilemiyorum. o kadar insanın da az ya da çok smsleri boşa gitmesi de saygısızlıktır. sen hiç haber vermeden saati değiştir, günü değiştir sonra da programı kafadan bitir. bu türkiye televizyonculuğunda bile abesle iştigaldir..

farkındaysanız daha yeni yeni yarışmacılar sahneye ısınıyordu. hatırlar mısınız eski akademi türkiyeyi inanılmaz setler, sahneler, kareografiler vardı. müzikal kareografileri bile yapılmıştı ve ordan çıkan çoğu yarışmacı biryerlere geldi, başarılı oldular kendilerince. peki bu yarışmadakilerin suçu nedir? sadece pion oldular. bence yarışmacılar kesinlikle haklarını aramalılar. tabii oyle acayip kontratlar falan imzalatılmadılarsa. en azından bu mağduruyetlerini belirtmeliler...

jenerik animasyonlarını ve logoyu yenilemekle televizyonculuk olmaz gerçekten... kanal 1 bu anlayışla bundan sonra en fazla yıllanmış türk filmi falan oynatabilir sonra da topu atar zaten...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ses markette satılmaz allah vergisidir lütfuduur saygısızlık ettiğini düşünmüyorumm ama saygı sevgi sıtarlık sanatçılık fakirleşmek çok zengin olmak hayattayaşadığımız sürece bizim karşımıza çıkaca bazılarını öğreniriz bazılarını yaşarız ama.ses asla sonradan kazanılmaz ben sevcan taraftarıyımm ses ayırt etme algılarım gayet güzel çalışıyor geçen hafta ömer oyuna gelmiş olup sevcana purogram yapımcıları tarafından harcatılmıştır çünki sevcanın oyları çok yüksek olduğunu bili yorlardı erkek lerin içindende bahadırı tutuyorlardı ömeri sevcana harcatıp bahadırı birinci yapmaya çalışılıyor çünkü ömerde finale kalsaydı bence bahadırın ömer karşısında şansı olmayacaktı ikincibir şıksa ömer bahadır sevcan finale kalsalardı erkeklerin oyları ikiye bölünüp ilk defa bayan yarışmacı kazanacaktı bunların hepsi oyunn ömerin taraftarlarına sesleni yorum arkadaşlar ben bu oyuna gelmeyip bitane sesi güzel olan sıtar adayı kazanmasını istiyorum buda benim favorim sevca kim nederse desin bu yapımın nekadar insanlarısömürdüğünün farkındayım ama her şeyi ve herkesi budefa onlar yönetemiyecek özellikle ömerin taraftarlarına sesleniyorum bükemediğimiz bileği öpmek ve desteklemek boynumuzun borcudur haydi arkadaşlar ömerin nekadar büyükbir oykitlesiyle şavaştığını bidahaki hafta herkes anlasın saygılarımla

Adsız dedi ki...

MURATIN KUZENLERİ VE TANIDIKLARILA Bİ SORU SORMAK İSTİYORUM MURAT HNAGİ LİSE MEZUNU ÖĞRENEBİLİRMİYİM...TANITIMI İÇİN GEREKLİ TŞKLER..

Adsız dedi ki...

bu arada bence yarışmanın saatinin gerilemesi rtük yüzünden olmuş olabilir. biliyorsunuz bi ara bbg tarzı programlar yasaklandı. sanırım hala yasak. o yüzden de ev içinde yaşantı gösteremiyorlardı erken saatlerde. cünkü cuma günü de geç saatte yayınlanmaya başladığında yarışma ondan önce başka bir program yoktu. üst üste iki eski film oynatılıyordu. o saatte kimse seyretmemeye başlayınca pazar gününe alındı belki de ama sonra da gündüz yine böyle ev ici haller gösterildiği için yarışmada ara ara rtük karşı cıkmış olabilir mi? artık günümüzün türkiye'sinde herşeyden şüphe ediyor insan, hatta yarışmacıların mini kıyafetlerinden rahatsız olunmuş bile olabilir. tabii kanal 1 bir açıklama getirmediği sürece en fazla atıp tutabiliriz.

bu arada sizce bu blogda yazılanları okuyan bir yetkili var mıdır? bence bu blog da millet atışsın, birbirine düşsün de oy göndersin gaza gelip diye açılmış bırakılmış böyle, kırk yılda birde birileri video koyuyor, bilgi giriyor ama kimse okumuyor bence. zaten akademi türkiye resmi sitesi öyle ilk yapıldığı halde duruyor. yarışma saati hala cuma fln görünüyor orda.

bu arada reklam alıyordu bu yarışma bence yeteri kadar. devamlı az sonra az sonra deniyordu sonra 15 dk en az reklam arası oluyordu yani. bir şekilde para kazanılıyor olmalı. reklam sektöründenim, 30 snlik bir reklam en az 200bin ytlye bir hafta ekranda döner hatta çok daha fazla paralar döner bu işlerde. yani para kazanıldığını düşünüyorum. o saatte türk filmi oynatmakdan daha çok para kazanıyor olmalılar. o yüzden işte rtük gibi bir unsur işin içindeyse zaten bence televizyon seyretmeyelim artık, bitmiş bu işler...

Adsız dedi ki...

BU YARIŞMAYA GELEN GENÇLER OKULLARINA ARA VEREREK GELDİLER.BU YARIŞMAYI SEÇME SEBEPLERİNİ ALACAKLARI EĞİTİMDEN ÖTÜRÜ OLDUĞUNU SÖYLEDİLER.KANAL NE YAPTI 11 KİŞİ KALDI.HABER BİLE ETMEDEN HAFTAYA FİNAL DEDİ.
YA ÇOK KOMİK AMA GÜLMÜYORUM.KIZIYORUM VE ÇOK SİNİRLİYİM.
11 KİŞİ İLE FİNALE GİDİLİR Mİ?
RAKİP KANALLAR LÜTFEN BU DURUMU HABER YAPIN.BU KANALIN İZLEYİCİSİ YOK.O YÜZDEN İNSANLAR PEK FARKINDA DEĞİL.ARKADAŞLAR TEPKİ KOYUN.YAZI YAZIN.AVUKATLARLA GÖRÜŞÜN.ADAYLARA YARIŞMADAN ELENMEDİKÇE AYRILAMAYACAKLARINA DAİR SENET ALIYORSUN.AMA SEN DUYURU BİLE YAPMADAN YARIŞMAYI HAFTAYA BİTİRECEĞİNİ SÖYLÜYORSUN.BU HAFTA ATILAN OYLARIN HİÇ BİR DEĞERİ YOK.BAHADIRI BU HAFTA BİRİNCİ YAPTINIZ.SİZLER BU DURUMU BİLSEYDİNİZ BAHADIRA BU HAFTA MI OY ATARDINIZ YOKSA ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA MI ATARDINIZ?ÖMERİN AİLESİ BU HAFTANIN FİNAL HAFTASI OLDUĞUNU BİLSE SİZCE ÇOCUKLARINA DAHA FAZLA SMS ATMAZLAR MIYDI?
YARIŞMADAN ELENEN 6 KİŞİNİN BURDA NE SUÇU VAR ŞİMDİ?KENDİLERİ DE SÖYLEDİLER.SİZLERDEN DAHA İYİ SESLER ELENDİ SİZLER FİNALE KALDINIZ DİYE.BU DURUMU GEÇEN HAFTA BELİRTSELERDİ.ADAYIM İÇİN ATTIĞIM SMS LER ADAYIMA HELAL OLSUN.AMA PROĞRAM YETKİLİLERİNE,KANALA VE JURİYE HARAM OLSUN.BEN BU İŞİN PEŞİNİ BIRAKMAYACAĞIM. AVUKATLAR BU DURUMA SEYİRCİ KALAMAZ.KALMAMALI.

Adsız dedi ki...

AKADEMİ TÜRKİYE 1 DE DE FORMAT DELMİŞLERDİ HATTA MAHKEMEYE VERİLMİŞTİ ONUN İÇİN RAHMETLİ BARIŞ AKARSUNUN BİRİNCİLİĞİNİ STAR AKADEMİ SAYMADI VE DE BARIŞ AKARSU YURT DIŞINA GÖNDERİLEMEDİ
ARKADAŞLAR OY GÖNDERMEYİN YAZIK PARANIZA SİZİ SAYMAYAN PROGRAMA NİYE OY GÖNDERECEKSİNİZ YAYIN SAATLERİNDEN TUT OYLAMA MANTIĞINA KADAR BU YARIŞMA MAHKEMELİK

Adsız dedi ki...

DİĞER KANALLARLA GÖRÜŞECEM.BU DURUMU ANLATIP HABER YAPMALARINI İSTEYECEM.AYRICA AVUKATLARLA GÖRÜŞECEM.ARKADAŞLAR ADAYINIZIN KİM OLDUĞU ÖNEMLİ DEĞİL ARTIK.BİZİ KOYUN SÜRÜSÜ YERİNE KOYDULAR.TEPKİ VERİN.YAZIN.ARTIK BU YARIŞMADAN ÇIKACAK BİRİNCİNİN BİR ANLAMI YOK.BÖYLE BİRİNCİ OLACAKLARINA OLMASINLAR DAHA İYİ.YARIŞMADAN ELENEN ARKADAŞLAR VE O YARIŞMACILARIN AİLELERİ SİZLERDE GEREKENLERİ YAPIN.ÇOCUKLARINIZ İÇİN MİLYARLAR HARCADINIZ.AZ BİR PARA DA AVUKATLARA HARCAYIN.

Adsız dedi ki...

jüri de bugün çok gergindi ve sessizdi

Adsız dedi ki...

juri üyesi kalkıp bahadırın söylediği parçayı tersanelerde çalışan işçilere gitsin diyor.madem işçinini, emekçinin yanındasınız o zaman bu duruma tepki verin.böyle yarışma mantığı olmaz.sms si fazla olanları ele.sonra kalk sizlerden daha iyi sesler elendi de.sizler finale kaldınız de.oradakilerden daha iyi olan sesleri bu juri ceza koltuğuna oturtmadı mı?madem sesleri güçlü insanlar vardı da neden ceza koltuklarına inatla oturttunuz?amacınız nedir?
kanal olarak mantıklı bir açıklama yapmadığınız sürece juriye, kanala ve proğram yetkililerine kinim devam edecek.tabiki bu durumun nasıl mantıklı bir açıklaması olur? o da ayrı bir konu.

Adsız dedi ki...

taraftarları birbirine kırdırmak ne kadar sms o kadar para geliri yarışmanın gün ve saat seçiminden tut oylama biçimine kadar bu kadar amatörce bir yarışma
bu yarışmadan birinci olana da bir şey yapılmaz onun için kanmayın

Adsız dedi ki...

yukarıdakı
uyanık sevcan hayranına sesleniyorum sen nekadar utanmaz birisin.işler bu kadar karışmış içerdeki cocuklarımız bukadar zarar görüyorken sen hala uyanıklık yapıp ömerin ailesinden oy dileniyorsuun ayıp ayıp.sevcan içerde ömerı azmı rezil eti bir lokma yemek iki bulaşık için azmı insanı kırdı kimse kör degil herkes her şeyin farkında sende gururlu ol oyunu at otur yerine kazanırsa kazanır kazanmasada zaten dedigin kadar yetenekli ise muhakkak elinden tutan olur merak etme sen.bahadırada torpilli demişsin o cocuk torpili olsaydı evde sevcanın yarısı kadar dayılık yapardı akıl gözüyle bak olaya egitmenler ne diyor,karekteriylede sesiylede BAHADIR.birgün bile oynamadı o cocuk ama senin sevcan sevgin beynini,gözünü,gönlünü kör etmiş...

Adsız dedi ki...

KARADIR KAŞLARIN FERMAN YAZDIRIR... SEN HEP ŞARKI SÖYLE,SEN BİZE ŞARKILAR SÖYLE BAHADIR

Adsız dedi ki...

merhaba akademi türkiye sevcanımızın finale kalmasından ötürü çok mutluyuz umarız birinci olarak bartına geri dönecek seni çok seviyoruz sevcan biz senin sesine bayılıyoruz seni dinlerken mest oluyoruz finalde başarılar dileğimizle neriman ve hatice

Adsız dedi ki...

SEVCAN EN FAZLA İKİ ŞARKI ÜST ÜSTE DİNLENİR ÜÇÜNCÜ ŞARKIDA KULAK TIRMALIYOR.BİRDE ÇOK UKALA BU PİYASADA ÇOK VAR ONDAN DAHA GÜZEL SESLERDE VAR ONDAN ÇOK İYİ.HEM KAREKTERİDE SAĞLAM O ÇOCUKLARIN.(BAHADIR,BAHA,ALPER,SELEN,ESRA)

Adsız dedi ki...

SEN HER ŞEYİNLE KAZANDIN ZATEN BAHADIR.ŞU TAMİRCİ ÇIRAĞINI BİR AÇIŞTA OTUZ DEFA DİNLİYOR HER DİNLEYİŞTE AĞLIYORUM İNANIN.GAMZELERİNE KURBAN SENİN.ALLAH UZUN ÖMÜR VERSİN SANA,SENİ HEP DİNLEYELİM İNŞALLAH.

Adsız dedi ki...

tamirici çırağını rezil etti bahadırı dinleyeceğine bayhanı veya müslümü dinleyin

Adsız dedi ki...

bütün tamirci çıraklarına da bahadırın attığı tırnağa da kurban ol sen, hasetinizden öleceksiniz ulan hepi topu bir yarışma ve o çocuklar sevdikleri işi yapmak için girmişler oraya. beceremediniz bari çamur atmayın zevzekler.

Adsız dedi ki...

tamirci çırağını ve cem karacayı kullanarak populizm yapmayın

Adsız dedi ki...

BAHADIRIN POPÜLERLİĞİNİ KULANMAYIN.BAYHANDA,MÜSLÜMDE,BAHADIRDA SAYGI DUYULACAK SANATÇILAR BUNLARI GÖRÜN ARTIK.BİŞEY BİLMEDEN ATIP TUTMATIN.BAHADIRIN EV İÇİNDEKİ HALLERİNİ İKİ GECE İZLEDİM VE O ZAMAN BAHADIRA DESTEK VERMEYE BAŞLADIM.ADAM GİBİ ADAM BU HALKIN BÖYLE SANATÇILARAA İHTİYACI VAR BU SAATEN SONRA.ŞÖYLE TARAFSIZ BAKIN BAHADIR HER ŞEYİ HAKKEDİYOR.BAHADA İYİ EFENDİ AMA SAHNESİ YOK VE ÇOK DONUK,ALPER AYNI DURUMDA AMA ODA EFENDİ,ESRA HOŞ AGIR BAŞLI BİR KIZ KAMERALARA OYNAMIYOR SABIRLI SESİDE GÜZEL İNŞLH ODA DERECE ALIR.GERİ KALANLARIN PİLİKLERİNİ YAZMAKLA BİTİREMEM.SELENİ BEGENİYORDUM AMA MAKYAJ ÇANTASI KAYBOLMUŞTU NERDEYSE ARKADAŞLARINI HIRSIZ YAPACAKTI,ELİF SANKİ ORAYA MİSAFİR GELMİŞ BİRGÜN BİR İŞE ELİNİ SÜRMEDİ YEMEK YEMEKTEN BAŞKA.KİLOSUNDANDA BELLİ ZATEN.DERYA TAM PİYASA KADINI KENDİNİ SOYARAK NE İŞ LSA YAPARIM DİYOR KAMERAYA YETERKİ ÜNLÜ YAPIN BENİ,SEVCANI ANLATAMAM ZATEN HERKES NEKADAR TERBİYESİZ OLDUGUNU GÖRDÜ TAM ÇİRKEF.ERDAL URFANIN YÜZKARASI BİR ERKEK BUKADARMI KADINA KIZA MERAKLI OLUR.SEVCANIN ARKASINDAN DIŞARIDA OLSA BUNUNLA MUHATAP BİLE OLMAM BENİMLE BİDAHA SAKIN KONUŞMA KAREKTERSİZ KALMAYAN LAFI SÖYLEDİ DÜNDE DİYOR SEVCAN AYNI BEN DOGRU O SAYDIKLARIYLA BERABER.MURAT EFENDİ TEMİZ ÇOCUK AMA SESİ YOK İNŞLH GÜZEL YERLERE GELİR.YANİ GERÇEKÇİ OLURSAK BENCE BAHADIR....

Adsız dedi ki...

ne pislik adamlar var ya.türkiyenin en iyi sanatçılardan ve yorumculardan oluşan jürinin favorisi bahadır , mesleklerinde profesyonel olan eğitmenlerin favorisi bahadır. siz daha yok bayhan yok bilmem ne diyorsunuz.bahadır için yazılan yorumlardan anladığım kadarı ile 3 abisi doktor yine yorumlardan anladığım kadarı ile abilerinden ve ablalarından öğretmen eczacı ve estetisyen var.şimdi söyleyin bana türkiyede kaç aile vardırki bu kadar üst mesleklerde ülkeye hizmet eden.ama bazı yarışmacı yakınları art niyet içerdiği belli olan o kadar zavallı şeyler yazmış ki bahadırın doğulu olmasından tutun da konuşmasına kadar eleştirmiş diyeceğim ama eleştirmemiş basbayağı alay etmiş .bahadır evde sizin desteklediğiniz adaylar gibi yemek yüzünden tartışma çıkarmadığı için mi, kameralara oynamadığı içinmi,konuşurken lan lı lun lu argo konuşmadığı içinmi çekemiyorsunuz. alt tarafı bu bi yarışma.diğer yarışmacıların sayfalarına yapılan yorumlarına bakıyorumda en ufak bi eleştiriye bile küfür gibi cevaplar yazılmışken , bahadıra yapılan onca haksız karalamaya rağmen ailesi terbiyesini bozup bi tepki cevabı bile yazmamış.insanlık budur işte,
hoşgörü budur işte, eğitimli olmak demek budur işte . şimdi elimden geldiği kadar bahadırı destekleyeceğim ama bu desteği ne abileri doktor olduğu için ne doğulu olduğu için ne de bahdırı tanıdığım için yapacağım .sadece içerdeki seslerden 1.ciliğe o layık olduğu için o hak ettiği için yapacağım .eğer 1.ci olamasa bile ve eğer ki kaset falan çıkarırsa alabildiğim kadar alıp eşe dosta ve yanımda çalışan personelime hediye edeceğim.bu yazdıklarım tabii ki de bütün yarışmacıları ve onları destekleyenleri kapsamıyor sadece bi kaç kendini bilmeze tepkimi göstermek için yazdım zaten onlarda bu yazıyı okuduktan sonra kendilerini kastettiğimi anlayacaklardır.son olarak tepkimi bu şekilde gösterdiğim için bu yarışmanın ölüm kalım meselesi olmadığını bilenlerden , kendi adayını desteklerken diğer adayları karalamayanlardan ve onların yazmadıklarını buraya yazdığım için bahadırın ailesinden özür diliyor , bütün yarışmacılara(elenenlerde dahil)samimi olarak hayatta başarılar diliyorum saygılarımla. ayhan yalçınkaya

Adsız dedi ki...

HAZIRMIYIIIIZ HEP BERABER RACKADEMİ BAHADIR DEMEYE....

Adsız dedi ki...

ayhan yalçınkaya terbiyeden,hoşgörüden bahsedecek kadar kelime oyuncususunda evde ne yapıldıysa pek iyi takip etmişsin madem desteklediğin bahadırında lanlu lunlu konuşmaları olduğunu bilememişsin ki bu olay saygı için ölçüt değil. Taraflı insan seni. Sen ve senin gibi çok bilmiş iftiracılar olduğu sürece bu güzelim ülke yozlaşmaya devam eder. Bırak spekülasyonu insanları kötülemeyi hiçbirşey bilmiyorsan o cehalet dolu kelimeler yazacak ellerini uzak tut klavyeden ! Destekliyeceğin insanı destekle ve sus saldırma kötüleme insanları kötüleyenleride eleştireceksen yarışmacıları kullanarak terbiyesizlik yoluna gitme !

Adsız dedi ki...

ayhan yalçınkaya yı terbiyesizlikle itham eden isimsiz ve karaktersiz şahıs önce ismine sahip çık.üzerine alındığına göre pisliklerden biri sen olmalısın (adam yazmış zaten onlar kendilerini bilir diye ).......nevzat mutlu