Akademi Türkiye Şampiyonu Bahadır Sağlam

Akademi Türkiye ikinci dönem birincisi Bahadır Sağlam oldu.


08 Mart cumartesi gecesi Kanal 1 ekranlarında canlı yayınlanan Akademi Türkiye final programı 11 finalist yarışmacının performansları ile başladı. Ardından önce jüri sonrasında ise halkın ilk üçü açıklandı.


Akademi Türkiye Jürisi ilk 3'ü Bahadır, Selen ve Baha'dan oluştu.
Halk oylarının sonucunda ise ilk 3'de Bahadır, Erdal ve Murat yer aldı.

Jüri ve halk oylarının neticesinde Akademi Türkiye ikinci dönem şampiyonu Bahadır Sağlam oldu.

Bahadır aynı zamanda Akademi Türkiye jürisi kararı ile Barış Akarsu Özel ödülüne layık görüldü.


44 yorum:

Adsız dedi ki...

tesadüf değil. beklenen gercek.

Adsız dedi ki...

ben yarışmacı Ömer Ürkmez bahadırın haklı galibiyetine seviniyorum kendim kazanmış kadar sevinçliyim helal olsun kardeşim herkes gördü kimin ne oldugunu allah utandırmasın allah yolunu açık etsin!!!!

Adsız dedi ki...

pbne diyorsun ömer denen kişilik:D elini vicdanına koy ve subjektif olarak değil de objektif olarak bak bi olaya...bahadırdan ne kadar star adayı olabilir ya:d ya bi izlesenize adamı sahnede onlar nası hareketlerdir valla bayhan bile daha iyi duruyor sahnede:Darkadaşın olduğunu unut ve bu adamdan ne kadr star adayı olabilir düşün bakalım...

Adsız dedi ki...

TEBRİKLER BAHADIR TESEKKÜRLER KALİTELİ YORUM YAZIP KAZANANI DETEKLEYENLER SENİ ÇOK SEVİYORUZ HADİ YAP KASETİNİ SESİNDEN MAHRUM BIRAKMA BİZİ

Adsız dedi ki...

en çok neye gülüyorum biliyormusunuz bu elemeleri bile geçemeyen yarışmacı adayları bahadırı eleştiriyo ya görende der hepsi müzikte master yapmış.siz ne yapsanızda ne etsenizde o zirveye çıkacak.onu şimdiden kral tv müzik ödüllerinin en iyi çıkış yapan erkek şarkıcısı ödülünü alırken görüyorum.koray

Adsız dedi ki...

arkadaşlar,belli olan bişii vardı ama biz kör,sağır olduk algılayamadık.!akademi türkiye barış akarsu ya en yakın karakter ve sesi bulmak için 2.yarışmayı düzenlemiş.sakın yanlış algılamayın!ben bahadır kötü bir ses demiyorum!çok efendi,kendi halinde iyi bir arkadaşımız.ama ben isterdim ki ses rengi olarak;baha,alper,esra,selen!ama gel gör ki bahadır arkadaşım,e o da arkadaşım ama benim favori seslerim yukarı da yazmış olduğum 4 isimdi.e tarz meselesi ne diyebilirim ki?allah yolunu açık etsin!saygılar.gülizar.

LABOR OMNİATE dedi ki...

jÜRİNİN BİRİNCİSİ BAHADIR.
EĞİTMENLERİN BİRİNCİSİ BAHADIR.
BARIŞ AKARSU ÖDÜLÜNÜN BİRİNCİSİ BAHADIR.
HALK OYLARININ BİRİNCİSİ BAHADIR.
DAHA NE OLSUN NERDEYSE "AL BAHADIR STÜDYODA SENİN OLSUN DİYECEKLERDİ" TEŞEKKÜRLER BAHADIR HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER.

Adsız dedi ki...

son hafta yapılan yorumlara dikkat edin bahadıra açıkça evdeki tek adam gibi adam sendin demeye getiriyorlar.

Adsız dedi ki...

bahadır star olmaya çalışma sadece kendin gibi ol yeter çünkü sen zaten starsın...mine

Adsız dedi ki...

BOŞUNA DEMEMİŞLER..... İYİLER MUTLAKA KAZANIR........

Adsız dedi ki...

BOŞUNA DEMEMİŞLER..... İYİLER MUTLAKA KAZANIR........
-----------------
tayyip de seçimi kazandı o halde o da iyidir:)))

Adsız dedi ki...

bahadır o söylediği sözler beni etkiledi keşke yanımızda olsaydı barış akarsu allah rahmet eylesin:(

Adsız dedi ki...

Bahadırrrrr.. Yolun açık olsun.. Aldığın bütün ödülleri hakettin.. Yarışmacıların arasında beğenmediğim bana ters gelen sadece Sevcan oldu.. Hepsi de iyi çocuklardı.. Bu yarışmadan da çok başarılı isimlerin çıkacağına inanıyorum... Çünkü gereken önem verilmemiş olsa bile Kanal1 tarafından, bu yarışma çok kaliteli bir yarışmaydı.. Bahadır aralarındaki en farklı RENKTİ.. Başarılarının devamını diliyorum.. Esin..

Adsız dedi ki...

gülizar arkadaşamışımız bahadırın 1. olmasını hazmedememiş galiba neyse ona da geçmiş olsun diyelim.erdal 2. olmasını acaba nasıl değerlendiriyo.galiba erdal haketmişki yazmamış.umarım murat,baha,alper dışındaki yarışmacılarla hiç karşılaşmam onlara içerde bahadıra karşı nasıl davrandıklarını izledik hep beraber.o davranışların mutlaka karşılığı olacaktır.bu arada 4 dalda şampiyon olan tek yarışmacı bahadırmış.tebrik ederim.KORAY

Adsız dedi ki...

ROCKABESCARFACE
O
C
K
A
B
E
S
C
A
F
A
C
E

Adsız dedi ki...

bahadırın galibiyetine cok seviniorum o yarı final haftası neydi öle ya superdin bahadır seni çok seviyorm zaten ya sen ya murat hakediyodu sen oldun tebrikler allah yardımcın olsun!!!!!

Adsız dedi ki...

murat seni çok seviyorm nolur bi projede bulunki seni hep göriyim bahadırı ve seni çok seviyorum iyilerin zaferi oldunuz ikinizide tebrk edyorum ayrıca bahadrdan star olmaz dienlerede yuh diorum siz onlara aldrmayın müzkten anlamayan kişilr konuşyo işte!!!tuğçe

Adsız dedi ki...

BİRİNCİLİK PARDON BİRİNCİLİKLER BAHADIRA ÇOOOK YAKIŞTI ÇOK.NE OLUR MEYVE VEREN AGACI TAŞLAMAYIN BİRDE O MEYVELERİN TADINA BAKMAYI DENEYİN İNANIN BU DAHA KOLAY OLACAK VE KENDİNİZİ DAHA İYİ HİSSEDECEKSİNİZ.ALLAH UZUN ÖMÜRLER VERSİN BAHADIR SANA.ANNENİN VE BABANINDA ELLERİNDEN ÖPÜYORUM BÖYLE MERT BİR EVLAT YEYİŞTİRDİKLERİ İÇİN.TEBRİKLER...

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE BAHADIRI BİRİNCİLİĞİNDEN DOLAYI TEBRİK EDİYORUZ.BİZİM ÖĞRENMEK İSTEDİĞİMİZ BAHADIRIN YAKIN ZAMANDA KONSER PROGRAMI FALAN OLACAKMI ONU ÇOK SEVİYORUZ LÜTFEN BU SAYFADA AKRABASI VEYA BAHADIRI YAKINDAN TANIYANLAR VARSA BİZİ BİLGİLENDİRSİNLER...BAHADIR SENİ ÇOK SEVİYORUUUUUUUUUUUUZ........ cağaloğlu anadolu lisesinden elif gülay bahar zeynep sibel

Adsız dedi ki...

daha henüz yolun başında bizde bilmiyoruz şu anda bi program yapılmış değil ama ilerleyen zamanlarda bahadırın adını çok duyacaksınız...

Adsız dedi ki...

GÖZÜM EKRANDAYDI SENİ İZLEDİM
ÇOKTAN GÖRMEMİŞTİM SENİ ÖZLEDİM
JÜRİ NE DİYECEK ONU GÖZLEDİM
SENİN FİNALDE OLDUĞUN AKŞAM

ÖYKÜ SERTER ÇAĞIRDIĞINDA KALBİM TİTREDİ
ACABA GÜZEL OKURMU DEDİM
JÜRİNİN KARARINI BEKLEDİM
SENİN FİNALDE OLDUĞUN AKŞAM

JÜRİNİN KARARI BENİ BİTİRDİ
HAYALLERİM BENİ NERELERE GÖTÜRDÜ
AKILLI OLANDA AKLIN YİTİRDİ
SENİN FİNALDE OLDUĞUN AKŞAM

BARIŞ ÖDÜLÜNÜ ALINCA DOLDU YÜREĞİM
ANNESİNE BÜYÜK SABIR DİLEDİM
ZARF AÇILDI GÖRMEZ OLDU GÖZLERİM
SENİN FİNALDE OLDUĞUN AKŞAM

BAHADIR DEYİNCE KALBİM SÜZÜLDÜ
DİZLERİMİN BAĞI BİRDEN ÇÖZÜLDÜ
GÖZÜMDEN YAVAŞ YAVAŞ YAŞ SÜZÜLDÜ
SENİN FİNALDE OLDUĞUN AKŞAM

NE GÜZEL YARATMIŞ SENİ YARADAN
NELER DİLEMİŞİM YÜCE MEVLADAN
BOŞA ÇIKARMADI EMEĞİMİ HİÇ BİR ZAMAN
SENİN FİNALDE OLDUĞUN AKŞAM

...DEĞERLİ JÜRİ ÜYELERİNE EĞİTMENLERE ÖYKÜ SERTERE KANAL 1 E EMEĞİ GEÇEN TÜM İNSANLARA İÇTENLİKLE TEŞEKKÜR EDİYORUM...
(BAHADIRIN ANNESİ)

turan dedi ki...

BAHADIRIN ANNESİNE.
ÖMERİN ENİŞTESİ OLARAK BU DUYGULU ŞİİRİNİZDEN DOLAYI SİZİ TEBRİK EDERİM.BAHADIR GERÇEKTEN DURUŞUYLA SESİYLE HARİKA BİR İNSAN.ÖMER BANA BAHADIRI ANLATTI.SİZİN SÖYLEDİĞİNİZ GİBİ VE BİZİM DE TELEVİZYONDA İZLEDİĞİMİZ GİBİ HARİKA BİR KİŞİLİĞE SAHİP.SİZİ KUTLUYORUM BAHADIR GİBİ BİR GENCİ YETİŞTİRDİĞİNİZ İÇİN.ELLERİNİZDEN ÖPERİM.EMİNİM Kİ BAHADIR ÇOK ,İYİ YERLERE GELECEKTİR.SAYGILAR.TURAN( ÖMERİN ENİŞTESİ)

Adsız dedi ki...

AİLESİYLEDE SÜPER.ELLERİNDEN ÖPÜYORUM TEYZECİGİM...

Adsız dedi ki...

güllizar o yarışmadan elenmek için herşeyi yaptı emin olun.ortada hazım derdi falan da yok.tarz meselesi demiştim.herkesin gözü başka görür,kulağı farklı duyar,düşünceleri farklıdır.insanı insandan ayıran da budur.ben ışın karacayı beğeniyle dinlerim ama sen ise teomanın sesinden haz duyarsın ya da sen makarnayı çok seversin ben pilavı!!!:)bu böyle birşey.oysa ki ikisinin lezzeti apayrı olsa da ikisi de güzeldir.bu tercih meselesi.herkes pilav yerse makarnanın ne anlamı ne özelliği kalacak arkadaşlaaaarrr!istediğiniz taraftan algılamayın olayları.allah yolunu açık etsin bahadır.iyi şanslar!!!

Adsız dedi ki...

BAHADIROCK BAHADIROCK BAHADIROCK...

Adsız dedi ki...

beşiktaşlıyız rock'çıyız kralına karşıyız

Adsız dedi ki...

YAPAY BİR DÜNYADA,DANIŞIKLI DÖVÜŞLER SONRASI ORTAYA ÇIKAN ZORLAMA STARLARA(!) İNAT,"Bİ KAMERA,İKİ MAYOLU KIZ,Bİ DE YAZLIK MEKAN BULDUK KLİP ÇEKELİM" ZİHNİYETİNE İNAT,BİR HAFTA TAPILAN İKİNCİ HAFTA ADI UNUTULAN POPÇULARA İNAT,İLK ÇIKTIĞINDA ALBÜM SATIN ALMA KUYRUĞU YARATIP ÜÇ GÜN SONRA AYNI ALBÜMÜ MÜZİK MARKETLERDE 1 MİLYONLUK RAFLARA DÜŞEN HİLKAT GARİP VE GARİBELERİNE İNAT, REKLAM FAKİRİ ÜÇÜNCÜ DÜNYA ÜLKELERİNİN HALK TÜRKÜLERİNİ ÇALIP KENDİNİ BESTE MAKİNASI İLAN EDEN SANAT HIRSIZLARINA İNAT,İKİNCİ ALBÜMDEN SONRA "BEN ARTIK DUAYEN OLDUM Bİ BEST OF... YAPAYIM" DİYEN CAHİLLERE İNAT VE KENDİ KENDİNİ YETENEKLİ İLAN EDİNCE HAKİKATEN OLACAĞINI ZANNEDEN GERİ ZEKALILARA İNAT ORADA OLDUĞUNU VE ORADA SÖYLEDİĞİN HER MISRAYLA, HER NOTAYLA BU GÜRUHU İÇTEN İÇE KEMİREN YARAYA Bİ BIÇAK DAHA ATTIĞINI,TÜM BUNLARIN FARKINDA OLMAYARAK BU ÜLKEDEKİ SANAT ANLAYIŞINI AYAK BİLEKLERİ HİZASINA ÇEKENLERE DE "ŞİMDİ ANLADINIZ MI?..." DİYE SORDUĞUNU UNUTMA...İSTESEN DE İSTEMESEN DE, YAKIŞTIRSALAR DA YAKIŞTIRMASALAR DA SEN BU ÜLKENİN YENİ SANAT ADAMISIN...ÇÜNKÜ SENİN DEHAN İÇİMİZDEKİ BU SANAT YARASININ KANIDIR ARTIK...NE KADAR ENGELLEYEBİLİRLER Kİ?...

Adsız dedi ki...

bahadırı birinci yapmanlar barışı aradılar belki...akademide bahadırdan daha iyileri vardı mesela alper,baha gibi...

Adsız dedi ki...

yeter artık yeter yaa ne istiyosunuz çocuktan 1 gün kötü bi söz çıktımı agzından yada kötü bi olay yaşadığını grdünüzmü evde ... hadii onu geçtim ordakiler kadarmı iyi biliyosunuz bahadır'ı. hocalar da juride halkta bahadır demedimi.... en azından 1 i hayır deseydi eger bunları hakketmeyen bri ise .zaten hep böyledir bizim milletimiz meyve veren ağaç daima taşlanır . hayyattayken kimse değerini bilmez insanların öldüklerinde vah yaparlar ah yaparlar. yuhhh diyorum yaa bitana kıymetlimizi böyle böyle yok ettiniz bari bırakın bu çocuk hayatının geri kalanında mutlu mesut yaşasın. ugraşmayın. begenmiyosanız dinlemessiniz olur biter kimse size zorla dinletmiyo. yanlız şunu bilmeniz lazımki bu çocuk kadar mert,delikanlı, adı gbi sağlam briside bukadar kolay hakkarete magruz bırakılmamalı....

Adsız dedi ki...

boşver neşe kıskananlar çatlasın....

sende bunu biliyosunki bu gibi yorum yazanlar evden brileri... :)

çatlayın ulannnnn....

kerrooooo :)))

Adsız dedi ki...

Kanal 1 akademi türkiye gençlerinin umutlarını çalmayı çok iyi becerdi. Yarışmacılara saldırmak yerine bu lanet olası kanalı kınayın. Kendi kanalındaki yarışmanın reklamını yapmasını bilemeyen bilinçsiz yöneticilerden ne hayır gelir. Gençlerin hayallerini batırdıkları gibi büyüme aşamasındaki kanalları batsın inşallah.

Adsız dedi ki...

iyisiyle kötüsüyle yarışma sona erdi ve bahadır birinci seçildi .daha fazla tımalamanın gereği yok .

Adsız dedi ki...

google "star akademi türkiye" yaz ve kralı alkışla.

Adsız dedi ki...

ne simdi noldu akademi star mi oldu?? aman yaa gecin böyle isleri artık, hiç bişe olmucağı belli. neyse boşa giden o sunucunun, jürinin, eğitmenlerin boşa durması oldu.
neyse...

Adsız dedi ki...

ya yarısma bitmiş hala tartısmasını yapıyosunuz helal olsun hakketti bahadır 1.liği bukadar tmm sesi daha güzel olan vardı icerde ama sahnede sönük kaldılar bahadır sahneye cıktıgında sahneyi costurdu

quRuR..(Mrtın Kuzeni)

Adsız dedi ki...

ASIL BOMBA ÇOK YAKINDA GENE BAHADIRDAN GELECEK.HADİ HAYIRLISI SALANACAK ORTALIK SU OLUP YÜREKLERE AKACAK BUNA ÇOK EMİNİM.TEBRİKLER VE İLERSİ İÇİN BAŞARILAR...

Adsız dedi ki...

ASIL BOMBA ÇOK YAKINDA GENE BAHADIRDAN GELECEK.HADİ HAYIRLISI SALANACAK ORTALIK SU OLUP YÜREKLERE AKACAK BUNA ÇOK EMİNİM.TEBRİKLER VE İLERSİ İÇİN BAŞARILAR...

Adsız dedi ki...

BEN BAHADIRA ÇOK YAKIN BİR KİŞİYİM.ŞU KÖTÜ YORUMLARI OKUYUNCA DAYANAMADIM BİR İKİ ŞEY YAZAYIM DEDİM.BAHADIR YARIŞMADAN ÖNCE SESİYLE ÇEVRESİNDEKİLERİN GÖNÜLLERİNDE ŞAMPİYON OLMUŞTU ZATEN.YARIŞMADA İSE HERKES DURUŞU,KAREKTERİ SAGLAM İNSAN GİBİ İNSANLA TANIŞTI.HER HAFTA EV İÇİNDEKİ SEVİYELİ DURUŞU,SAHNEYE ÇIKINCA DEVLEŞMESİ,EGİTMENLERDEN,JÜRİDEN VE HALKTAN TAM NOT ALARAK ŞAMPİYON OLMASI BIZI ÇOK GURULANDIRDI.SAMİMİYAETİMLE SÖYLÜYORUM BAHADIR EGİTMENLERDEN,JÜRİDEN OLUMLU NOTLAR ALMAYIP SADECE OYLA BİRİNCİ OLSAYDI SEVİNCİMİZ BURUK OLURDU AMA HERŞEYİN EN İYİSİNİ YAPTI BAHADIR VE ÇOCUKLARIMIZA,TORUNLARIMIZA ANLATACAK BÜYÜK BİR GURUR YAŞATTI BİZE.HELE SON GECE ÖZDEMİR BEYİN BAHADIRI YANINA ÇAGIRIP ÖPMESİ VARYA ÖDÜLLERİN EN BÜYÜGÜYDÜ.ÇÜNKİ KISA ZAMANDA HİÇ TANIMADIGI İNSANLARIN İÇİNDE KENDİNİ BOZMAYIP ÖVGÜLER ALIP GÖKLERE ÇİKMAK HERKESİN HARCI DEGİL BUNUDA GÖRDÜK ZATEN.BENİMDE BİR FİNAL SIRALAMAM VARDI BENCE BAHA,ESRA,SELEN,ALPER İLKLER ARASINDA OLMALIYDI.MURAT KAREKTERİYLE GÜZEL YERLERE GELECEK.SON OLARAK TEŞEKKÜRLER BAHADIR SENİ ÇOOK SEVİYORUZ ÇOK.ALLAH SANA UZUN ÖMÜRLER VERSİN YOLUNU AÇIK ETSİN...

Adsız dedi ki...

kardeşim yarışmayı kazanmıs...ne mutlu :) Fatih Tunçezer ;)

Adsız dedi ki...

www.erdalsonmez.com açıldı
erdal sönmez çok yakında bjk tv de

Adsız dedi ki...

slm bahadırın bırıncı olması benıde mutlu ettı favorımdı ama barıs abım benım herzaman 1 numaralı adamım herkeze selam yolluyorum yakın zamanda karsılasmak umıdıyle ve meslektas olma umıdıyle kendınıze ıyı bakın bu arada katılım sartlarıyla ılgılı daha net bılgı verırsenız sevınırım nasıl olacagını bılmıyorum cunku ogrendıkten sonra aynı catı altında yenı arkadaslarla yarısmak ısterım k.i.b hayatta basarılar

Adsız dedi ki...

AKADEMİ TÜRKİYE ŞARKI YARIŞMASINI BAŞTAN SONA KADAR SEYREDEN LERDEN BİRİYİM HALADA BU YARIŞMACILARI TAKİP ETMEYE ÇALIŞIYORUM NEDEN Mİ
YARIŞMADA BULUNAN KİŞİ VE YA KİŞİLERİN ŞU ANA KADAR HİÇ BİRİNİN BİR YERDEN NE SESİ NEDE SOLU ÇIKTI
BU DEMEKTİRKİ HİÇ BİRİ FAVORİ YADA BİRİNCİ DEYİLMİŞ AMA YİNEDE 1 Cİ YILI DOLDURDUKTAN SONRA SONUCA BAKACAĞIM BİR YIL SONRA HERŞEY DAHA NET OLACAK AMA TEK BİLDİĞİM HİÇ BİRİNİN RAHMETLİ BARIŞ AKARSUYUN NUN TIRNAĞI KADAR OLAMADIKLARI BAHADIRA BARIŞ AKARSU ÖDÜLÜ VERİLDİ SİZCE HAK ETTİMİ DERSİNİZ ??

Adsız dedi ki...

9 haftada kendini bişey zannetmeye başladın... bu işe yıllarını vermiş birçok insanın bile senin kadar burnu havada değil.. Unutmaki cabuk parlayan herzaman çabuk söner...celin

Unknown dedi ki...

Teyzeciğim oğlunla gurur suya bilirsin ben gelecekten yazıyorum:) yıl 2016 ve Bahadır Sağlam emin adımlarla hak ettiği yerde.Allah yolunu daha da açık etsin.Gerek karakteri,sesi,duruşu ve şarkılarıyla gönüllere taht kurdu mavi adam.İyi ki varsın Bahadır sağlam iyi ki mavi Hayalli şarkarinla girdin hayatımız.Ondan bişey olmaz diye yorum atanlar youtube bahadır sağlam yazsınlar bi baksınlar olmuş mu.Sanırım bu onlara yeterli bi cevaptı. ☺