Ceza Koltuğu (17 şubat 2008)

Akademi Türkiye'de Arda Erdal Elif ve Ömer bu hafta (6. performans haftasında) ceza koltuklarında kalan yarışmacılar oldular.

Elif eğitmenlerin kararı ile köprüden geçiyor.

Yarışmacıların kararları:
Murat - Ömer
Esra - Erdal
Alper - Erdal
Sevcan - Erdal
Baha -Erdal
Semra - Erdal
Bahadır - Ömer
Derya - Ömer
Selen -Erdal
Elif - Ömer

Yarışmacıların kararı ile Erdal köprüden geçiyor ve Akademi Türkiye'deki yarışına devam ediyor.

Koltukta kalan yarışmacılar ise Ömer ve Arda oluyor.

Ömer ve Arda 1 hafta boyunca halk oylamasına tabi tutulacak.

55 yorum:

Adsız dedi ki...

youtube'ye ERDAL SÖNMEZ YAZINCA ÇIKIYO BESTELERİ YAYINLANMIŞ BEN ÇOK BEĞENDİM YA

Adsız dedi ki...

ÖMER VE ERDAL'a çok büyük haksızlık yapıldı bence.ZATEN ERDAL'ı kafaya takmış jüri üyeleri yazık heposinin bir geleceği var.

Adsız dedi ki...

ERDAL BU HAFTADA İYİYDİ VE YİNE O KOLTUĞA OTURTULDU.TRAJİKOMİK BİR JÜRİ FACİASI.KENDİNE GEL JÜRİ BU ÇOCUKLARLA OYNAMAYIN.KİMSE SİZİ SEVMEK ZORUNDA DEĞİL!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

biz türk insanı haksızlığı sevmeyiz erdal ve ömer haketmediniz koçum.

Adsız dedi ki...

youtube de erdal sönmez i dinledim yavrum sen zaten sanatçıymışın aklın olsa o yarışmada ne işin olur be yav.yazık etmişin bestelerin çok güzel başarılar dilerim çocuğum
SEVİLAY GENÇ

Adsız dedi ki...

ne oldu ömer bey havanız söndümü... Biraz da kırmızı koltuğun tadını çıkarın. ha ha ve de ha

Adsız dedi ki...

ÖMERİ KOLTUĞA HAKSIZ YERE OTURTTULAR.BENCE AMAÇLARI ARDAYI ELEMK.ÇÜNKÜ ARDA HER HAFTA KÖTÜ BİR PERFORMANS SERGİLEDİ VE HEP OTURDU.AMA GELEN OYLARI ÇOK OLDUĞU İÇİN ELENMEDİ.JURİ DE ARDANIN ELENMESİ İÇİN ONUN KARŞISINA ÖMERİ GETİRDİ.ÖMER O KOLTUKTAN BAŞI DİK KALKACAKTIR.KALDIRACAĞIZ.SİZ MERAK ETMEYİN.

Adsız dedi ki...

katılıyorum bu yorumuna.ardanın her hafta performansı kötüydü.ama ceza koltuğundan hep kalktı.karşısındaki kişilerin smsleri azdı.ardayı ancak ömer gönderir dediler ve ömeri hak etmemesine rağmen ardanın karşısına getirdiler.

Adsız dedi ki...

ömercim sen bu koltugu hak etmedin ama yinede kalkacaksın seni seviyoruz..

Muratın Kuzeni quRuR

Adsız dedi ki...

Ömer koltuğu hiç hak etmedi daha kötüleri vardı:(
Arkadaşları Ömer'i geçirir dedim ama olmadı malesef:(
İnş. akademiye devam eden Ömer olur.
-MELİS-

Adsız dedi ki...

CEZA KOLTUĞUNA EĞER Kİ BİRİNİ BAŞKA TÜRLÜ GÖNDEREMEDİKLERİ İÇİN ÖTEKİNİ OTURTACAK KADAR İLERİ GİDEBİLİYORSA BU YARIŞMA, O ZAMAN SADECE ARDA İÇERİDEKİ TÜM GENÇLERE YAZIK OLUYOR DEMEKTİR. TIPKI HER TELDEN YALNIZCA BİR OY KABUL EDİLDİĞİNİ AÇIKLAMADIKLARI GİBİ BUNDA DA BÜYÜK HATA YAPIYORLAR VE HAK YİYORLAR DEMEKTİR. YARIŞMACILARA VE AİLELERİNE HER TELEFONDAN BİR OY KABUL EDİLDİĞİNİ SÖYLEMEDEN HATTA ÇOCUKLAR EVE GİRMEDEN SINIRSIZ OLDUĞUNU BELİRTENLER, ORDA GENÇLERİ BİRBİRİNE DE KIRDARACAKSA VAY BU YARIŞMANIN HALİNE!!!!!

Adsız dedi ki...

ERDAL SENİ BİRAZ ÜZGÜN GÖRDÜM AMA SEN AZMİNİ KAYBETMEMELİSİN.JÜRİ FARKINDA DEĞİL AMA SANA İYİLİK YAPIYORLAR.YÜKSEL AYTUĞ SENİ GÖNDEREMİYOR VE YAKINDA SAĞLIĞINI KAYBEDECEK DİYE KORKUYORUM.YOLA DEVAM ERDAL

Adsız dedi ki...

arkadaş her telefondan bir oy değil istediğin kadar gönderiliyor.lütfen polemik yaratıp,insanların kafasını karıştırıp birine az oy gitmesini engelleme.zaten bunu herkes biliyor istediğin kadar atarsın.

Adsız dedi ki...

ERDALIN BESTELERİ LİVEVİDEO YADA VERİLMİŞ

Adsız dedi ki...

SEVCAN HARİKASIN HEP İLK ÜÇTE GÖRMEYE ALIŞTIK, ARTIK BİRİNCİLİK YAKIŞIR SANA,ÇÜNKİ BİRİNCİ SEÇİLENLERİN HEPSİ CEZA KOLTUĞUNA OTURDU AMA SEVCAN KOLTUĞA OTURMADAN HEP İLK ÜÇTE.

Adsız dedi ki...

ömere kırmızı pek yakıştı ha ha ha

Adsız dedi ki...

ya ne aradayı göndermesi için ömeri karşısına oturtması be ikisi de birbirinden kötü söylediler parçalarını eğer birini göndermek isteseler emin olun oya moya bakmaz şutlarlar burda ses yarışıyor kimin akrabası arkadaşı çoksa oyu çoktur o kalsın diye bişey yok.

Unknown dedi ki...

canım ömercim gelecek hafta şarkını akademi evinde söylemeye devam edeceğinden eminim dostum ve sadece ben değil seni tanıyan herkes emin bundan sen gönlünü ferah tut

Adsız dedi ki...

BU YARISMADA EN ORJINAL SES
BAHANIN SESI ..
AMA SANIRIM BIZIM HALKIMIZIN KULAGINA HITAP ETMIYOR...
BASARILAR..HERKESE...

A_BACHA_

Adsız dedi ki...

Bazı jüri üyelei Erdalı göndermek için ardayla koltukta bıraktılar.Ama yine başaramadılar.Yüce adalet tecelli etti.Onlar oturttukça biz Erdalı daha iyi tanıyoruz.Aslanlar gibi her hafta kalkıyorsun.Hislerim çok güçlüdür bu hafta o 3 jüri özellikle Yüksel Bey daha da şaşıracak.Görelim Mevlam ne eyler ne eylerse güzel eyler.O zaten hep hayırlısını diledi.Yolu açık olsun buhaftayı 4 gözle bekliyorum.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bir müzisyen olarak objektif olarak yazıyorum orda şarkı söyleyebilen albüm yapabilecek kapasitede olan ESRA, SELEN,SEVCAN 3 kişiyi geçmez duygusallıktan arınıpda dinleyin performansları çok kötü hepsi pırıl pırıl insanlar ama yetersizler allah yollarını açık etsin herkesin gönlüne göre versin...

Adsız dedi ki...

arkadaşa katılıyorum kızlar daha güzel şarkı söylüyor erkek meraklısı kızlar yüzünden bayan yarışmacılar hak ettikleri oyu alamıyorlar

Adsız dedi ki...

esra selen semra ve sevcan bu hafta çok güzeldi hele sevcan her hafta mükemmel oluyor

Adsız dedi ki...

Ben izledim youtube de Erdal!ı süperdi.İzlemeyen herkese tavsiye ederim.Başarılar

Adsız dedi ki...

Ömer o koltuğu hak etmiyordu.Bu jüri kafayı yemiş bence şuursuz bunlar.Ya Erdal onu hangi sebepten oturttuklarını bide kendileri bilse gam yemezler.Açıklayın yani çocuklar biz sizi şu sebepten dolayı oturttuk diye.Çok çekilmezsiniz.Allah evde sizinle uğraşmak zorunda kalanlara yardım etsin...

Adsız dedi ki...

ömer bu hafta gitmese bile en azında o kırmızı koltuğa oturması ona yeter ömeri çok azda olsa tanıyorum ve biliyorumki bunu büyük sorun edicek biraz öncede izledim zaten daha şimdiden başlamış dert etmeye bu 1hfta stres yeter ztn ona :)))))))))

Adsız dedi ki...

ben genç bir doktor olarak yazıyorum.Burdan ardanın ailesine sesleniyorum.bana göre juri ardayı gözden çıkardı.çünkü arda her hafta sesi ve performansı ile iyi değildi.ardanın bu durumda psikolojisi çok bozuluyor.zaten bu şekilde yarışmanın sonuna kadar gidip birinci olsa bile sizce sesi beğenilmeyen ve performansı her hafta eleştirilen biri olarak toplumda ne kadar saygınlık görebilir ve dinleyici kitlesi olur bilemem.ardayı bir an önce daha fazla yıpranmaması için bu yarışmadan çekmeniz gerekir.yoksa her hafta o koltuğa oturtulacak, arkadaşları onun adını yazmayacak, juri sürekli eleştirecek, diğer sayfaya yorum yazanlar eleştirecek ve bu durumda arda birinci de olsa ses dünyasında kendine hayran kitlesi bulamayacak.Siz kimi beğeniyorsunuz desrseniz selen biraz daha iyi gibi, şimdilik.ardanın ailesine saygılarla.

Adsız dedi ki...

ARDAYI DAHA ÖNCE SESİNİN KÖTÜ OLMASI İLE İLGİLİ ELEŞTİRMİŞTİM BUGÜN KİŞİLİĞİNİ ELEŞTİRMEK İSTİYORUM SENİN TARAFTARIN DEĞİLİM AMA ADAM GİBİ ADAMSIN ÖMER KIRMIZI KOLTUĞA OTURDUKTAN SONRA YAPTIĞI O KENDİNİ BEĞENMİŞ YORUMLARDA BİLE ÖMERE ARKADAŞÇA NASİHAT ETMEN BENİ HAKİKATEN ETKİLEDİ DEDİMYA TARAFTARIN DEĞİLİM AMA BU HAFTA SENİ DESTEKLEYECEĞİM SESİN KÖTÜ AMA ADAMSIN YA GERİSİ HİKAYE...

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN OLAYA BAŞKA AÇIDAN BAKIYORUM BU YARIŞMALARDA OY POTANSİYELİNİ ARTTIRMAK İÇİN ÖZELLİKLE EN ÇOK OY ALAN KİŞİYİ OTURTTULAR KOLTUKLARA BİLİYOSUNUZ İKİSİ DE ÇOK OY ALIYORLAR GELSİN PARALARR YANİ...KASITLI YAPILDIĞINI DÜŞÜNÜYORUM ZATEN İZLEME ORANI GÖRDÜĞÜM KADARIYLA DÜŞÜK..SADECE YARIŞMACILARIN YAKINLARI TARAFINDAN İZLENDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.BU YARIŞMA EN KISA ZAMANDA HIZLANDIRILARAK BİTER DİYE DE DÜŞÜNÜYORUM.BEN ŞAHSEN DARALIYORUM İZLERKEN.HELE JÜRİ YORUMLARI..BURCU GÜNEŞ'DE BİR YORUM YAPACAK 40 SAAT BEKLİYORUZ ARKADAŞ. NE DİYECEK DİYE.. ANLA ANLAYABİLİRSEN..İYİ SES DE ONA LAFIMIZ YOK ..BİR DE KONUŞABİLSE.

Adsız dedi ki...

oy potansiyeli olan adamı niye göndersinler biri gidince o paraların bundan sonraki haftalarda yarısı gelicek hesapta bi yanlışlık war galiba yada algıda :)

Adsız dedi ki...

arda ve murat oturtulacaktı ama murat halk oylamasında birinci olunca onu oturtamadılar ömeri oturttular elif de kötü bir performans göstermişti ama onun torpili var bahadırın da torpili var

Adsız dedi ki...

yaw genç bir doktor olmanızın burayla bir ilişkisi var mı bunu niye yazdınız anlayamadım
doktordan satılık arabayı çözmüştüm ama burda yazarken doktor olduğunuzu söylemenizin bir anlamı olduğunu anlayamadım

Adsız dedi ki...

merak etme ardayla murat kalmazdı arkadasları kurtarırdı muratı

Adsız dedi ki...

doktor hanıma veya beye saygılar...
gercekten cok dogru bir tesbit!
burada performans kadar yarısmacıların psikolojik kuvveti ve dayanıklılıgı da onemli.
arda ilk koltuga oturdugu andan itibaren psikolojik olarak bitti.fakat ömer bunu kaldırabilcek altyapıya sahip bence.o daha iyiye gidebilir yetenegi kadar ama arda artık sarkıcı olarak varolamıycak.bu yuzden bırakın da elensin artık.

Adsız dedi ki...

sevgililerine kimsenin izlemedigi yayın saatlerinde bile msj gondermeye ..tü yemeyenler izleyici dogallıgı sever.oyunuzu azaltmazdı.tabi,izleyen varsa akrabalarınızdan baska:)))
kutlarım içlerinde bir tane erkek varmış alper sevgilisini uzaktan da olsa mutlu etmeyi basardı!.
yazıklar olsun diyorum.bir de kızlardan sevcanla esra.

Adsız dedi ki...

bi benim aklıma mı takıldı diye düşünüyordum, meğer birinin daha dikkatini çekmiş.
yazıkki sevgiler oyum azalır kaygısıyla satılmaya değmemeliydi... yarışmadan çıktıktan sonra alper'in, sevcan'ın ve esra'nın gidecek bi kapısı olacak ne mutlu onlara. tabi diğerleri için aynı şeyi söyleyemicem. yani ben onlardan birinin sevgilisi olsaydım, kesinlikle kabul etmezdim herhalde.

Adsız dedi ki...

ben onlardan birinin sevgilisiyim şekerim.bakalım nolcak?cok kötü bir durum tabiki berbat.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar gördüğüm kadarı ile 'ceza koltuğu' adı altındaki bölümde ne kadar da güzel muhabbet etmişsiniz HER BAKIŞ AÇISINDAN...
millet artık neyini force edeceğini şaşırdı yok efendim doktormuş tavsiyeymiş, müzisyenmiş falan... saçma sapan işler ne kadar başı boş adam var bişeyler yazmış, bu arada ömere kırmızı çok yakışıyor, muhahaha

Adsız dedi ki...

bu hafta ikisi birden gitsin.

Adsız dedi ki...

İSTERSEN HEPSİ GİTSİN SENİN DESTEKLEDİĞİN ADAY TEK KALSIN NE DERSİN.SEVCANIN YAPMAYA ÇALIŞTIĞI GİBİ HA.KIZ HEP UĞRAŞTI ERKEKLERE UYARI GELMESİ İÇİN.BAĞIRDI DURDU UYARI GELSİN DİYE.KENDİSİ HERKESLE KAVGA EDERKEN UYARIDAN SÖZ ETMİYORDU.ŞİMDİ İSE KUZUYU OYNUYOR.

Adsız dedi ki...

UNUTMAKİ O YARIŞMACILAR BİNLERCE KİŞİ ARASINDAN SEÇİLDİ.HEPSİ GENÇ PIRIL PIRIL.MÜZİK AŞKIYLA DOLU.HEPSİNİN AMACI MÜZİK YAPMAK VE SESLERİNİ DUYURMAK.ELBETTEKİ BİRİNİN DİĞERİNE GÖRE BİR FARKI OLACAK.ZTEN O KİŞİ DE BİRİNCİ OLACAK.AMA BU YARIŞMANIN ÜÇ BİRİNCİSİOLACAK.ONLARDA
ÖMER
MURAT
BAHADIR.

Adsız dedi ki...

Ben ikisi derken hepsini kasteddim zaten ruhsuz bir yarışma hayal kırıklığına uğrattı.ordaki gençlerede yazık boşuna umutlanıyorlar.bir...,bir...,bir...gibi olacağım diye .

Adsız dedi ki...

ÖMER bu hafta koltukta olabilir ama biz sevenlerin oylarıyla ömeri inşallah kurtarıp hak ettiği yere taşırız...ben ve niğde üniversitesi ulukışla myo arkanda oylarımız sana..bu haftayı heycanla bekliyoruz sevgilerle...

Adsız dedi ki...

madem öyle sen ne arıyorsun bu sitede?demek ki sen de başıboşların başını çekiyorsun!
millete laf atacagına kendine bak sen önce.bu kadar özel bi tiptin madem ne diye yorum yazmaya tenezzül ettin

Adsız dedi ki...

bu hafta oylarımız kızlara

Adsız dedi ki...

Arda abi sen bu işten anlayan tek insansın, Bilkent Üniversitesi olarak arkandayız, tüm rakiplerini toplasak bir tane ARDA etmez, tüm desteğimiz seninle...

kazım dedi ki...

Ömer,Murat,Bahadır yakınları.. Triumvirlik kurmuşsunuz......... Biribirinizi alkışlamaktan etrafta olanları görmüyor, duymuyor, hatta duymamak için sesinizi yükseltiyorsunuz. Yarışmacıların içinde MÜZİK EĞİTİMİ ALMIŞ, YÜKSEK TENOR VE DÖRT OKTAV SES'İ olan var. Yarışmacılar gibi sizde korkuyor ve mezarlıktan geçenlerin yaptığı gibi sesinizi yükselterek, korkunuzu gizlemeye çalışıyorsunuz. Haklısınız bende rakip olsam korkardım. Yarışmacılara başarılar diliyorum.

turan dedi ki...

KAZIM BEY..
UNUTMAKİ İBRAHİM TATLISES ASLA MÜZİK EĞETİMİ ALMAMIŞTIR.SÖYLEMEK İSTEDİĞİM OLAY ŞU:
İSTERSEN HAYATIN BOYUNCA MÜZİK EĞİTİMİ AL.AMA SES OLMADIKÇA VE SAHNE PERFORMANSIN OLMADIKÇA HİÇBİR İŞE YARAMAZ.ORADA BULUNAN ÖMER MURAT VE BAHADIR DA BU SES VE PERFORMANS VAR.ALMIŞ OLDUKLARI EĞİTİMLERİNE BURADA KALARAK VAR OLAN EĞİTİMLERİNE EĞİTİM KATARAK YOLLARINA DEVAM EDECEKLERDİR.

doğa tarım dedi ki...

ARDA KIR ZİNCİRLERİ GÖSTER KENDİNİ SENİN GİBİSİ YOK ORADA

Adsız dedi ki...

Bu hafta patlama bekliyoruz senden arda sesini sonuna kadar kullan ltfn

Adsız dedi ki...

ağzı olan konuşuyor susun bi orda yarışmanın ilk haftasından beri belli olmuş bir 1. var bunu jüri biliyor yapımcılarda biliyor kim iyi BAHA birinci olacak...

Adsız dedi ki...

yine ÖMER'İ oturttular koltuğa..o koltuktan kalkacağını biliyorum , gitmeyeceğinide biliyorum , ama ömeri kırmızı koltukta görmek üzüyor beni.bahanın sesi varla yok arası.. dogru dürüst çıkmıyor BİLE çok zayıf bir sesi var. nasıl oluyorda koltuga oturmuyor anlamıyorum..sevcanı sevdiğimi söyleyemem aslında ama oda bbu hafta haksız yere koltuğa oturdu ve malesef akademiden evine doğru bir yol görünüyor sevcana.eğer ogünkü kavga yüzünden o koltuğa oturtulacak biri varsa oda baha.jurinin profesyonel davranmadıklarını düşünüyorum.duygularını da katıyorlar fikirlerine.sadece metin özülkü güzel değerlendirmeler yapıyor.bu haftanın sonucu belli aslında ÖMER kalıyor sevcan gidiyor.son üçü gayet iyi görebiliyorum "ÖMER-MURAT-BAHADIR"
kişilikleriyle olsun arkadaşlaıklarıyla sahnedeki performanslarıyla (ki özellikle ömer ve bahadır) sAMİMİYETLERİYLE VE EN ÖNEMLİSİDE SESLERİYLE ve kendilerine öz tarzlarıyla son üç'e kalmayı hakediyorlar..ama tabiki son üçün yanında 1.de beLLi :):) ve bu isim tabikide "ÖMER" tüm smslerimiz ÖMER'e :):)

Adsız dedi ki...

Ömer'in kırmızı koltuğa oturması boşuna kimseyi mutlu etmesin..Ömer'in o koltuktan eninde sonunda kalkacağını başta kendisi dahil olmak üzere herkes gayet iyi biliyor.ömer'in geçen hafta streste olmasının nedeni arkadaşlarının daha doğrusu yanında arkadaş die gezen kuru kalabalığın onu oylamada satması olmuştu..
evde oy potansiyeli yüksek olan ardayı bile %90 lık bir oy alarak eleyen ÖMER'İN karşısında kimse duramaz artık.ömerde bunun farkında ve iddalı açıklamalarındanda anlayacağımız gibi kendiside bizlerde bunun rahatlığını yaşıyoruz ..kırmızı koltuk e onu nede bizi korkutmuyor..
ama juri ve arkadaşları ömeri maşa olarak kullanıyorlar.yarışmacılar kendilerine güçlü rakip olarak gördükleri başta ARDA ve sürekli ilk üç'te olan sevcanı ömer ile yanlız bırakıyorlar çünkü biliyorlar o isimleri oylarıyla evden gönderebilecek tek isim var oda ÖMER..EVDE strateji adamları çok ama eminim o isimler ilk üçe dahi kalamayacaklar..
evin en sempatiği olmazsa olmazı ÖMER bu yarışmanın birincisi olacak..::):):) kırmızı koltuga oturdugu için sevinenlerin sevinci yarım kalacak malesef :):)bu kadar kıskanç olmayalım ;);)
neyse birinci beLLi ikinci kim:D:D

Adsız dedi ki...

TURAN BEY...İBRAHİM TATLISESİN SESİNE YAKIN BİR SES Mİ VAR YARIŞMACILAR ARASINDA.BİZ Mİ DUYAMADIK.SES YOK BARİ EĞİTİMLİLER KAZANSIN MURAT BAHADIR VE ÖMER İ İBRAHİM TATLISESLE Mİ MUKAYESE EDİYORSUNUZ GÜLDÜRMEYİN BENİ..SİZİN KULAK SORUNUUZ OLSA GEREK.TEKRAR SÖYLÜYORUM ÇOK OY OLANLARI ÖZELLİKLE KOLTUKTA BIRAKIYORLAR.ALGI SORUNUM YOK ÇOK ŞÜKÜR.GEÇEN HFTA İZLEYEMEDİM AMA YİNE HEP BİRİNCİ OLANLAR KOLTUĞA OTURUYOR.OYLAR KAPIŞIYOR ARKADAŞLAR ONU DEMEK İSTİYORUM.BOŞUNA ÇENENİZİ YORMAYIN.SES MES ÖNEMLİ DEĞİL, GELSİN OYLAR ARTI PARALAR.ESKİ MESAJLARA BİR GÖZ ATARSANIZ YARIŞMA BAŞLAMADAN ÖNCE BİRİNCİ BELLİ DİYE YORUMUM VARDI AYNEN ÖYLE İZLEYİN BULACAKSINIZ TORPİLLİYİ.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 6.hafta performansları yayınlandımı ?bilgisi olan yokmuu?