6. hafta performans şarkıları

Akademi Türkiye'de 6. hafta performans şarkıları:

Elif - biz aşkı meleklerden çaldık (burcu güneş)

Sevcan - ikili delilik (sezen aksu)
Semra - adı bende saklı (sezen aksu)
Derya - extra large (nil karaibrahimgil)
Selen - romeo (hande yener)
Güllizar - doyamadım (deniz seki)
Esra - gittin gideli (asya)
Alper - aşkım aşkım (kenan doğulu)
Baha - kadınım (levent yüksel)
Murat - cumhuriyet (yalın)
Erdal - seninle olmak var ya (metin özülkü)
Ömer - hercai (çelik)
Bahadır - aşkın mapushane (haluk levent)
Arda - seni seviyorum (kayahan)

Sevgililer günü temalı Akademi Türkiye pazar saat 16.00'da Canlı yayınla Kanal 1 ekranlarında...

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Tüm yarışmacılara başarılar.Erdal çok sempatik ve tatlısın, azmine hayranım.Bende 3 senedir ailemden ayrıyım izledim seni içim acıdı:( herşey sevdiklerimiz için.Tüm sınıf arkandayız.Ayrıca ev içindeki şakalarınızı izlemek çok güzel çok eylenceli.Sevcan kendini askerde sanıyor galiba.Ama bence bu kadar takmasın yayın saatlerinden belli onların size verdikleri değer.Eylenmenize bakın.Biz akademiyi çok seviyoruz.Sevcan ilk günlerine geri dön abartıyorsun.Hepinize başarılar...

Adsız dedi ki...

ilk gün söylemiştim bu yarışmadan iş çıkmaz diye.Niye köstek oluyorsun demişlerdi.ben şimdi orda hayalleri yıkılan kanndırılan gençlere acıyorum.bu yarışmanın ve yarışmacıların söylediği şarkıların ruhu yoktu.yüksel beye söylemiştim ikinci hafta sende star ışığı görüyorum diyebileceğin varsa söyle demiştim.o da bu gün maalesf bu yarışmayı nasıl mundar ettiler diyebilmiş.yorum sizin.

Adsız dedi ki...

yarışmanın pazar gününe alınması gösteriyorki kanal 1 akademi türkiye yarışmasını gözden çıkartmış anlaşılıyorki yarışmada 1. olmak elenmek vs bu satten sonra pek önemli değil... şimdi ne yapmak gerek ona bkmalı. yapılması gereken belli 2-3 yarışmacı var iş yapacak bunlara yoğunlaşıp bari onların emeklerini boşa gidermemek var... ve en önemlisi sn yüksel aytuğ bu duruma ne diyecek...yksel aytuğ yıllardır en küçük ayrıntılarda bile tv programlarını eleştirdi akıl verdi bakalım kendisi için ne diyecek nasıl davranacak pazar günü hep beraber göreceğiz...

Adsız dedi ki...

Yüksel Bey bu duruma ne diyebilir ki diyeceğini bugün yazısında demiştir başka kanallar proğramlar hakkında nasıl çekinmeden eleştirilerini yaptıysa içinde kendisininde bulunduğu proğram hakkında en doğru eleştirileri yapmıştır.Hatta ben biraz daha ekleme yapayım Akademi Türkiye yarışması o kanala çoooooooooook fazla.Kanal yetkilileri nereleriyle düşünüyorlarda bu yarışmayı böyle saçma sapan saatlere koyuyorlar anlamıyorum.Bir sürü proğramın bi kanaldan başka bi kanala transferini gördüm yok mu bu yarışmaya sahip çıkacak adam gibi bir kanal.

Adsız dedi ki...

Hepinize katılıyorum ancak unutulmus birsey var ki,konunun ana teması bu bence;artık bu tip yarısmalar tuketildi.tukendi...amiyane tabirle 'suyu cıktı'.gençlerin hayallerinin yıkılması durumu üzücü tabiki,ancak realiteden uzaklaşmış ve emek vererek,kalıcı olarak bir yerlere gelmek varken popülizmin kolay yoluyla şöhret olmayı seçmiş gençlerin de herşeyin bir anda unutulabildigi bu çarkta yok olup gitmeleri zaten kaçınılmazdır.bu yuzden kimse kimseyi kandırmadı aslında...bu gençlerin düsünme kapasitesi yeterli olgunluk seviyesine ulaşmış olsaydı en başından bu yarışmaya girmezlerdi.parça altyapılarının md oldugu bir müzikal performansta da ayrıca kimin profesyonel şarkıcı oldugu belli olmaz.bunun icin arkada popstar alaturka gibi bir canlı orkestra olması gerekli ki şarkıcı olsun,müzisyenler olsun,herhangi bir aksaklıkta duruma mudahale edebilsin.ayrıca parça tonları tüm yarışmacılara pes geliyor dikkat ederseniz:)bunu nedeni de,prova sırasında hepsi heyecansızken ton belirlenmesi...sahneye cıkınca heyecanla ses 2-3 ton yukarı atar;)bu da benim bir amme hizmetim olsun...degerlendirebilene...antalya'dan bol güneşli sevgi ve saygılarımla
singer

Adsız dedi ki...

BAHADIRA şarkı verilirken onun ses rengine giden şarkılar veriliyor Kİ
O AAAAA LARI UZATABİLSİN !!!!
HAKSIZ REKABET VAR!!!!!

Adsız dedi ki...

sevgili akademi türkiye yapımcıları,öncelikle bu nitelikli yarışmayı bizlerle tekrar buluşturduğunuz için teşekkürler...Geceleri ana haber bültenini ve yabancı bir dizi yerine yarışmacıların bir günlük yaşantılarını izlemek,onları tanımak,inanın yarışmanız adına ileriye dönük bir adımdır.Lütfen yarışma saatini cumartesi akşamına alırsanız daha çok seyredilir ve bizler daha çok mutlu oluruz.dikakt ederseniz cumartesileri sıkıntılı programlar var.Başarılarınızın devamını diler bir gün Barış Akarsu haftası yapmaızı da isterim.Şimdiden teşekkürler.lütfen bizi bırakmayın.çünkü biz sizi hiç bırakmıcaz...

Adsız dedi ki...

Merhaba Erdal!Canım ya sen ailemden ayrı okudum bu beni zaman zaman çok üzdü dedin ya işte ben o an anladım dedim ki bu çocuk bir yerlere gelir diye nedense dişiyle tırnağıyla bir yere gelenler daha kalıcı oluyor.Seni destekliyoruz.
Baran

Adsız dedi ki...

bayan yarışmacılar için bayan kotası konmasını talep ediyorum bütün yarışmalarda erkekler birinci oluyor hep
yarışmayı izleyen kitle kızlar olduğu için ve onlar da erkeklere oy gönderdiği için haksızlık oluyor
bayanlara gönderilen her sms iki ile çarpılsın :)))
ya da:

bu türlü yarışmalarda erkek izleyici çekebilmek için bir formül bulun

mhmtFB dedi ki...

merhaba arkadaşlar akademi türkiye başladığından beridir sitenizi takip edip oy kullanıyorum çok dikkat ettiğim bir konu kim kalsındaki oy oranları yarışmayla ilgisi yok uzaktan yakından örnek güllizar yanılmıyorsam %78 lerde arda 12 lerdeydi fakat yarışmada tam tersi sonuç çıktı merakım şu arda akademi türkiyede kollanıyormu? favorim her ne kadar bayanlar kazanamasada gerek sahne performansı gerekse dansı ve sesiyle pek tabiki derya...ilginize teşekkür ederim site güzel olmuş emeklerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

arkadaşalar hepinize katılıyorum.. kanal 1 yapımcıları size sesleniyorum böyle güzel bir yapımın kıymetini bilmiyorsunuz.geçmiş yarımayı atv yapmıştı ve ne kadar desteklemişti.siz yarışmanın reklamını yapacağınız yerde olur olmaz saatlerde yayınlayarak adeta kardırmak için bahane üretiyosunuz.sanki cuma güü yayınlamadfınız da onun yerine yayınladığınız daha mı iyiydi daha çok mu izlendi bari..neymiş yabancı film konulmuşmuş..olmaz böyle .lütfen yarışmayı doğru dürüst bi güne ve saaate alın ki biz de iszleyelim ve herkesde bu yarışmayı takip edebilsi. bi de evde yaşanaları sabahın 3'ünde yayınlayacağınıza daha makul bi saate koysanız inanın benim gibi çok izlemek isteyip de kalkamayanların da takdirini alırsınız.görüşlerimizi dikkate almanızı umuyorum..unutmayın bi kanal sevilecekse ve iyi bir yerlere gelecekse bu biz halk tarafından olacaktır!.......

Adsız dedi ki...

Bu hafta hepsi elensin.bu ruhsuz şarkıcı adaylarının olduğu yarışmada sona ersin.

Adsız dedi ki...

SAYIN JÜRİ ÜYELERİ;İNANIN İZLERKEN İÇİM SIZLIYOR.KULAKLARIMI KAPAMAK İSTİYORUM.SESLERİ BU KADAR KÖTÜ YARIŞMACILARI NERDEN BULDUNUZ.VİJDANINIZ RAHAT MI?YARI FİNALDE SON ANDA ELENEN BİR ADAYDAN BAHSETMEK İSTİYORUM.ANTALYADAN.ORDA OLSAYDI SES NEYMİŞ GÖRSELERDİ.İÇİNİZ RAHAT MI ALLAH AŞKINA?SAYIN JÜRİ ÜYELERİ;BELKİ YAŞINDAN ELENDİ FAKAT SEÇİLENLERDE O KADAR KÖTÜ SESLER VAR Kİ.İNANNAMIYORUM...MERAKIMDAN İZLİYORUM.KULAĞIMI KAPATMAK İHTİYACI İLE.GERÇEKTEN SEÇİMİNİZ KÖTÜ OLMUŞ.YAZIK OLMUŞ ANTALYADAN GELİPTE ELENEN KIZA.SES NEYMİŞ GÖRÜRLERDİ.O OLSAYDI...YİNEDE BAŞARILAR.FAKAT BU YARIŞMA HAYAL KIRIKLIĞI YARATTI HERKESTE İNANIN.

Adsız dedi ki...

baha'yı 1. seçelim bu iş bitsin.Her hafta çok kötü performansları iyi diye bize yutturmaya çalışıyorsunuz. Bence yarışmaciların gerisi elemeyi bile geçmemeliydi.

Adsız dedi ki...

Akademi kanal1 jüri üyeleri lütfen zorlamayın bu çocuklar okumaz.Zorluyorsanız sizden jüri olmaz

Adsız dedi ki...

akademi türkiye yapımcıları yayın saatini neden değiştirdiniz oysa ben cuma gününü iple çekiyordum böyle hiç güzel olmamış.ayrıca sevcana haksızlık yapıldığını düşünüyorum sesi çok güzel...

Adsız dedi ki...

bende dogru bulmuyorum sevcana büyük haksızlık yaptılar oysa çok güzl sesi var iyide kullanıyor yeteneklide.... benmce sevcan kalmalı

Adsız dedi ki...

yarışamanın en güzel sesi bence cok güclü orda o koltuklara oturması gereken bir cok kişi varken yazık ettiler başarlrn devamını diliyorum inş kazanırsın sevcan seni cok seviyoruz ve oda arkadşlarımla destekliyoruz ant sevgiler....:
yazan:cagkan_034_07

Adsız dedi ki...

herkese slm bence o yarışmada hakkıyla söyleyen yarışmacılar ömer sevcan ve bahadır ama benim en çok sevdiğim bahadır onun gırtlak yapısı güzel herşarkıya sesi gidiyor onun hayranıyım hele onun şarkısını söyleyipte jürinin karşısına geçince ki hali çok hoşuma gidiyo ona kucak dolusu sevgiler BAHADIR SENİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

BAHADIR SENİ ÇOK SEVİYORUM ve beğeniyorum bence hakeden sensin senin birinci olman şart çünkü gözümde sen 1.sin olurda elenirsen -halka bağlı-üzülme sen bizim gözümüzde 1.sin çıkar çıkmaz albüm çıkarırsan sevinirim bu arada akademi türkiye pazara alıması ii olmadı izleyemiyoruz ve hızlı hızlı gidgiyo program ana habere yetişmek için bişeyde anlamadım zaten jüriyede sesleniyorum haketmeyeni oturtmayın kırmızı koltuğa tamam mı bakın bahadır gerek ev içinde gerekse sahnede çok şahane bahadır bunu okuyorsan ben amasyadan serpil bi hayranın ama nsl hayranlık anlatamam seni cok seviyorum