Akademi Türkiye Seçmelerinde Yarı Final Heyecanı

Akademi Türkiye seçmelerinde ilk 100 (50 bayan, 50 erkek) adayın arasında girmeyi başaran katılımcılar hafta içi yapılacak yarı final seçmeleri için çağırılmaya başlandılar.


İlk 100'e girmeyi başaran adayların yorumlarından örnekler;

İsimsiz jojo Skitz dedi ki...

Tekrar ben arkadaşlar..
Yaklaşık 3 saat önce yarışmadan tekrar arandım 50bayan 50erkek arasındayım ..
22 Aralık 2007 Cumartesi 14:13

İsimsiz İsimsiz dedi ki...

arkadaşlar selam ben bugün aranıldım. Çarşamba günü istanbulda olmamı istediler otel ismini vermiyim. .Okuduğum en iyi üç parçayı seçmemi istediler. Repertuarımızıda istediler. saygılar
22 Aralık 2007 Cumartesi 14:14

İsimsiz DeeP_RoCK dedi ki...

arkadaşlar bugün benim resmimi kaybetmişler onun için aradılar telefonda koptum yaa :D ayrıca yarı finale kalmışım :) heycanlıyımda kaç kişi alacaklar 100 kişiden onu merak ediyorum :S
22 Aralık 2007 Cumartesi 21:59

İsimsiz İsimsiz dedi ki...

arkadaşlar bu sabah arandım.. ilk 100 deyim... bu eleme sonucundan sadece ilk 12 eve girebilecek... herkese başarılar diliyorum. umarım hakeden hakettiği yerde olur...
23 Aralık 2007 Pazar 01:09


İlk 100'e girmeye hak kazanan ziyaretçilerimize seçmelerin yarı final ayağında bol şans ve başarılar dileriz.

101 yorum:

Adsız dedi ki...

Torpil akademi türkiye yi de vurdu...yarışmanın izlenmemesi için elimizden geleni yapacağız, biz hakedip de kazanamayanlar...zaten izmirde tanıyan tanıyor bizi...
İş burda bitmedi....

Hayat hikayesi falan gibi yorumlar da okudum...Akademi türkiye "hikaye" olacak...

Adsız dedi ki...

arkadaşım torpil die bişii yok ben de şaşkınım . yarışmalarda hep haksızlık olduğunu düşünürdüm ama gerçekten yok öyle bişii. benim ne hikayem var ne de eğitimim. ama sesim ve kulağım iyi. eh tipi de kurtarıyoruz. izmirden katıldım ve çağırıldım. üstelik de bayramda aradılar. bence burda insanlar (özellikle de çağırılmayanlar) birbirlerini kışkırtıyorlar. bence hiç gerek yok. ben şuana kadarki organizasyonu gayet iyi buldum. istanbul ayağı nasıl olacak bilmiyorum. herkese başarılar.

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar son arama gunu ne zamanmıs bılen varmı ben aranmadım ama torpıl oldugunu dusunmuyorum bızden ıyı olanların varlıgını ınkar edemeyız kazanan arkadaslara basarılar İnşallah bende çağırılırım Amin :) hala beklıyorum benıde arayıııııııııııııııııınnnnnnnnn izmirdeyım :)

Adsız dedi ki...

çok iyi seslerin giremedigini duydum...adı olan, barlarda popüler olan birçok insanın....aradıkları şey sadece ses degil demekki...artık yakın zamanda aciklama yaparlar heralde

iddia ediyorum o seçilen 12 kişi sadece sesi ya da tipi için seçilmemiş olacak....

Program başlayınca ispatı göreceksiniz...

Adsız dedi ki...

arkadaşLar kazanmakta var kaybetmekte...siz seçiLmiş oLsaydınz eminim bu şekLde biir ithamda bulunmazdınız..ayrıca torpiL dediğinz oLay yaLnızca siz seçiLemeyince mi oLuyorr??jüri ve organizasyon çok kaLiteLi bunu da yarışma başLadığnda anLayacağız...Lütfen kimsenin günahını almayın..ya siz sandığınız kadar iyi değiLseniz???;)

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR ARAMALAR BİTTİMİ ACABAA YOKSA UMUT BAĞLAMAYALIMMI BİLEN VARMI?

Adsız dedi ki...

yapımcı telefonu 0 212 3280540 ARAYIN SORUN söylüyorlar

Adsız dedi ki...

umuyorum yapılan seçmeler gercekten hakedenlere yönelik olur eğer bir torpil warsada eninde sonunda ortaya çıkar bunu unutmayın

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar ben yarı finale katıldım ama gözüme çarpan bişey var.100 kişi seçildiği yazıodu sitede ama salı-çar-per günü eleme yapılcaını sölediler.Sabah 9 a yaklaşık 30 kişi gelmişti.100 kişi olduğunu hiç zannetmiorum ama inşallah sitede yazdığı gibi 100 kişidir.Artı olarak ben sadece salı ve çarşamba günü olcağını zannediyordum perşembe gününe de millete randevu vermişler nasıl oluo bu 100 kişi gerçekten anlamadım ve çok kafam karışmaya başladı...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben arı finalede girdim.ilk elemerle olduğu gibi yine içerden kendi üzerime olumlu tepkiler olduğunu gördüm.inşallah beklediğim gibi olur bakalım nolacak:D Sonuçları merak ediyorum gerçekten ne zaman alacağız ki haberi :) yoksa direk veriyorlardıda kaybettikmi :D ama sanmıyorum kimseye birşey söylememişler bildiğim kadarıyla

Adsız dedi ki...

arkadaşlar aranan war mı haber verin ya da herhangi bir bilgisi olan waar mııı????

Adsız dedi ki...

selam.bende bugun elemelre gıttım ama dedılerkı bu akşam arıcaz olacak olanları.ama halen aranmadım ama yınede yarın arıcam orayı bılgı almak ıcın pekı buakşam aranan varmı

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben salı girdim elemelere fakat aranmadım yapımcı telofonunu aradım yarın saat 10 30 da belli olacak dedi fakat arkadaşın birini aramışlar yarın saat 14 30 arandevu vermişler yani finalist olmuş.öyle yani bence bugün aranmayanlar elendi diye düşünüyorum..

Adsız dedi ki...

bugün elemelere girenleri ne zaman arayacaklarını sordum akşam arayıp..iki-üç gün içerisnde olumlu ise aranıcaksınız dendi..bugün elemelere girip aranan var mı peki??

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yılbaşında çalışacaktım normalde ama şuan burada bekliyorum bence kazanmayanlarıda aramaları gerekiyor en azından millet boş yere beklemesin burada cebindeki parası biten otelde kalan arkadaşlar var yazık bukadar bekletilmez

Unknown dedi ki...

dr.kerem@gmail.com
arkdaslar kesınn bır bılgısıı olann yokk sanırım herkess bıldıgınıı soyluyor gercıı bencee yarında ararlarr tumm secmeler bıttıgındee yaniii
nese herkese basarılarr dılıyorumm

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar aradım yetkili bir ağızdan ögrendim.Kazananlari aksamina ariyorlarmis...hic bosa beklemeyin..ben de aranmadim ve döndüm direk bu haberin ustune.hala da arayan yok merak etmeyin.yazik paralariniza...onlar otellerle bile anlasmalidir. var ya...

Adsız dedi ki...

o zaman yanLış biLiyorsun güzeLim..ben bu sabah arandım ve yarın için randevu veriLdi..son seçmeLere gireceğim..jüriden ya da yarışmadan kimi tanıyorum?kimseyi..
ayrıca yukarıda da dediğim gibi"ya siz sandığınız kadar iyi değiLseniz??"
bişeyLere çamur atmadan önce bi dönüp kendinize bakın bi de çevrenizdekiLere...beLki sizden daha çok hakedenler vardır ne dersiniz??;)

Adsız dedi ki...

YA BU YARIŞMA HAKİKATEN KALİTELİ.ÖNCEKİ TURUN BAŞARILI OLAN YARIŞMACILARINA BAKIN ANLARSINIZ.BENCE KAYBEDENLER ÜZÜLMESİN VE HAYATLARINA KALDIKLARI YERDEN DEVAM ETSİNLER.UNUTMAYALIMKİ HERKESİN BAŞARI ANLAYIŞI AYNI OLMAYABİLİR. KAZANANLARA BAŞARILAR DİLERİM

Adsız dedi ki...

hepiniz hayal görüyorsunuz arkadaşlar ben finallere kimlerin kaldığını biliyorum en azından bayanlardan. Çünkü bunlardan biri arkadaşım ve ben dün akşama kadar conrad otelde onu bekledim. Ve şunuda söyleyeyim evet torpil var çünkü bunu gözümle gördüm. Yarı finale kadar çıkıpta kendi kararıyla cayanlardan biriyim. Ama arkadaşım adına sevindim o haketti çünkü. Size şu kadarını söyleyeyim 8 bayan girdi ve 8ide çeşitli var yada otellerde sahne alan kişiler. 3 yedek alındı onlardan biri ilk hafta 15.yarışmacı olacak. arkadaşıma söylenen gizlilik yaptırımından dolayı açıklayamıyorum . Rock müzikle ilgilenen kimse dikkate alınmadı ve sahnede çalışmayanlarda dikkate alınmadı. Torpil olayına gelince ben sıramı beklerken kayıt masasında oturan kıza bir tel geldi.. Konuştu ve kapattıktan sonra yanındaki ( katılanlar tanır) renkli gözlü uzun saçlı erkeğe ... isimli bi bayan gelip kayıt form dolduracakmış dedi. Erkek yarı finalemi kalmış dedi kızda hayır ilk kez form doldurcakmış dedi. Çocuğun canı sıkıldı. Ve o isimli şahıs şuan asillerin arasında. BAna ister inanın ister inanmayın karar size kalmış. Yarışmaya çamur atacakta değilim giren arkadaşım gerçekten yetenekliydi çünkü. Siz kzımayı bırakın ve müzik hayatınıza devam edin. Önemli olan insanın kişisel başarısı çok firdevsler abidinler bayhanlar gördük.. Peki şimdi nerdeler ????

Adsız dedi ki...

yok be canım bence sen de hayal görüyorsun:Dçünkü ben yarışmaya rocker sıfatıyla katıldım ve yarışmada ilk elemelerin baya yüksek puanlar alan bayan yarışmacı adayıydm ve son elemede seçilmememin tek sebebi okulumdu yoksa ben neden dikkate alındım ben de kmseyi tanımıyordm ve hiçbiryerde çıkmıyordm...o arkdşının bahtsızlığı bence...=)ben mutluyum ama çok beğenildim ve elenmek zorunda olduğmdan üzüntüde olan jüri üyeleri vardı bu bana yetti seneye ünlüyüm ahahaha:Dyaşım gelsin artık ahahah:D

Adsız dedi ki...

hatırlatmak isterim üst yorumda yazılan firdevs abidin ve bayhan akademi türkiye yarışmacısı değildi :)
yapıcakmış olucakmış aramış şu olmuş bu olmuşlarla kimse kafasını bulandırmasın derim...

Adsız dedi ki...

:) canım benim bende bu yarışmaya rock muzik dalında katıldım ve son ana kadar geldim ve arkadaşımda eve girdi bu yüzden çok mutluyum. Eğer ünlü olmak çok önemliyse ve sen yaşın gelince ünlü oalcaksan senin adınada sevindim ne mutlu sana ve bahtsız olan arkadaşım değil sen olmuşsun bence o eve girdi çünkü ama kendisi rock müzik yapmıyor herneyse. Senin çocukluğundan ötürü avutmuşlar. Ve diğer arkadaşım evet bayhan ve firdevs akademi türkiye yarışmacısı değildi ama akademi türkiye yarışmacısı olupta sonrasında kendisine muhteşem dünyaların kapısı açılan kaç kişi oldu bunu soruyorum. Ha ben akademi türkiye kötü bi yarışma demiyorum yanlış anlaşılmasın. daha öncede söylediğim gibi başarı kişinin kendisinden başlar. Müzik dünyasında yer edinmek ve başarılı olmak için illaki bi yarışmayı kazanmak zorunda değilsiniz. Yada kazanamamanız bişeylerin sonu olamaz. Bir insanın iyi bir müzisyen olmasına 15 kişilik bir jüri değil türk dinleyicisi karar veriyor. Bunun binlerce örneği var. Ben ordaydım ve herşeyi gördüm ve onun adına çokama çok mutluyumki arkadaşım eve hak kazandı. Bu dönemki akademi türikiye sayfası kapandı artık giren girdi. Siz önünüze bakın müziğinize devam edin..

Adsız dedi ki...

bence kesinlikle torpil var tanıdıgım biri finalleri gecti son 15 içinde son anda elediler son anda birileri gelip yarışmaya girmiş malesef elendi madem torpil var neden insanlar boşuna masraf yapıyo zahmet vakit kaybı insanlarla oynuyolar kız simdi krize girmiş durumda

Adsız dedi ki...

ve ben şunuda eklemek istiyorum. Akademi türkiye popstardan farklı diyorsanız merhum BArış akarsunun yarışmadan sonra gideceği uluslar arası yarışmanın nasıl iptal edildiğini albümünün nasılda çıkmayıp daha sonras merhum arkadaşımın kendi girişimleri ile seyhan müzikten çıktığını ve buaşamda ne tür zorluklar yaşadığını büyük gazetelerin haber arşivinden öğrenebilirsiniz. Barış en güzelini hakediyordu ve bu yarışma sırf onu adın üstünden rant sağlamak amacıyla tekrar düzenlendi. Yazıklar olsun onu isminden para kazanmaya çalışanlara...

Adsız dedi ki...

ÇOOOK ÖNEMLİ
ARKADAŞLAR İÇERİ GİRMEDEN JÜRİ ÜYELERINDEN BİRİ SESİMİ DUYDU ÇOK BEGENDI VE İÇERİ GİRDİĞİMDE DUYDUĞU PARÇAYI BENDEN İSTEDİ SÖYLEDİM BEGENILDIGINI DUSUNURKEN ARANMADIM YARI FİNAL İÇİN EN KIYTIRIK SESLİ ARKADASIM MANKEN GIBI YEMIN EDERIM GIREMEZ SES ÇIKMIYOR DIYE DUSUNURKEN O CAGRILDI YA BEN BUNDAN BISEY ANLAMADIM NEYSE İSTANBULA SELAM OLSUN NE DİYİM ??????????????

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende yarışmaya girdim fakat aranmadım.bende artık torpil olduğuna inanmaya başladım.insanlar bu yarışmaya değer verip otellere dünyanın parasını kaptırdılar.madem aranmayacaktı elenenler neden bu insanlara hemen olup olmadığını söylemediniz.bu arkadaşlar bu kadar emek verdi uğraştı.en azından seçmeleri kazanamasakta aramaları gerekirdi.insanlar umutla beklediler günlerce.hem insanların emekleriyle,hayalleriyle,umutlarıyaoynuyorlar hemde bundan ratingle çıkar sağlıyorlar.arıyoruz bugün aranacaksınız diyorlar aramıyorlar.madem kendi tanıdıklarını seçiyorlar bizlerde akıllı olup onlara rating yaptırmayalım.izlemeyelim.onlarda kimi getiriyorsa kendileri dinlesin.bu yarışmanın tek bir starı vardı.o da BARIŞ AKARSU

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu yarışmalar hep böyle.aranızda popstara katılanda varsa bilir.Ankara elemelerinde bir tek osmantan la armağan vardı jüride.onlarda müzikle uzaktan yakından ilgisi olmayan isimler.onlar sesten anlayabilirlermi şarkıcımı onlar.nerde ebru gündeş.nerde orhan gencebay nerde bülent ersoy hiçbiri yoktu.ve bizi 3saat dışarda dondurdular.arkadaşlar artık şunu anlamak gerekir herkes kendi tanıdığını yarışmaya getiriyor.10-20sn de sesin rengini nasıl anlayacaklar milletle dalga geçiyorlar.bu hep böyle arkadaşlar sesimiz ne kadar güzel olursa olsun bu yarışmalardan hep elimiz boş döneceğiz.onun için bizde onları seyretmeyip reyting yaptırmayalım arkadaşlar.artık uyanık olalım.bize değer vermeyenlere biz hiç değer vermeyelim.ne yarışmalarına katılalım nede programlarını seyredelim.boykot edelim onları boykot.

Adsız dedi ki...

bu arada yorumuma cevap geLmiş ve bana "ünLü"lükle ilgili yaptığım yorumdan dolayı laf sokmuş ahahahah:Dezikkkkkkkk:Dçocukluğmdan dolayı avutmuş olsalardı keşke ama yarışmacı adaylarının hepsi de bana kazanıcak gözüyle bakıyordu ses vardı anlayacağın=)ayrıca yarışmada son ana gelen benden hariç bi kız vardı rock müzikle gelen o da çok şeker bi kızdı sen değildin yani:Dburda boşa sallamak kolay=)))ama bahsedeceğim şey şu allah yardımcın olsun belliki komplekslerin var yaptığm espriyi ciddiye alabileek kadar idiot insanların olması beni büyük bir hüsrana uğrattı aahahahahaha:D

ayrıca ben yarışmanın ilk elemesinde kazansamda gelemeyeceğim gbi bi açık yüreklilik yapmama ramen son elemeye kadar geldim ve gerçekten de gidemeyecektim sesimin kalitesini merak ediyordm öğrendim ama ünlü olmak isteğim olduğunu sanan arkadaşımmm sana sesleniyorum madem bu kadar kötü buluyordun bayhanlar abidnler gördn kayboldular haniiiiiii senin ne işin vardı yahu elemelerde ahahaha:DkandırmayaLım miLLeti arkadaşını da tebrik ederim keşke sen de kendine güvenseydn beLki sen de yedekLerde olurdun olmaz deme ama aaaaaa ahahaha:D

Adsız dedi ki...

arkadaslar bende eve girmeyi hakedenler arasındayım...torpil yada benzer bi unsurdan dolayı eve alınacak kız yada erkek aday düşünemiyorum...çünkü bu programın bir vizyonu + kalitesi var...bunun dışında yok ben yarı finalden kendi isteimle çekildim falan fişman gibi vızıltılar bence çok komik...son 20'ye kalan erkek adaylar arasındaydım...ve o esnada sesi olmayan, vizyonu zayıf kimsee rastlamadım...lütfen bu programı başka programlarla karşılaştırmayın...bu yarısmada boş insan yok bu yarısmaya seçilen adaylar arasında da görüntüsünden sesine, eksiği olan bi aday yok...bu yarışmaya girmek isteyipte giremeyenleri bilemem....

Adsız dedi ki...

eve girmişsin yavşakça konuşuosun bence.ve şuna emin ol isntabul da sahne aldıım her yerde sizin bu çok saydıınız yarışmanızın foyasını ortaya çıkarcam.bitane tüysüz sarışın yeni yetme jürilerle ayn oda da otururken bugün yarışmacı oluo demekki bişeyler dönüo.sen ben yarışmaa girdim diosun ama belliki istanbul dışındansın daha sahne yozu yutmamışsın gir bklm yarışmaa ilk hafta elen de gör bakalım hanyayı konyayı.bu yarışmada otrpil dönmüosa ben senelerimi verdiim müzik hayatıma veda ederim valla

Adsız dedi ki...

önce tanımadığın insanlarla seviyesizce konusmamayı öğren... senin kültür ve ahlakın bozuksa tabiki yarısmaya giremezsin sonra bu karelerden yazarsın...öyle yada böyle ben bi şekilde 2. haftaya kadar o evde kalmayı başarmışım. sahne tozu yutmamıssın olayına ise sadece gülüyorum. Tahminlerle gemi yürüseydi sen kaptan olurdun seviyesiz ukala... kimin ne zaman eleneceğine gelince...bunu yarışma başlayınca göreceğiz...en azından eve girmiş ve elenmiş olacağım :) dışarıdan kıskançlığım ve kabullenememe duygum yüzünden insanların başarısını gölgelemeye çalışmayacağım. Senin gibi 1000 tanesi bi araya gelse bu yarışmaya gölge düşüremez... ukala...

Adsız dedi ki...

bi üstteki yoruma sonuna kadar katılıyorum sonuna kadar...ne torpili be allah aşkınıza ben okulum olmasaydı içerideydm dyorum ona ble inanmıyor bu kadr gözü dönmüş sonra b*k atıyor yarışmaya öyle düşünüyorsan izlemezsin güzelim...sonuç olarak yarı finale gelipte çekilme gbi bi lüksün yok şmdi boşa sallama ahahah:Daranmadın e nası sıyrılabilirm diye düşünüyorsn:D:Dben o son 15 kız arasnda hepsi tarafından harika sesim olduğu söylendiğnde bile mütevazılık yaptm ama nedir bu sendeki hırs anlamış değilim:Dayrııca yukarıdaki arkadaşa da sonuna kadar destekçiyim:Daman he senden iyiyiz suç mu beee ahahaha:Dsadece ukala değil anlaşılan hırboooooooooo ahahah:D

Adsız dedi ki...

senin adını ünlü olma budalası koyuyorum ve sana sesleniyorum ünlü olma budalası!!! Evetçocuk olduğun ve zeka seviyenin ne derece olduğu türkçenden cümle kuruşunda ve yazılarından anlaşılıyor. MAdem herkes kazanacağına kesin gözü ile bakıyorduda neden evde değilsin. O senin idiot dediğin insanın kim olduğunu biliyomusun?? Sesini dinledinmi ve nerden biliyosun konuştuklarının o olup olmadığını. Zeka seviyen burdan bile anlaşılabilir. O arkadaş ege bölgesinde hatrı sayılır bi hayran kitlesine sahip şarkıları forumlarda ve youtube'de binlerce kişi tarafından izlenen ve yakında grup olarak albümü çıkacak bi arkadaş. He diceksin o zaman akademi türkiyede ne işi vardı,, e güzelim reklamın iyisi kötüsü olurmu, albüm promosyonunu pekiştirecek bi fırsat olurdu takiii sözleşme kurallarını okuyana kadar!!! sen eve girenlerin sözleşmelerinde ne yazdığını biliyomusun?? Bilmiyorsun. Bi gün öğrenirsen ne demek istediğimi çok iyi anlarsın. O yüzden isimsizliğin altına saklanıp atıp tutacağına kim olduğunu söylede bizde görelim muhteşem!!! yeteneğini.. Al adresim obeziteee@hotmail.com .. varsa bi derdin gel ben sana idiot dediğin şahsın kim olduğunu anlatayımda gözün yetenk görsün..

Adsız dedi ki...

ahahahahah hala ünlü diyorlar ya altıma sıçıyorum okurken bu yazılarınızı :D:Dgüzelim sana şöyle söyleyeyim reklam için yapılabilecek en riskli şeyi yapmış arkadaşın ve noldu sonuç olarak gerçekler ortaya çıktı bizim kadar yetenekli değildi:Dhe bi de sordun ya neden evde değilsn diye ya sen de bi problem var ya da ben dün çok içtim yazdklarımı yanlş görüyorm ahahah:Dokul denen olay ha deyince bitmediğnden şu anda o evde değilim ama ben hala torpil yok diyorum siz neden kastınz bu kadr torpil diye madem torpil var diyorum izlemeyn ulan ahahahah:Dben geçicem ekran karşısına izleyeceğim ve ben de o evdeki eğitimden yararlanabilirdm ama önce bi kendi eğitimimi bitireyim diyeceğm ;)sonra da amaç ünlü olmak değil ilk yorumu oku espriyi anla sonra senle baştan atışalım diyorum;)senin arkadaşın reklam için girmek istemiş ben eğitim için sence kalite nerde???ahahaha:Dhe bi de neden bu yarışma dendiğnde ilk elemede ne dedi arkadaşın reklam için gbi bi açık yüreklilik yapmamıştır muhtemelen ahahah:dpis reziller bi de marifetmiş gibi anlatıyor ahaha:Dhe ayrıca yazı şeklime laf eden arkadaşım sana sadece zuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa diyorum anca at ve tut ahaha:d

Adsız dedi ki...

bu arada ünlü olma budalası sen yedeklerden hangisisin tuğba?? diğer ikisi.. Yarın gideceksin değilmi saat 2deki randevuya :))))) ya ertesi gün etilerde olana??? Ha bide erkeklerden bi arkadaşımda öğrenciydi ama girdi biliyomusun :))).. Keşke sana kiminle dans etmeye çalıştığını burda söleyebilseydim. Ve sevgili arkadaşım beni savunmana gerek yoktu doğru sölüyosun bu arkadaşın zeka seviyesi konusunda sana katılıyorum. Keşke msnini vermeseydin benim savunulmaya hele hele yeteneğimi salaklara kanıtlamaya ihtiyacım yok. Seni eklerse muhattab olma kesinlikle. Kendisi rockermış ya. albümümde senin gibiler için yazdığım sözde müzisyen diye bi şarkı var, olurda dinlersen ilerde ki dinliceksinde o zaman anlarsın kim olduğumu :). Ve diğer arkadaşlar ben akademi türkiye yarışmasına gölge düşürme niyetinde değilim. ilk akademi tükiye gibi olsaydı eyvallah. Ha eve boş insalarda girmedi yarısını tanıyorum. Ama diyorumki başarı kişiseldir, müziğinizi sevdirmek için illaki bi yarışma kazanmanız gerekmiyo, kaybetmekse bi şeylerin sonu değil. Türkiyede bu tarz yarışmalarda kaybedipte şuan severek dinlediğimiz kaç değerli sanatçımız var biliyomusunuz.. Benim finallere kadar gelipte cayma sebebim 3 sene boyunca boynuma tasma takılmasıyla ile ilgili olan madde idi.Eve giren arkadaşlar ne demek istediğimi çok iyi biliyolar. Benim başarılı bir müzik grubum var evet o yarışmaya katıldım ama amacım yukardaki arkadaşımın sölediği gibi grubumu tanıtabilmekti neyse Girenlere hayırlı olsun başarılar dilerim.iyi hocalardan eğitim alacaklar.

Adsız dedi ki...

şu sözüne katılıyorum ünlü olma budalası, evet reklam için riskli bi hamle yaptım ve tam zamanında döndüm. Sen anlamadın sanırım yazdıklarımdan ben isteseydim şimdi o evdeydim ama ben ve grubumun bi yerlere gelmek için tasmaya ihtiyacım yok. Eğitime gelince ben dokuz eylül ünv. müzik öğtr mezunuyum. o yüzden bir daha ne eğitimimi neden dinlemeden yeteneğimi sorgula. madem o kadar yeteneklisin söylede kimsin hepimiz dinleyelim muhteşem sesini bu kadar basit. Boş lafa gelince herkes konuşuyo..

Adsız dedi ki...

ahahah sana şunu söyleyeyim üniverste öğrencilerinin dondrma hakkı var ve o şeklde girebilirler lise öğrencisiyse bahsedilen kişi ve izin alabilme gbi bi hakkı yoksa sence ne kadar zorlanabilir ahaha:Dayrıca yedek değilim güzelim ailemi çağrmadığmdan yokum yarışmada ;);)he bi de hala ünlü diyor ya bu kız kesin idiot:Damacım ünlü olmak değildi ondan öyle bi espri yaptm ama bu şeklde anlatmadıkça anlamamak için çaba gösterdin ahahah:Dhe ayrıca emin ol iyi müüzisyensen seni de dinlerim günü gelince ama bu demek değilki sen beni dinlemeyeceksin;)he bi de sözde müzisyen derken rock müzikle uğraşanlara soktuğn lafın için ben de tınnnn diyorum ahahah:dayrıca yedeklerdeki tuğbayıda tanıyorm o gün çok şeker bi kızdı sesi de iyiydi;)sonradan da dönme işte ilki iyiydi işte yarışma kazanmak gerekmez diye..
zaten kmse size böyle bişey demedi emin olun;)bir grubun birinci oluğu yarışmada 3. olan grup ondan dhaa çok sevildi bunlarn arkasına saklanmayın şimdi siz direk torpil die girdiniz konuya eve giremeynce egolarınızı tatmin etmeye çabaladınız:dgrubunu tanıtmak değildi ayrıca amacın bu şeklde o mümkün değildi grup olarak mı alıcakları sizi eve ahaha:ddirek kendi reklamını yapıp bi yerlere gelme çaban vardı belliki ayrıca sen kimsin güzelim adın ne tipin nasıl belki hiç elemeleri bile geçemeden atıp tutuyorsn:Dama emin ol benim kim olduğumu öğrenirsen yazdıklarımın boş olmadığını kendin inkar etmeyeceksin ahahaha:Dhe bi de zeka dan fln bahsedecek en son kişi sensin bi dediğin diğerini tutmuyor sanırım psikolojik sorunların var:Dallah yardımcın olsun güzelim ;)ayrıca evde alınacak eğitim i de önemsiyormş gbi yapma kaliteli görünebilmek için ahahaha:D

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar o ukalaya öyle güzel ve yerinde bi lakap takmışsınızki burda arkadaşlarla yerlere yattık gülmekte. Sana şu vatandaşa ağzının payınıverdiğin için alkışlarımı yolluyor ÜNLÜ OLMA BUDALASI arkadaşımızada k...mızla attığımız kahkaları hediye olarak yolluyoruz :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlarımıza katılıyoruz. Ünlü olma budalası harbiden kimsin sölede bizde dinleyelim seni . Merak ettik

Adsız dedi ki...

RuMuZ: peŞkeŞ

heyyyyyyyy bu yarışmada ben de vardım:Oyarışma kaliteli ve bir o kadar da gerekli türkiye için...burada boş yere tartışmayın arkadaşlar herkesin yeteneği kendine göre güzel...bir tek anlayamadığım konu kendinize madem güveniyorsunuz nedir bu kimlik saklama olayı burada herkesin isim olmadan yorum yazdığını görüyorum bence bu korkaklık :Oama şimdi tartışmaya ben de katılmayayım=)
üye olmadan rumuz kullanılamıyormuş=)

Adsız dedi ki...

kim olduğumu mu merak ediyorsun :Dben de senin kim olduğunu merak ediyorum aslen;)
eklesene destina_kardelen@hotmail.com
eğer yarışmada son elemeye kadar geldiysen kesinlikle tanıyorum seni;)he bi de aynı kişi 30 farklı kişiymiş gbi yorum atmasın komik duruyor ahahaha:Dhani beni kötüleyen biçok kişiymiş gbi ahahah:Dzeka bu mudur sence?;)şimdi bi de o 30 farklı kşi hayr biz aynı kşi değilz gbi inkar eder ahaha:dhadi bekliyorum yürekliysen ekleyiver;)

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar madem o kadar iddialısınız söleyin kim olduğunuzuda bizde görelim madem yeteneğinizi :). bu arada kusura bakma ama lakabın böle olmuş sevgili ünlü olma budalası arkadaş çok fazla fevrisin ve yazdıkların yalan kokuyor ..

Adsız dedi ki...

31. aynı kişi ahahaha:D

Adsız dedi ki...

eee destina falanca neredsin?? ekledim işte.. ayrıca insnllar sana o lakabı yakıştırdıysa benim syçum ne :))).. sadece grup web sitemiz üzerinde yazılarını yayınlayıp foruma açtım konuyu. onlarda fikir belirtmek istemişler :))))

Adsız dedi ki...

nerdesin güzelim bak benim yüreğim yetti sen nerdesin

Adsız dedi ki...

yettim yahuuuuuuuuuuuu:Dama sanırım şu anda sen yoksun nerden dinleyebilirim demişsin dee şöyle bişey yapsak ben seni dinliyim sen beni dinle sonra birbirimz hakkında gerçek düşüncelerimizi ama sonuna kadr gerçek düşüncelerimizi burada söyleyelim ne dersin=)))çünkü bu durum çocklar gbi sidik yarştrmaya döndü komik olmaya başladı:D:D
he bi de bana yakıştırılan lakabı şöyle bir şeklde konşmalarından yola çıkarak sana yansıtıyorum..mantıklı düşünün sizce reklam yapmak için o eve girene mi ünlü olma budalası denir eğitim için girene mi yanıt sizin tabi yine 32.,33.,34.,aynı kşi cevaplarsa ben sonuna kadr öyle olurm ahahaha:D

Adsız dedi ki...

selamlar herkese:)bn şlk20ye grdm ve elendim son anda rock söyledim hatta bi ar.ım bahsetmiş sanırın bnden o da rock söylüydu tarz ve ses olarak çok bnziduk hatta lise örencisiydi,alınmamız gerekiodu ikimizden birinin biraz farklı insan lazımdı oraya her yönyle ve kndimi ii ifade etteğimi düşüyorum şahsen piersiglerim aşırı rocer olmam ve hazır cevap olmam olumsuz ekkelediini düşünüyrm.juruden bazı isimler gözlerin renkli saçnnie bu renk nie etek giymiosunu kadar irdeledi ben de gelemem bu kadara harbi,,,oraya grmeleydm sesimle yorumumla tarzmla tipimle farklıydm ben...ve pop bile syledm sezene kadar şu garibime gittiki sezen syleynce bile kndi yorumunu ktmadan söyle dendi bn anlam veremeyerek bn taklit etmem 2.insuna gergk yok zaten var dedim ve bozuldular.şunu anladm ki her işte malesef torpil var.inanınki ...şahit olmadığınız için inanmayablrsiniz anlarım beni 10da çağıroılar sabah ve 10kişiyide bazılarını hemen yolladılar ama biz beklemeye alındk 10dan 6 ya kadar bkletldik iğrenç bi odada bi de öleci grubu glldi 3 gibi rahatça kazanıcaklarını blir gibi bir tavır içerşsindelerdi aileleri ve onlar ve aileleri jurilerle aşırı samimiydi yarşmacılarda dahil.biz ailemizin yanına doru dzgn gidemsken gözlemlerimiz ve duydklarımız onların kafalarına göre muhubbetler edip sigara içtkleri ve ahat tavırları...bu uyrım deil de ne ben gördüğümü bilirim harbi yalan yok...ayrıca sarışın bi biyin vardı ilk gün grdi.sesiyle ilgili yorum yok.ve sevgilisi jurinin birinin kankasymış. 2.elemeye de aranmış.nedense girecek fırsat bulumamış ve grmemiş.sevgilisi jurideki samimi ar.ını arıyo ve 3.güne çağırlmış.2.elemeye grmeden.ve dyduğm kadaryla şu an amamiyle kazanmışş..bu torpil ve haksızlık deilde ne şimdi:S...hiç yakıştıramadm daha ayrntılı konuşmuyı ve szlerle tnışmayı isterim.msn adresimi veriyim.müzisyenler arası muhabbetler döner hoş olur.adresim siyah87_cankiriklari@hotmail.com bekliorummm...

Adsız dedi ki...

evettt işte diğer rock dalında giren arkdaş hatırLıyorum seni çok iyi:Dve sen de benim o eve gireceğime kesin gözüyle bakan kişiLeri gördün tüm yarışmacı adayLarı öyLe bakıyordu...ve gördün aiLem için görevLi dört-beş kere bekleme odasına geLip biLgi aldı..ve sonuç olarak okulmdan dolayı bekletilmedm bile..daha sonra jüriden benm elenmek zornda olduğmdan dolayı üzüntü duyan kişiler olduğunu duydum...ama mutluydum çünkü zaten giremeyeceğimi biliyordum okuldan dolayı...sanırım söylediklerimin yalan koktuğunu düşünenlere yetmiştir bu..;)

Adsız dedi ki...

evet eğitim almamış biri için girmek istenebilir o eve doğru. ama alması gerek eğitimi fazlasıyla almış biri üstelikte albüm yapacaksa reklam amacıylada yapabilir bunu güzelim.
http://www.youtube.com/watch?v=95hCT9ysET0

al bakalım ben açık yüreklilikle koydum .. şimdi seni görelim..

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bıraksanıza bu işleri...ben o eve girene kadar neler yaşadım neler çektim :) öyle atıp tutmakla olmuyor bu işler....son elemede yanımda olanlar hatırlayacaktır...2 odaya 10'ar kişi dağıttılar...ben zayıf olan 10 lu grubun içindeydim. Diğer gruptan 6 aday yarısmaya kazandı...Zayıf diyebileceğimiz gruptan bir tek ben.. Yanımda bulunan bütün arkadaslar benim kazanacağımı düşünüyordu..nitekim de öyle oldu ben inanamadım..Ama işin birde acık sözlü olma gibi bir yükümlülüğü var.. 6 adayın secildiği 10 kişilik grup gercektende sıkı adayların bulundugu gruptu...bunu yarısma başlayınca göreceksiniz. Final'e kalıpta bu durumları yaşayan arkadaslardan söylediklerimin yalan oldugunu iddaa edecek arkadas oldugunu sanmıyorum ve bu konu burada kapanmıstır eve giren girdi...Emin olun ki...Torpil eve vurmadı. O final Elemesini yaşayıp görenler bilir. Secilmeseydim cok üzülecektim ama asla torpil oldugunu düşünmeyecektim.. Son 20 Erkek aday gercekten kaliteliydi ince farklılıklar belirledi herşeyi bunu herkez biliyor..

Adsız dedi ki...

eee hani senin yüreğin? hani şarkın nerde.. işte bölylece yalancılığını herkes gördü

Adsız dedi ki...

geLdim ben netteyken sen yoksun sen geLdiğnde ben yokum yüreklilik bu değil emn ol:Dama belli bir sitede yaynlamıyorm dinlemek istersen her şeklde yollarım amatörce olan kaydı ya da kendi video mu dinletirm olmadı sesli aramada söylerm madem sidik yarıştırıyorz emin ol senden iyiym bu video yu izledkten sonraki fikrm ama bi de sen beni duyy;):D

Adsız dedi ki...

Ben yarışmada son elemeye kadar giden bir yarışmacının annesiyim.Kendim öğretmenim ve çok zor şartlarda kızımın sesine güvenerek CONRAD OTELdeydik.Son anda gelen bir grup yarışmacının torpilli olduğuna bizzat şahit olduk.Çünkü birisi benim tanıdığımdı.Sesten çok dış güzelliğe ve bakıldığını;yarı finale katılmadan 12 kişi içine gireni,sonradan gelen grubun yani torpilli grubun diğer gruptan ayrı odada tutulduğunu,farklı muamele gördüğünü,Jüri üyelerinden Burcu Güneşin sonra gelen grubu dinlediğini,piyano ile onlara eşlik edildiğini alkışlandığını üzülerek gördük.Bizim gibi torpili olmayanların sabah 10.00 da çağrılıp akşam 17.30 a kadar tutulup,diğerlerinin 14:00 da gelip hiç stres yaşamadan(sanki finalist olduklarından emin)yarışmayı kazandıklarına şahit olduk.Bugün okuluma döndüm.Uzun uzun çocuklarıma bu ülkede haketmeden de (torpiliniz varsa)biryerlere gelinebileceğini anlatmak istedim.Ama anlatamadım.Sayın jüriyi vicdanlarıyla yüzleşmeye bırakıyorum.

Adsız dedi ki...

Birçok kişi torpil gibi sözkonusu olmayan konulara takmış,bende yarışmaya katılan,son elemeye kadar giren birinin arkadaşıyım,sizin anlattığınız şeylere hiç şahit olmadım.

Bu yarışmada sadece sese bakılmadığı doğru yani ilah gibi sesiniz olupda yarışmayı kaybedebilirsiniz,bakılan başka kraterlerde var,bu yarışmadan ibrahim tatlıses gibi olağanüstü sese sahip bir insan görünüşü yüzünden ne yazıkki katılamayacak.

Bu benim fikirlerim değil juriden söylenen buydu,juride modacıların olmasının nedenide bu,inanın sesi harika olupda ekranda iyi gözükmeyen herkesi elediler.

Sesi iyi olmayıpda yarışmaya giren biri olması da doğaldır ,ilk yarışmadada vardı örnek Deha,ses yok ama sempatik ve akademi evinin neşe kaynağıydı şu andada sesi olan birçok insandan daha fazla extra alıyor ve para kazanıyor.

1995de müzik piyasasının içindeyim profesyonel gitar çalıyorum,inanın çok büyük isim olan barlardan şarkıcılar geldi extralarına çıktık benim sesim harika diyen buna kendini inandırmış tonlarca insan var,hatta albümü 10binlerce satıp canlı performansı beş para etmeyen insanlarda dolu.

Sesinin tonunu bilmeden mi bemolden parça okumaya kalkıp parçanın diki geldiğinde viyaklama sesleri çıkarandan tutunda sahnede küfür edenlere kadar,bunların hepsi isim ve sesim var diyen insanlardı dışardan herşey güzel görünüyor ama işin içinde ses dışında olaylar var ama kesinlikle torpil değil inanın.

Adsız dedi ki...

Ayrıca hemen yukarıdaki öğretmen hanıma bir cevap vermek istiyorum.

Bayan finalistleri görmedim bilmiyorum ama aynı olay erkeklerde oldu,iki gruba ayrıldılar ve bunların bir grubu ses görünüş vs açılardan iyi olan grupdu hatta diğer grubu zayıf grup olarak isimlendiriyorlardı nitekim erkek finalistlerden Akademiyi kazanan bu iyi grupdan çıktı 10 kişiden 6 sı seçildi ve zayıf grupdanda 1 kişi seçildi.

Sanırım bayan grubundada buna benzer bir durum söz konusu.

Adsız dedi ki...

ya bn de rockçı ar.ıma tkılıorm siyah87_cankiriklari adresndki bnde emendm brlktydk tanr blki ekledm ztan trpile şahidim çok ii sesler vardı ve o ark.ımla her yönüyle 4 4lük bir hatundu sesi şebnemdn bile daha kuvvetliydi ve daha toktu son anda emenmesine sn ve birçok yrşmacı arkadaşım kndimizdn daha ço şaşırdık ve üzüldük..evde olmalıydı o.bi kere raiting ykselirdi.hak yerini blmadı ama tkma kafana cnm senin arkndaki prodktr yeter anladn onu..güzel gzlü kız...:D

Adsız dedi ki...

2mesaj üstteki arkadaşın dediklerine katılıyorum,ben güzel sanatlar opera bölümü için sınavlara girmiştim izmir 9 eylülde ve Sertap Erenerden daha iyi bir soprano bayan vokal vardı onu bile elediler yani bırakın şebnemden iyi sesi varmış yokmuş olay o değil,o kızda da sertapdan ii ses vardı ama kulak yoktu elendi.

Adsız dedi ki...

aha bahsettiğiniz herkesi tanıyorum..iki rocker bayanı da tanıyorum..sesleri gerçekten kuvvetliydi uzun saçlı olan bekleme odasnda eve girersem sen de gir o zamn eğlence olur dedi hattaaa:Dve sesi harikaydı ama srekli zaten gidemeyeceğim okulum var diyordu...hatta ben kendim okul yüznden gitmesi gerektiği söylendiğinde yarışma başlayınca bi tane de bu vardı denicek dedm kendisi için...diğer rocker arkadaşıma gelince o da çok cici bir kızdı onun da sesi kuvvetliydi yarışmaya katılması gereken iki kişiydiler hadi okul yüzünden elenmek zorunda kalan finalisti anladım da diğer arkadaşımızı alsalardı bari o okumuyordu...ama bence torpille alakalı birşey değil bu çünkü bu sadece bir ses yarışması değil...

Adsız dedi ki...

ya ben öğretmen bayanın kızını tnıyorum kısa sçlı rocer sesi iiydi baya grmelydi ama tipe bksalar zaten saoece o da grerdi deişik bi havası vardı her yönyle gzleri de çk güzeldi.uzun sçlı rocerdar da daha güzel olduunu sylemeden geçemem:Dhoştu...girmelydi ukala oluşnan kybetmş olamzmı hocam ve rocer

Adsız dedi ki...

ya ben sinirlnendm şu an torpil yalan...yok abi 2rocerı da tnıyorum ben sesleri çok iiydi okulu olan ark.ım tam da rockçı deildi pop blgisi vardı diim ama ama kısa sçlı rocer da yaşça kçüktü 91lydi zaten.o da rockçı deildi diğernden daha rocer grünmlü ve tam metalciydi...mzik blgisi de vardı.ama okumuyodu sanırım.trkçe rock dnliodu sadece pop blmiyodu grmemesi doğal.ama sesi 10 numaraydı.kndisi de...gözleri en çok sevoiim yeri.yazık oldu.ama dehe çok genç.

Adsız dedi ki...

bnm msn edresimi vermemdeki amacm kanıtlama deil kmsiye antalyada yeterince kanıtlaım kndimi zaten...ama sen fesatsan napiim bnm amacm müzsyen insnlarla mhabbat dnmesydi mksadm.heralde bana salak demeye çlışan ark.ımın kafası yazarken bi mlyondu...:D

Adsız dedi ki...

canm benm boşver kimseye sinirlenme sonuç olarak göze batmışız beğenilmişiz bence bu bize yetmeli aradaki sivrilere hiç aldırış etme=)bu arada pop tan hiç anlamayışıma ramen pop bilgim olduğu söylenmş bu beni mutlu etti pop söylemeye çabaladım o gün demekki bi nebze başarabilmişim=)

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Ben finale kalan bir yarışmacının
yakınıyım.Yarışmacıya SAVCILIKTAN İYİ HAL KAĞIDI al gel
demek;anladığım kadarıyla yarışmayı
kazandın demektir.Cumartesi ''sonradan yarışmaya gelenlere yer açmak için'' mi yeni bir eleme yapıldı diye düşünmekten kendimi alamıyorum.Eğer öyleyse;Yarışmayı bazılarının haklarını yiyerek kazananlar AYNALARA NASIL BAKACAKLAR? Ya JÜRİ...?Ama öyle bile olsa şaşırmayın.Burası TÜRKİYE..Memleketimden yarışma manzaraları...

Adsız dedi ki...

çok iyi jurilerinden olusan kalıteli bir yarışma..bende katıldım

Adsız dedi ki...

şimdi jüride eda metin özülkü yüksel aytuğ cem ceminay pelin akad başka biri var mı?bence oradaki dilara hocanında jüride olması lazım.bir de meral okayın tabi...bilgisi olan varsa lütfen söylesin jüride başka kimler var.ayrıca yarışma ne zaman başlıyacak onu da bilen varsa söylesin.

bu arada youtube adresi veren arkadaşın sesi yorumu fena değilmiş.eğlenceli de bir insana benziyor neden almamışlar ki..yani girenler bu arkadaştan iyiyse o zaman güzel olacak gibi yarışma..ama ne olursa olsun birincisi kadar güzel olamaz o bir gerçek.bu arada hep yani dış güzelliğe mi bakmışlar hiç mi sesi iyi olan yok yani...eğer pınar aydın gibi bi güzellik varsa yaşadık yani :) sevinirim...bilgilendiren olursa daha çok sevinirim :)

Adsız dedi ki...

eda metin özülkü jüriye hiç yakışmamış...yani ne alaka prodüksüyonu ucuza getirmek için karı koca almışlar heralde...bu yarışma 24 saat izlenilebilecek mi?hangi kanaldan?

Adsız dedi ki...

saçma bence eda-metin özülkü jride olduğndan en çok mutluluk duyduğm kişilerdi..onun dışında hakan KA vardı ki o da radyo programcısı..doğa bey vardı ne alaka anlamadm onu:dama üride yarışmada kaliteliydi bence son elemede benden de istediler sabıka kaydı ama son eleme olacağını söyledler telefonda..ama benm son elemeye gelir dediğm kişiler gelmişlerdi bi tane ankaradan sarışın bayan,izmirden bi bayan vardı ve henüz lise de olan bi bayan vardı istanbuldandı o sanırım onların son elemeye kadar geleceği kesindi zaten torpil olayına gelince de artık olan oldu seyredelim görelim=)

Adsız dedi ki...

savcılıkdan kağıt istendiyse yarışmayı kazanmıştır.

yarışma 12 ocak cumartesi günü başlayacak.

benim bildiğim kadarıyla juride eda metin özülkü,pelin akat(yapımcı),burcu güneş,önceki yarışmadan cenk(şuan tarkanın back vokali) ve deha var bunlar dışında gazeteci modacı radyocu vs kişiler var yarışmayı öykü serter sunacak.

Adsız dedi ki...

meraba bn kısa sçlı rocer :D:Psndan2.yazıya ktılıorum.en son aradıklarnda sabıka kaydı ve vesikalık istenmesi bni de kazandm hissiyatına varmamı sağladı.ve şrkı syliceimi 10dke önce örendm ve pop repertuarımın olmayışı yüzndn saoece rock söyledim .ve öleden snra ğelen grup kesn torpilli bunu bliyorum.umarm juri akşamları rahat uyur.hep birbirine bnzeyen ve taklit meraklısı insnlarla çok raiting alacağına eminim yarışmanın.ayrıca artk yarışma mhabbetini kapadım....elimdeki frsatları değerlendierek daha sağlam ve yavaş adımlarla yürümeye karar vererek dğru yolu buldm ve bana çok kaliteli bi insandan yapılmş olan isim vermiorum kaliteli bir isme vokallik yapıcam inş.umurm yolunda gider herşey.bu müziği hakkını vererek ypan tüm şahıslar içik geçerli.:Dmantklı düşününce 4 yıl önce müzik yarşmaları yaygn olmadığı ve halka uzak olduğu için popstar ve akademi türkiye iygi topladı ve halk için popüler özel ve zirveye oynadı.ama ilk olduğu için.ilklerin yerini 4 yıldr günümüze ypılan yarşmalar sonucu halkın iyi niyetinin sömürülmesi en büyük ispatıdır.akademi demekki diğerlerinden farklı olmayan hatta daha da adaletsiz ve ypratıcymş...

Adsız dedi ki...

sevgili arkadaşlar bende hayatım'da girdiğim 2. yarışma ikiside akademi türkiye idi bu seferki 2.akademi türkiye'de 50 kişi'ye kalmıştım ama kısmet değilmiş inşallah güzel sesler güzel yetenekler çıkar giremeyen'ler kendini üzmesin mücadele devam ha ben üzülmedimmi tabiki üzüldü ama alın yazısı nasip biraz'da.
olmayın'ca olmuyor umarım giren yarışmacılar müzik adına bizler güzel şeyler sunar ben sadece size 2001 yılın'da çıkan prestij firmasının dağıtamadığı söz müziği bana ait bu şarkımın linkini yolluyor' hepinizi sevgiyle kucaklıyorum .
http://uk.youtube.com/watch?v=pzm9kvZ89I0

Adsız dedi ki...

yyaaa arkadaşlar bende son elliye kaldım ama aramadılar bu elendim mi demek ?? :-))

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar gördüğüm kadarıyla hala telefon bekleyen var,istanbulda bekliyorsanız otelde filan paranıza yazık,elemeler bitti.

Şu an 15 yarışmacı belli ve istanbulda prova yapıyorlar.

Adsız dedi ki...

siz bunu nereden biliyorsunuz??

Adsız dedi ki...

çünkü bi arkadaşım kazandı onunla msn de görüşüyoruz,şu an akademi evine girmediler ve ayın 3.de tüm yarışmacıların resimleri çekilde +yedek üyelerde beraberlerinde bunlar 12 ocakda sanırım ilk yayında halk oyuna kalacaklar sadece yedek üyelerden hem erkek hem bayan sanırım 1er kişi daha alacaklar.

Adsız dedi ki...

ya afedersiniz ama ben anlamadım evde toplam kaç kişi olacak?12 mi 15 mi 17 mi?anlayamadım.kaç kişi sonradan girecek kaç kişi asil?bilen varsa söylesin.bu arada kanal 1 e bakıyorum bütün diğer programların reklamları yapılıyor ama ben bi kere bile akademi reklamına rastlamadım...sonra da rating alamyınca öffleyip pöfflemesinler.gerçi bence rating alacak öyle hissediyorum.en az bi 7-8 share yaparlar...ya dediğim gibi en başta sorduğum soruları cevaplayan olura sevinirim...

Adsız dedi ki...

evet arkadaslar tüm sorularınıza cevap yazamam ama en cok merak ettiklerinizi acıklamaya calısacagım...evet akademi türkiye yarısması 12 ocakta müthiş bir start alacak...suanda hazırlıklar tamamlanıyor..reklam olayına gelince yapımcı firma büyük süprizler ve büyük yeteneklerle start vereceği bu programı bir sır gibi saklıyor...sanırım stratejik bir olay bu. ama emin olun tüm yarısmacılar birbirinden yetenekli ve kaliteli...eve girecek kişi sayısını söylemem de yasak cok üzgünüm ama cift rakam :D sanırım bu kadarı yeterli... :) selamlar sevgiler ;)

Adsız dedi ki...

ya merhaba herkese şunu anlamıyorum torpilli olanlar acaba rahatlar mı?ee tabi oraya girdiler ya bi şekilde yok yarışma şöyle yok böyle die övmesini bilirler ancak ve ancak...eee ne de olsa o kadar eve girdiler....haklılar ....tek üzüntüm hak yerini bulmadı....torpil yok bilmemne die cvplar gelcek yine enu da biliorm ama yağlarım eriyo bu şekilde valla napiyim...gözümün önünde dönen torpili hazmedemiorm çok iiler vardı orda olması gereken...

Adsız dedi ki...

ne torpilinden bahsediyorsun arkadasım anlamadım.... :) eve torpilli giren kaç kişi var bilmiyorum...ama inanın ben kendi adıma torpil yada benzer birşey hissetmedim.. juri üyelerinden hiçbiri babamın oğlu değil.. kimseyide tanımıyordum..ve o eve seçildim... ama torpil olayına gelince inanın gözümle görmedim...diğer arkadaslarada baktıgımda torpilli gözüyle kimseyi görmedim cünkü hepsi tarz ve hepsi işini ii yapan insanlar.. bunun dısında bu iddalarını kanıtla herkes görsün....saygılarımla...

Adsız dedi ki...

hmmm bir üstteki yorumun sahibi evden birisi...peki jüri kesinleşti mi o da mı yasak?nasıl bir strateji bu böyle çok gizli tutuluyor.valla helal olsun sıkı bir yarışma olacağa benziyor.bi de bişey soracağım herkes sadece görüntüsü olanlar kazanmış diyor.hiç mi sesi iyi olan yok herkes sırf görüntüsüyle mi var...umarım ilk akademi yi aratmaz.bi de yarışmacıların çoğunluğu hangi tarz?rock pop?cevaplarsanız sevinirim.merak ettim.

isim yoook dedi ki...

arkadaşlar...tüm yorumalrı hergün okuyorum.ve inanın tüm tartışmalrınız çok gereksiz çünkü içerideki ortamın ne olduğunu hiç biriniz bilmiyorsunuz.en baştan söyliyim.güzellik var ses yok diyenler hatalı.çünkü malesef hiç bi bayan yarışmacı güzel değil.seslere gelince...güzel evet ama özelikle 2,3 tanesi.hiçbir şeklde müzik eğitimleri yok sadec bir tanesinin dışında.torpilse...evet arkadaşlar bir kızda var.ben içerisindeyim tüm olayların biliyorum.sarışın kızı görenler bilir son 50 ye kalanlar.ever cayır cayır torpil yapıldı ona.oradakı bu kızın sevgilisiyle asıstanlardan bi tanesi acaip kankaymış.öyle yani.olan oldu artık.içiniz rahat olsun.siz hepsinden iyisiniz.buarada roker arkadaş ben seni tanıyorum;)son 20 de aynı odadaydık.inan üzülmüştüm gitmene.ben kaldımda ne oldu?anlatcak çok şey varda anlatamıyorum ama benı tanırsın.sabah yanımdaydın 3 kişiydik ok.;)bi şeklde ulaşalım birbirimize

Adsız dedi ki...

Arkadaşım güzellik dediğin göreceli bir kavramdır,senin güzel bulmadığın bir tipe başkası hayran olabilir.

Birde şimdiye kadar şu torpil olayını çok abarttınız sanki tüm yarışmacılar torpille girmiş de herkesin sesi iyimiş en güzel en yakışıklı sizlermişsinizde başkalarını seçmişler yok öle bişi.

Belki 1 kişiye torpil olmuştur onuda sesi yoksa yarışmada halk oy vermez elenir gider zaten.

Ha madem sizlerde çok iyi seslersiniz kendi imkanlarınızla bugün bi yere gelmek çok kolay millet evinde yaptığı videoları youtube koyup ünlü oluyor,yeni isimlerin çoğunun videoları ünlü dediğimiz insanlardan daha çok seyrediliyor ve bu insanlar albüm yapıyor,yarışmaya giremedik diye o kaddar karamsar olmayın.

Bi de bi arkadaş yarışmacı sayısını çift sayı demiş alakası yok program 12 hafta diye 12 yarışmacı sananlar var ama doğru değil sonuçta ilk hafta eleme olmyacak kalacak 11 hafta evde son hafta 3 yada 4 kişi kalacak ordan birinci ikinci üçüncü diye programı sonlandırıp çıkılacak.

Şuan yarışmacı sayısı kesin ve belli toplam 15.

Adsız dedi ki...

ya yeter artık tanıtın şu yarışmacıları.isyaaaaaaannnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

50 kişi arasına seçildim ve yarışmaya 6 gün kaldı aramadılar böyle bir sistem olamaz insanları boşuna bekletiyorlar umarım yarışmada torpil yoktur herşeyde bir hayır var hayırlı arkadaşlar...
belki aralar bellide olmaz...

kazananlar okuyorsa şuanda başarılar diliyorum...

Adsız dedi ki...

bilmiyorum arkadaşlar yorularda torpile çok yer verilmiş öyle birşey varsa zaten kalite düşer ve kimse izlemezz ewet yorumlarda 12 nin belli olduğu açıklanıyor demekki bende elenmişim :):):):):)


HERKEZE BAŞARILAR HAK YERİNİ BULUR...
http://www.youtube.com/watch?v=Rx4KDhvrp1E

Adsız dedi ki...

bir üst yorumdaki arkadaş..adın mustafa galiba videodan anladım...evde misin sen şimdi?eger evdeysen yasağı delmiş bulunuyorsun...isim vermek yasaktı.ayrıca sesin gerçekten çok güzel ama sende de tip yok yaw.star olamazsın bence...bu benim fikrim...

Adsız dedi ki...

ne sesler elenmiş yaw...kalanlar daha iyi demekki.

Adsız dedi ki...

ya hangi rocker dan bahsediyorsun tanıyordum diye???sabah 3 kişiydik bizde ama 2 tane rocker sıfatıyla bayan vardı umarım benm yanmdaki kişilerden birisindir saçları uzun olan mı kısa olan mı senin bahsettiğin canım bekliyorummmm=)olaya bak ya nasıl bir betimlemedir bu ama anca bu şeklde anlatılıyor:D

Adsız dedi ki...

ben kısa saçlı rocer:D slmlar herkese ya bi ark.benim kybettime çok üzlmüş saolsun.haklıda hakkımız yendi.ama yeternce yorum yaptım artk susuyorm çnki üzlmeye dğmezzzzz...çok ii bi isimleyim şu an.ve mtluyum olay bu.bitti yarşma mhabbeti bi de bi üstte bi ark.hangi rocer kısa sçlı mı uzn saçlı mı demiş kısa saçlı yani bndn bahsetti ark.ım blmiorm hngi rocerı thmn ettin.ama o arkadaşm beni kstetmş cvbını bkliorm sygılarmla...

Adsız dedi ki...

ya bırakın bu işleri bende ses vardı elendim laflarını ben 20 yıldır profesyonel gitaristim albümü olupda canlı şarkı söyleyemen insan dolu sizde kendinizi bişey sanmışınız adam gibi video mp3 yapın bi dinleyelim ,şimdiye kadar gördüğüm videolar sesler olmamış.

Adsız dedi ki...

20 senedir müzisyensin madem varsa senin video'n mp3 biz görelim atıp tutmakla ismini yazmadan itham'da bulunmakla bu işler olmuyo adamlığa ise hiç yakışmıyo heleki müzisyenliğe önce adamlık insanlık sonra sanat
ogün bülent

Adsız dedi ki...

arkadaşlar maalesef bende elenmişim ankaradan katılmıştım ve barış akarsunun vurdum en dibe kadar şarkısını söylemiştim.sizde beni dinlemek isterseniz http://www.youtube.com/watch?v=_LStJpCq9z0 burdan dinleyin.ayrıca barışın ıslak ıslak şarkısınıda yine benden dinleyebilirsiniz http://www.youtube.com/watch?v=v-0Eg2xU7Jw. umarım beğenirsiniz.ben yinede pes etmeyeceğim.yarışma tekrar olsa tekrar aday olurum.çünki ses eğitimi alıp Türkiyenin gerçek popstarı olmak isterim.umarım sesimi beğenirsiniz arkadaşlar.ayrıca youtube a popstarserkan06yazarsanız bütün videolarımı dinleyebilirsiniz.iyi akşamlar.kazanan ve kazanamayan herkese bol şanslar.

Adsız dedi ki...

ogüncüm ben gerçekleri söyledim,zoruna gitmesin neden üstüne alındın.

ben müzisyenim barda önemli isimlerin arkasında çalan bir gitaristim sadece kendim şarkı söylemiyorum ki.

bize şarkı tonunu mi verip mi bemol sol okuyan salaklar var.

kendi albümünde kendi parçasını okuyup sahnede okuyamayanlar var.

bunlar gerçek zoruna gitmesin esas adamlık budur,doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar.

ben sesim güzel diyen hiçkimseyi küçümsemedim ben şu ana kadar dinleyebildiklerimden bahsediyorum.

anlattığım en şeylere en büyük örnek işte bizden sonra mesaj yazan arkadaş serkan hiç olmamış hem detonesin hem entonasyon problemin var.

şimdi elini vicdanına koyup söyle bu yarışmaya neden katıldınız.

Adsız dedi ki...

ogün şimdi anladım neden zoruna gitti,şimdi eski mesajlara bakınca anladım,sende daha önce video linki vermişsin bi parça okumuşsun.

o mesaj gözümden kaçmış özür dilerim,daha önce dinlememişim.şimdi dinledim ve sesini gerçekten beğendim yalan değil,sadece yaptığın tarz benim dinlemekden zevk aldığım tarz değil bunun dışında bir problem yok.

sen benim yorumlarımın dışındasın seni tenzih ederim.

ayrıca o videoyu daha önce görmeden yaptığım yorum için herkezden özür dilerim.

Adsız dedi ki...

sevgili arkadaşım çok gözyaşı döküyorum şu an bile' öncelikle beni anlamana çok mutlu oldum adam gibi adammışsın ben'de özür dilerim senden
ben o albüme 1999 yılında başladım(eski proje) deprem zamanın'dan sonra pestij 'in kötü dönemin'de dağıtılmadı.
çok kötü günler yaşadım ve hala yaşıyorum şu an daha farklı tarz'da bişeyler yapıyoruz ama bu yarışmayı çok istedim her tarz bestelerim var onları evde paylaşmak hayatım'da yapamadıklarımı öğenemediklerimi dans'dır ingilizce'dir vs. çok istedim ama olmadı ben gene 30 mk lik evimde 5 senedir hem annelik hem babalık yaptığım oğlum'la hem basketbol ant. hemde müzisyenliğime devam ediyorum dileğim şudur'ki inşallah ülkesine insanına güzellik getirecek gerçek yetenekli arkadaşlarımız finalist olmuştur' yemin ederim onlara dua edeceğim! ama şunu bilsinler'ki eğer hak etmeyen ( müzik adına kişilik adına)yarışmacılar olursa gene şu anki gibi gözyaşı döküp ve¨ah edip yapımcıları seyredeceğim!
inşallah hak edenleri görürüz ve mutlu oluruz çünkü hepsi bizim insanımız bizim parçamız yeterki bişeyler katsınlar birikimlerini bizlere göstersinler doğru şarkı okusunlar.
biliyorum elenen çok yetenekli arkadaşlarım olmuştur onlara sabır diliyorum vazgeçmesinler diyorum. çok zor biliyorum ben hala boşluktayım arayacaklar zannediyorum' ki finalistlerin resimleri çekilmiş eve girmek üzereler ama işte zor oluyor kabullenmesi.
derler'ya bir dokun bin ah işit benden özür diliyorum çok uzattım ama şunu bilin herkezi sevgiyle kucaklıyorum ama gerçek müzik insanlarını kendini müzisyen sanan dengesi bozulmuş müzikten bi haber kardeşlerimede akıl fikir diliyorum .
hayat devam ediyor ve bizler başaracağız sevgilerim'le

Adsız dedi ki...

ogüncüm senden bizdensin işte müzisyenler böyle duygusal oluyor,ama gözyaşı çare değil,sen bu sesle heryerde rahat rahat müzik ve sahne yaparsın ben sevdiğin işi yaparak bu işten çok iyi paralar kazanabileceğine inanıyorum.

Hatta yerel tv lerde filan sabah programı olsun çeşitli şeyler yapabilirsin,bu işler biraz çevre işi sağda solda iki tanıdık sesin ne kadarda güzel olsa bazen gerekiyor.

böyle yarışmaları düşünüp hayal kurmak,elemeleri geçemeyince hayallerinin yıkılması zor şeyler ama bunlar seni etkilememesi lazım herşeyden önce bir oğlun var önce kendi moralini yüksek tut ve en iyi bildiğin işi yapmaya devam et gerekirse sıfırdan başla hocam ben 30 yaşında 50 liraya cafede de çaldığım zamanlar oldu zamanla kitlen olur bi mekana iş yaptırırsın herşey yoluna girer olumlu düşün.

Allaha emanet ol.

Adsız dedi ki...

sonsuz teşekkür ederim' sizede güzel gönlünüz gibi dürüst kişiliğiniz gibi' tertemiz sağlık başarı dolu bir yaşam diliyorum .
yarışmanın yarı finalin'de metin abi'nin gözünün içine bakarak okudum şarkıları o bizim bir parçamız'dı zamanın'da kalamış köşem'e eda abla ve arkadaşlarıyla gelmiş ben kendisini sahneye davet etmiş ve sahnede seninle olmak varya ve wals bir sanat müziği şarkı'sı okumuştu sanki beni hatırlayacak'tı sanki beni anlayacak'tı .senelerimi emeklerimi düşünecek'ti belki iyi gitarist olmasam'da şarkıcılığımı anlayacak'tı ama olmadı o yine benim güzellik'le baktığım metin abim belkide başka şeyler yüzün'den kaybettim bilmiyorum.
insan kendine inansada sizin yazdığınız güzel temenniler beni çok mutlu etti güçlü kıldı zaten birçok çalışmalarım va ama samimi özverili bakışınıza sonsuz teşekkür eder tüm yetenekli arkadaş kardeşlerime sonsuz başarı ve şans dilerim sevgilerim'le..

Adsız dedi ki...

bence yedeklerden kesinlikle eve burak girmeli sadece yedeklerin degil diger yerismacilarinda hepsinden seside yorumuda daha iyi

Adsız dedi ki...

ya salak salak yorumlar yapmayın yok torpilmis yok tanıdıgını sokuyomus bilmem neymis elemeleri gecemememisin daha once popstarada katılmısın demekki sende kumas yok kardesim millete camur atmayı bırak

Adsız dedi ki...

Abi evet yani sana katılıyorum.Seslerin hepsi çok iyi ve bence çokta yetenekliler.
ERDAL daki yorumlara baksanıza çocuğun kısa bir özgeçmişi var.Bunlar varken iki parça söylemiş kendini yetenekli sayanları almıycaklardı heralde.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar merhaba Burak Buluç'un sözü,müziği,aranjesi ve yorumu kendisine ait şarkıları CEMRE ve İFTİRA yi aşağıdaki adresten dinleyebilirsiniz.
http://www.pikniktube.com/v/dffc76265cf00fbcbcab27effd7d6f37/u/181324/İftira_-_Burak_Buluç

http://www.pikniktube.com/v/58b5030713410564dc64a92bb7e850b7/g/149080/Cemre_-_Burak_Buluç