Akademi Türkiye Ankara ve İzmir Seçmeleri

Akademi Türkiye yarışmacı seçmelerinin Ankara ayağı 17 Aralık'ta ve İzmir ayağı ise 18 Aralık'ta yapıldı. Ön başvurusu kabul edilip Ankara-İzmir seçmelerine çağırılan tüm ziyaretçilerimize bol şans ve başarılar dileriz.

İstanbul seçmelerine katılan yarışmacı adaylarının sayfalarımızda yaptıkları yorumlardan birkaç örnek;
İsimsiz İsimsiz dedi ki...

Merhaba arkadaşlar,
bende bugün yarışmaya girdim...gerçekten çok heyecanlandım jürinin kalabalık olmasından ve gözlerin benim üzerimde olmasından dolayı ama şarkıları hakkıyla söylediğime inanıyorum en azından performansımın yüzde 80 inini gösterdim...pelin akat sorular soruyor.ve hareketli şarkı istiyorlar ben 4 tane şarkı okudum.ama önemli olan orada heyecanlanmamak çünkü malım heyecan performansı etkiliyor nekadar iyi olursanız olun bu yarışmayı kazanamasanızda pes etmeyin çünkü dediğim gibi eleme heyecanı dış etkenler ne kadar profesyonelde şarkı söyleseniz bi şekilde etkiliyor kazanamamak yeteneksiz olduğunuzu göztermez yada iyi şarkı söylemediğinizi tabi gerçekten normalde bu işi bilenler ve iyi şarkı söyleyenler için söylüyorum...herneyse heyecanlanmayın sakin olun kaderde kısmette varsa olur...inşallah herkes için hayırlısı olur...ankara ve izmir elemelerine katılacak arkadaşlarım bu uyarıları mutlaka dinlesinler...metin özülkü çok şirin bu arada şarkı söylereken sürekli tempo tuttu ve bana iyi elektrik verdi bende salona yansıttım ...yarışmaya girecek tüm arkadaşlarıma başarılar....

16 Aralık 2007 Pazar 14:29

İsimsiz İsimsiz dedi ki...

pelin akat, eda özülkü ,burcu güneş bide deha vardı içerde ama sanırım 20 kişi falan vardı ama o anda hepsine diikkat edemiyosunuz tabi

16 Aralık 2007 Pazar 20:48

İsimsiz İsimsiz dedi ki...

evet gitar calabiliyorsunuz arkadaslar... ve ozellikle hareketli sarki istiyorlar...

16 Aralık 2007 Pazar 21:45


İstanbul elemeleri ile ilgili yorum yapmak ve yorumları okumak isterseniz lütfen tıklayınız.
Ankara&İzmir elemeleri ile ilgili yorum yapmak için lütfen tıklayınız.

Akademi Türkiye yeni dönem 12 Ocak 2008'de Kanal 1 ekranlarında başlıyor.
Gelişmeleri sayfalarımızdan takip etmeye devam ediniz...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

bende başvuru formu doldurdum ama bi yanıt alamadım bi çok kişi gibi bence bu uygulama çok saçma öğrenmek istediğim tek şey şu bu jüri galiba çok iyi baksanıza kimin sesinin güzel kimin çirkin basit bir başvuru formundan anlayabiliyolar helal olsun... ben dahil birçok kişinin hayallerini ve ümitlerini onları hiç dikkate almayarak umursamayarak kırdınız helal olsun size

Adsız dedi ki...

bende sana katılıyorum nasıl eleyebiliyorlar başvuru formuna bakarak yazıklarolsun böle bir uygulama çok saçma m_c_k_01@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar morelinizi bozmayın hem daha elendiinizi bilmiyorsunuz lütfen takmayın kafanıza olumlu düşünün başarılar

Adsız dedi ki...

Eğer birincisinin birebir aynı tarzda olmazsa yarışma seyredilmez.Biz o çocukların her dakikasını seyrettik,sevdik,oy kullandık ve starımızı seçtik.Ama rahmetli Barış,Pınar,Özgür asla bir daha bulunamaz.Barışı kaybettik bari yaşayanların kıymetini bilelim.Oylarımız ve sevgimiz boşa gitmesin.

murat dedi ki...

avangard ve mesut kardeslerim...aynen sizlere katiliyorum...hemde bütün kalbimle...ya bir defa cagirip dinlemediler bile...boyle anlamsiz bir eleme olamaz ya...cagirirsin insani...alirsin karsina...dinlersin sesini...o zaman evet ya da hayir kararini verirsin...hem bizim ve diger kardeslerimizin hayalleri onlarin umrumda bile degil kardesim...cünkü onlar kendilerinden baska kimseleri düsünmezler bile...allaha emanet olun...

murat dedi ki...

avangard ve mesut kardeslerim...aynen sizlere katiliyorum...hemde bütün kalbimle...ya bir defa cagirip dinlemediler bile...boyle anlamsiz bir eleme olamaz ya...cagirirsin insani...alirsin karsina...dinlersin sesini...o zaman evet ya da hayir kararini verirsin...hem bizim ve diger kardeslerimizin hayalleri onlarin umrumda bile degil kardesim...cünkü onlar kendilerinden baska kimseleri düsünmezler bile...allaha emanet olun...

Adsız dedi ki...

beyenmiyorum elemenizi herkeze 2 şans verin sesi iyi cıkmaya bilir böyle yapın herkez katılsın ben olsam böyle yapardım

Adsız dedi ki...

benide
alın
neolur
barış
abi
gibi
olmak
istiyorum
neolur benidealın herkeze kolay gelsin göle güle

Adsız dedi ki...

ben anlamıyorum ben izmir elemelerine katıldım ve jüride sadece iki kişi vardı ya cok cidiyetsiz biryerdi ben oraya gelmek için sabah erken kalktım bir yıgın yol geldim fakat hiç ilgilenmediler bile yani anlıcıgınız aferdersiniz oranı buranı accan secilcen oraya ama ben onları dava etmeyi düsünüyorum ve haklıyımda bizim üzerimizden yarısma yapıyolar kınıyorum ve kanal 1 iasla izlemiyorum sizde arastırmadan hiçbir yarışmaya katılmayın insanların maskarası olmayın