8. hafta performans şarkıları

Akademi Türkiye 8. haftada performans şarkıları:

Murat - İşte Öyle Bir Şey (Erol Evgin)

Elif - Asırlardır Yalnızım (Kayahan)
Bahadır - Tamirci Çırağı (Cem Karaca)
Semra - Bir Başka Sevgiliyi Sevemem (Erol Büyükburç)
Baha - Hasretinle Yandı Gönlüm (Edip Akbayram)
Selen - Yalnızca Sitem (Sezen Aksu)
Erdal - Can Bedenden Çıkmayınca (Barış Manço)
Esra - Bir Çocuk Sevdim (Sezen Aksu)
Ömer - Bir de Bana Sor (Erol Evgin)
Sevcan - Tanrı Misafiri (Ajda Pekkan)
Alper - Sensiz Olmaz (Bülent Ortaçgil)
Derya - Fesupanallah (Erkin Koray)

25 yorum:

Adsız dedi ki...

esra ya verilen şarkıyı rahmetli Barış Akarsu da okumuştu akademi sahnesinde böyle güzel bir şarkının esra gibi bir sese verilmesi isabet olmuş başarılar...

Adsız dedi ki...

Bu Yeni Haftanın Herkese Hayırlı Olması Dileğiyle ...

Kzen başarılar.. (MRT)



quRuR..

Adsız dedi ki...

inş sevcan elenmez kazanırsın bu hafta şarkını güzel yormlcna inanıyorum cunkü cok güçlü sesin var başarılar diliyomrum başr bu
sınavı canm
cagkan_034_07 byss

Adsız dedi ki...

bu hafta bahadıda dıkkat edin

Adsız dedi ki...

en zor şarkıyı sevcana vermişler biliyorsunuz ajda pekkan şarkısı söylemek çok zordur ama SEVCAN en zoru başaracak ve şarkısını çok güzel söyleyecek yine jüri sevcana çok güzel söyledin diyecek
ömerin şarkısı çok düz bir şarkı onu ben bile söylerim

Adsız dedi ki...

SEVCAN .. Sonuna kadar arkandayız

Adsız dedi ki...

Yarışmada en güçlü sesin Sevcan'a ait olduğunu düşünüyorum.Bence birinciliği fazlasıyla hakediyor.Oylarımız seninle SEVCAN

Adsız dedi ki...

Bu yarışmadaki herkesi çok seviyorum önce bunu söylemek istiyorum.Ama herkes gibi özellikle desteklediğim bir isim var tabiki o da ömer.Neden ömer dediklerinde hep şunu söylüyorum evdeki en güçlü en düzgün ses ömere ait ve sahneyi en iyi ömer kullanıyo bu hafta da ömer kazanacaktır buna çok eminim herkes söylemiş desteklediği kişinin arkasında olduğunu ben de söylüyorum ömer sonuna kadar arkandayız ve yarışmayı kazanacağından senden daha çok eminiz sevgiler:D

Adsız dedi ki...

fazla hayal kurmayın birinci belli ÖMER ardayı yolladığı gibi sevcanıda yollar :D:D

Adsız dedi ki...

şarkısını en iyi söyleyen kazansın
yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim

yazan:
sevcan taraftarı

Adsız dedi ki...

yarışmacı kardeşlerimize en başta Allahtan sağlık daha sonra da hayallerini gerçekleştirme fırsatı vermesini dilerim pazar günü için de başarılar dilerim
sevcan umarım bizi sevindirecek bir performans sergilersin bütün desteğimiz senden yana

Adsız dedi ki...

sevcandan iyi sarkıcı olur ama aynı zamandada cok iyi bir oyuncu olur icerdeki hareketleriyle bence oscara aday

Adsız dedi ki...

SEVCAN TÜM KALBİMİZLE SENİ DESTEKLİYORUZ

Adsız dedi ki...

bu haftaki şarkılar da güzel bu hafta akademi türkiyeye sevcan veda eder.Derya yı ilk baş sırada olmak üzere herkesi çok beğeniyorum.

Adsız dedi ki...

ben bu yarışmayıda yarışmacılarıda çok seviyorum ama performans gecesi ne zaman yaılcak felan bi türlü bunun bilgilerine ulaşamıyorum bi bakıyorum cuma bi bakıyorum pazartesi nerden ulaşabilirim her hafta ne zman yayınlanacağını?

ceylaneski dedi ki...

http://www.kanal1.com.tr/yayin_akisi2008-03-01.html
bu sitede kanal 1in yayın akışı var burdan bakabilirsin ama yarışma şimdilik pazar saat 16.30da yayınlanıo

Adsız dedi ki...

Kim ne derse desin en güçlü en güzel ses Sevca'a ait.Sevcan sonuna kadar arkandayız

Adsız dedi ki...

ömer herzaman sen birincisin bunu unutma:)

Adsız dedi ki...

baha haftanın birincisi olmasanda herkes seni çok seviyo

Adsız dedi ki...

anlıyom derdinizi ömer birinciymiş ahahahah güldürmeyin helal sana be sevcan ömer gibi kötü bi sesi yollamayı başardın sesin çok kuvvetli hiç durmadan devam et..

Adsız dedi ki...

sevcancım çok güzeldin performansın şahaneydi tebrikler
metin beye de sevcanın değerlendirmesi konusunda yaptığı konuşma için {sevcan iyi bir şarkıcı}teşekkürler

Adsız dedi ki...

yarışma bitiyor ceza koltuğu yok onları
pazar günü son kez izleyeceğiz ona göre oy göndermek lazım

Adsız dedi ki...

oy göndermeyin birinci belli

Adsız dedi ki...

ömerciler yorumları dolduruyolardı bakıyorumda bugün kimseden ses çıkmadı...
ömer sonunda hakettiğini buldu yarışmanın başından beri ömerin bu evde ne işi var diyodum ama bide şuda var bu akademide ömer gibi seslerin olmasıda çok normal sdce ömer diil daha bi çok kötü ses var iiler okadar azınlıktaki seslerini duyuramıyolar böle oluncada bu yarışma daha yarısında sona erer gider yarışmacılarda evden çıktıklarında hiç biyere gelebilceklerini sanmıyorum aynı akademi gibi yalan olcaklar iyi seslere yazık olucak başka hiç bişey değil....

Adsız dedi ki...

iyi sesler asla silinmeyecek onları gelmeleri gereken konuma o yetenekleri getirecek bu bağlamda Alper,Baha,Selen,Esra hak ettiğinizi alacaksınız buna inanıyorum.