Seçmelere Çağırılan Adaylardan Yorumlar

İstanbul ayağı bu Cumartesi (15 Aralık) gerçekleşecek olan Akademi Türkiye yeni dönem seçmelerine çağırılan adaylara ilk eleme heyecanında bol şans dileriz.

Seçmelere çağırılmış olan ziyaretçilerimizden bazılarının yorumları;
serdar dedi ki...

Selam Arkadaşlar,Ben başvurumu 4-5 gün önce yapmıştım bugün bi telefon geldi ve ön elemelere katılmak için çağrıldım bunun gizli tutulmasını söylediler..
12 Aralık 2007 Çarşamba 16:06

Musician dedi ki...

Selam arkadaşlar.. Bende başvurdum ve bu akşam arandım.. Elemelere katılmaya hak kazandığım bildirildi.. Ama nasıl gidecem bilmiyorum.. Çanakkaleyim ve bu cumartesi istanbulda elemelerde olmam gerekiyo :( Neyse bakalım hayırlısı.. Nasibimde warsa bi şekilde orda olurum ve en iyi kendimi gösteririm.. Kabul edilen diğer arkadaşlara başarılar..
13 Aralık 2007 Perşembe 01:01

Merlot dedi ki...

bende çanakkaleden katılıcam benide bugün aradılar bakalım ne olacak hadi hayırlısı bütün arkadaşlara başarılar..
13 Aralık 2007 Perşembe 02:14

matraks dedi ki...

akadaslar herkesee selamm
benıdee aradılar
cumartesı gunu ıcın benımm merak ettıgımm enstruman calabılecekmıyız acaba bılgınız varsaa paylasısanızz memnun olurum...
14 Aralık 2007 Cuma 02:22


Yorumların tamamını okumak ve sizler de yorum yapmak isterseniz lütfen tıklayınız...


Seçmelere çağırılan tüm adaylara tekrar başarılar, bol sabır ve bol şanslar dileriz.

Akademi Türkiye çok yakında Kanal 1 ekranlarında...


Gelişmeleri sayfalarımızdan takip etmeye devam ediniz...

0 yorum: