Akademi Türkiye Yeni Dönem'e Başvuranlar !

Kanal 1 ekranlarında çok kısa zaman sonra yeniden canlanacak olan Akademi Turkiye'ye ön başvurusunu gerçekleştirmiş olan ziyaretçilerimiz bu mesaj altında yorumlarını paylaşabilirler.

Geçmiş Anketlerimize olan katılımdan gördük ki pek çok ziyaretçimiz, başvuruda bulunmuş veya başvurmayı düşünmekte...

Peki başvuru formunu ne zaman yolladınız, çağırıldınız mı, seçmelere hangi ilde (İstanbul, Ankara, İzmir) gireceksiniz, heyecan durumunuz, yorumlarınız, beklentileriniz kısacası herşeyi yazabilir, birbirinizle bu mesaj altında fikir alışverişinde bulunabilirsiniz...

Keyifli paylaşımlar dileriz...
Başvuru formuna ulaşmak için lütfen tıklayınız...
Yorum Yapmak İçin Tıklayın...

165 yorum:

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar ben başvuru formunu doldurdum ama hala kimse aramadı.başvurupta aranan kimse var mı onu merak ediyorum cevap bekliyorum

Adsız dedi ki...

ya bende başvurdum ama bana da cevap gelmedi ne zaman nerede gireceğim bilmiyorum seçmelere istanbulda gircem ama neresinde

Adsız dedi ki...

o zaman yarışmaya başvuran arkadaşlardan aranan olursa yada eleme tarihi hakkında bilgi sahibi olan olursa burdan birbirimize haber verelim.buarada tanışalım belki de aynı evde yaşicaz 3 ay boyunca bnm msn biplikci@hotmail.com eklemek isteyen olursa eklesin tanışalım hem haberleşiriz sürekli.hepinize bol şans arkadaşlar

Ahmet 's dedi ki...

Arkadaşlar Bende Sizler Gibi Başvurdum. Sonucu Bekliyorum. Arayan Henüz Olmadı. Gelişme Olursa Burdayım. Herkese Başarılar.

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaslar bende basvurdum ama banada hala bi haber gelmedi ben o üç kutuyu da yanlıslıkla izmir yaptım bunda bir sorun yok değilmi. sanırım izmirden yarışacağım. arkadaslar çagrılan varmı.yada kendısıne bı haber ulasan ne zaman baslıyor onu bile bilmiyorum.inşallah girerim ve tabi yanımda olursunuz sizlerde umarım.3 ay :) başarılar

hayta dedi ki...

slm arkadaslar kımın haberı var su eleme tarıhlerınden bakıyorumda kımseye haber verılmemıs arkadaslar haberınız olursa bana haber verırsenız sevınırım adım harun adresım SeRsErIyIm_6719@hotmail.com sımdıden tesekkur ederım haber verecek olana kıb.

Adsız dedi ki...

Bende başvurdum umarım çağırılırım.

Adsız dedi ki...

20 gün önce Bende basvurumu yaptım .. suana kadar henüz bi bilgi ulasmadi .. Yarisma kriterleri hakkında hiçbi bilgi sözkonusu degil .. herhangi bir bilgi ulastiginda haberlesmemiz dilegiyle ..

Yavuz Danelsse

ali dedi ki...

bende bugün başvurdum bakalım ne zaman haber gelcek çok merak ediyorum. arkadaşlar bişey öğrenirseniz veya çağrılırsanız lüten bu formda paylaşalım.

ali dedi ki...

bende bugün başvurdum bakalım ne zaman haber gelcek çok merak ediyorum.

Adsız dedi ki...

arkadaslar mrb bende basvuru yaptım yanlız 2 gün oldu basvuruyu yollayalı ve ben anakaradan katılcam ve ne zaman çağrıyolar nereye bi bilginiz varmı bide anakralı varmı aranızda (-:

Adsız dedi ki...

selam arkdaslar ben de bugün başvurdum.eğer yeni bir haber alırsanız haberleselim.Elemelerin nezaman yapılaacğına dair bir sey öğrenirseniz fln :)
esinti_3464@hotmail.com adresimi eklerseniz ordan da konusabiliriz. umarım elemeleri geceriz :) simdiden basarılar arkdaslar...

ŞEBNEM..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende başvurumu yaptım çok şükür... belki aynı evde olacağız, belki de olmayacağız...

yarışmanın elemelerinin ne zaman başlayacağını bende bilmiyorum..

msn adresim : yusufelmas@hotmail.com

gören duyan bilen olursa lütfen burada paylaşsın bizlerle...

Sevgilerle...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sanırım bu hafta sonuda elemeler başlayacak. ajansı aradım 1han kardeşimizde aradı bilgiler dediğim doğrultuda...

ama ajansta bulunan arkadaş kesin tarihleri söyleyemeyiz TV de dönecek dedi...

bilgilerinize

Unknown dedi ki...

Selam Arkadaşlar,Ben başvurumu 4-5 gün önce yapmıştım bugün bi telefon geldi ve ön elemelere katılmak için çağrıldım bunun gizli tutulmasını söylediler..
ancak ben yarışmaya katılmak istemediğimi belirtmek istiyorum çünkü 20 yaşındayım..Kararsız bi durumdayım çünkü bu şöhret kapısını açabilir yada açmayabilir..benim hedefim şöhret olmak değil müzikten para kazanıp hasta olan bi teyzemi cruse line gemisiyle tatile götürmek başka bi dileğim yok..Herkese iyi şanslar dilerim.sRd*

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende az önce başwurumu yaptım sanırım arranan çok az hatta 1 kişi gibi göürünüo:)nys bende ankaradan katılıcam ama yer yok tarih yok anlamadım beklices

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sanırım bizi çağırmayacaklar umutlarım tükenmeye başladı herkes için hayırlısını diliyorum

Adsız dedi ki...

MRB CEREN BENDE ANKARADAN KATILCAM VE DAHA BANADA HABER VERMEDİLER AMA KİM BİLİR BELKİ BURDA YAZIŞAN ARKADAŞLAR SEÇİLENLER AYNI EVDE OLMA İMKANIMIZ OLABİLİR SEÇİLİRSEK EĞER ONUN İÇİN ARKADAŞLIĞIMIZA MSN YADA BU SİTE ARACILIĞIYLADA YÖN VERMEMİZ GEREKTİĞİNE İNANIYORUM HEPİNİZİ SEVİYOR BAŞARILAR DİLİYORUM BYE......

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Tekrar Benim:
Arkadaşlar ben Serdar, Bana cumartesi günü için bi otelde randevu verildi,kimle karşılaşicamı ne olacağını hiç bilmiyorum sanırım müzik hayatı ve prezentable olmayanları eleyebilirler..sizde biliyosunuz ki geçen yarışmalara ne öğretmenler yada ajdar gibi abuk sabuk şeyler katıldı..adamlar bu sefer sağlam yapıcak..Ben rüyamda görmüştüm bu yarışmaya katıldığımı ve birinci olduğumu..Vala herkese iyi şanslar diliyorum tekrar ve sanıyorum ki arayacakları gün cuma gününe kadar büyük ihtimalle.. byss

Adsız dedi ki...

arkadaslar benım bu yarısmaya katılmaya cok ıhtıyacım ama hala bı haber yok açıkcası üzgünüm çünkü müzik ve tv benim olmak istediğim yer şöhret demeyelım ama bu meslegı ıstıyorum ve bi gün ALLAH izin verirse olacak İNŞALLAH cuma ya iki gün var ve ben ümitle bekliyorum ÖZLEM
YA ÜMİTSİZSİNİZ YADA ÜMİT SİZSİNİZ

Adsız dedi ki...

Selam arkadaşlar.. Bende başvurdum ve bu akşam arandım.. Elemelere katılmaya hak kazandığım bildirildi.. Ama nasıl gidecem bilmiyorum.. Çanakkaleyim ve bu cumartesi istanbulda elemelerde olmam gerekiyo :( Neyse bakalım hayırlısı.. Nasibimde warsa bi şekilde orda olurum ve en iyi kendimi gösteririm.. Kabul edilen diğer arkadaşlara başarılar..

Merlot dedi ki...

bende çanakkaleden katılıcam benide bugün aradılar bakalım ne olacak hadi hayırlısı bütün arkadaşlara başarılar..

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar bende 10 gun oldu kayıt oldum ama hıc bırsey yok daha ankaradan katılcam allah herkesın gonlune gore versın eger yerler bellı olursa banada mail atarsanız sevınırım :sezerengin_06@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya ben basvuru yapalı 10 gun olucak neredeyse halen daha bır haber gelmedı telefon actım yakın zamanda cagıracaklarını sölyledırer cok heyecanlıyım bı an önce cagırsalar cok süper olucak bu arada herkese basarılar arkadaslar hepımız ıcın hayırlısı ne ıse o olsun

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bn evren akademi türkiye yarışmasına bende başvurdum sizler gibi bende haber alamadım bn yarışmaya izmirde gircem ama hiç bi fikrim yok haber alırsanız msn adresim evren_ronaldinho1989@hotmail.com bu adresten ulaşabilirsiniz şimdiden tşkkler...

Adsız dedi ki...

ya bende başvurdum izmirde yarışmaya katılacağım inşaallah ama daha çağırmadılar neye göre çağırıyorlar neye göre adayları seçiyorlar bilgilendirirseniz çok sevinirim m_c_k_01@hotmai.com

Adsız dedi ki...

SELAM ARKADAŞLAR HEPİNİZ O KADAR ŞİRİNSİNİZ Kİ ŞİMDİDEN MÜCADELEYE HABER GELDİMİ GELMEDİMİ DİYE YORUMLAYARAK BAŞLADIK BİLE BEN ÇAĞRI ANKARA dan emepli_01@hotmail.com msn adresim
konusabiliriz isterseniz eğer seçilirsek
önceden birbirimizi tanımamız daha iyi olur diye düşünüyorum herkeze başarılar...

Adsız dedi ki...

selam arkadaslar ya eğer aranızda arananlar elemelere çağırılanlar varsa hernekdar gizli tutuluo olsada bizi de bilgilendirin ya:)))
umutlanmayalım bosa:)

Adsız dedi ki...

selam arkadaslar bende basvurdum daha bugün. insallah bi haber gelir. gercekten cok istiyorum eger bi haber alan olursa rebellious_princee@hotmail.com dan benide haberdar etsin lutfen. herkese basarılar.

Adsız dedi ki...

mutluyum arkadaşalr darı sizin başınıza

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bi türlü aramıyolar çıldırıcamm aranan arkadaşlarımıza başarılar aranmayanlara sabır diliyorum

Unknown dedi ki...

akadaslar herkesee selamm
benıdee aradılar
cumartesı gunu ıcın benımm merak ettıgımm enstruman calabılecekmıyız acaba bılgınız varsaa paylasısanızz memnun olurum
herkezee basarılarrr ... benımle konusmak ısteyenler dr.kerem@gmail.com...

Adsız dedi ki...

sorum aranan arkadaşlara!.. arayan numara 0533 924...... gibi bir numaramıydı?

Adsız dedi ki...

tekrar selam arkadaşlar,
büyük ihtimalle enstrüman olmayacaktır herkez canlı sesiyle bir şarkıya hazırlanacak buna göre söyleyebildiğiniz ve sesinize en uygun tonda renkli bir şarkı seçin arabesk türü olmamasında da fayda var..

Adsız dedi ki...

arayan numara 212 iydi bu arada

Adsız dedi ki...

bende 13 aralık arandım güzel bir ses akademi türkiye yarışmasına katılmaya hak kazandınız dedi ve tebrik ve başarılar diledi hiç beklemiordum teşekürederim herkeze başarılar

Adsız dedi ki...

ARKADASLAR ÜMİDİNİZİ KESMEYİN CMARTESİ YADA PAZAR ARARLAR BÜYÜK İHTİMALLE TEK TEMENNİM O HERKEZE BAŞARILAR...BAZI ARKADAŞLARDA ARANDIM DİYE DE GİZLİ TUTUP DİĞER ARKADAŞLARA HABER VERMİYORLAR OLABİLİR ONLARDA KENDİ ÇAPLARINDA HAVALANIYOLAR HERALDE BEN ARANDIM ÇAĞRILDIM DİYE ARKADAŞLAR YİNE UMUTLU OLUN BEKLYİN....

Adsız dedi ki...

SLM ARKADAŞLAR BEN DOĞAN HERKESE BAŞARILAR ŞİMDİDEN BEN İZMİRDEN BAŞVURDUM İSTAN BULDAKİ YARIŞMA CILARA BAŞARILAR ELEME GÜZEL GEÇER İNŞALLAH HAK EDEN DEVAM ET SİN SONRA ANKARADA KİLERE DE BUR DAN BAŞARILAR DİLERİM AMİN GÜZEL GEÇER
BEN DAHA ARAMMADIM DA BİZDE DİĞİL GALİBA ONDAN İNŞALLAH BARIŞ AKARSU GİBİ YILDIZ ÇIKAR VE TÜRKİYEYİ TEMSİL EDER HERKESE SAYGILAR MUTLU OLUN SALIKLI KALIN ALLAH HEPİNİZİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRSÜN BY BY BY BY BY BY

Adsız dedi ki...

ben izmirden katıldım arkadaşlar..ama hala telefon gelmedi bana..acaba izmirden katılıpta aranan varmı??izmir elemelerine daha var diyemi aranmıoruz??? artık umudumu yitiriom :(

Adsız dedi ki...

bişi öğrenirseniz hbrleşelim arkadaşlar merand_1146@hotmail.com adres,m bu.umarım herşey güsel olur

Adsız dedi ki...

slm.bnde basvurdm bugun aradılar.secmelere 18 inde izmire cagırdılar.c.kaleden katılıorm.ailenizdan baska kmseye sölemein dediler ama burda herkes sölemiş bnde sölim dedm:D herkese basarılarrr

Adsız dedi ki...

izmir elemelerine cagrılan ark lar msn adresimi veriorum eklesnler birbirimizle haberlesiriz s-l-n-89@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar kendi adıma ve çağrılmayan arkadaşlar adına çok üzülüyorum bende çağrılmadım çağrılan arkadaşlarada bizimle peylaştıkları için teşekkürler

Adsız dedi ki...

Ankara'dan katılıyorum. Bugün aradılar ve katılmaya hak kazandığımı belirttiler. Pazartesi günü hilton'da elemeye çağırdılar. Enstruman getirebilir miyim diye ÖZELLİKLE sordum ve evet getirebilirsiniz dediler. Bana da saati söylemediler Ankara'dan katılan arkadaşlar cenkvgitar@hotmail.com msn eklerse sevinirim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar üzülerek belirtmek istiyorum ki telefonla aranmadığınız sürece yarışmaya katılma hakkınız yok demektir.ilk elemeler yüzlerce doldurmuş olduğumuz formlar arasından yapılıyor zaten.uygun olan arkadaşlara telefonla bilgiler veriliyor.eskiden yapılan ses yarışmalar da yaşanan izdihamlar yaşanmasın diye böyle bir yola başvurmuşlar belliki.kanal 1 akademi türkiye ekibini tebrik ediyorum buradan.size verilen bilgileri lütfen hiç kimseyle paylaşmayın.bu sizlerin iyiliği için.elemeler yapılırken bazı art niyetli insanlar yüzünden sıkıntı yaşamak istemeyiz değil mi?
herkese başarılar diliyorum.

Adsız dedi ki...

ya bızı nıye cagırmıyolar toplasan 10 kısıyı aramıslar acaba telefon parası cok gelır falan dıyemı dusunuolar herkez ıcın hayırlısı eylulakşamı

Adsız dedi ki...

evde yalnız şarkı söylerken bile heycanlanan ben bilmiyorum jüri karşısında ne yapıcam...
tek merakın jüri.kim onlar ?

Adsız dedi ki...

sanırım çağrılmayacağız çünkü yarın seçmeler başlıyor herkese sabır diliyorum çağrlmayanları çok ii anlıyorum inanın çok üzgünüm

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar
aranmayanlar arkadaşlar lütfen üzülmesin çünkü kaderde kısmette varsa mutlaka biyerde olur.herşey bitmiş değil.bende istanbuldan katılıcam bende bugün 19da arandım tam aramıycaklar derken ümidinizi kesmeyin yine herkese bol şans Allah herkesin gönlüne göre versin....

Adsız dedi ki...

kabul edilen tüm arkadaşların kabul edilmeyenleri teselli edip umut verdikleri için çok teşekkür ederim umarım hayallerinize kavuşur ve ilk12 de şarkılar söyleme fırsatı bulursunuz

Adsız dedi ki...

bende bu gün saat 4 gibi yolladım formu benim işim çok daha zor baksanıza diyer arkadaşlar bile ne zamandır bekliyorlarmış.umarım sabah kalktıgımda mutlu bir gün olur benim içim eger elemeler iki gün sürüryorsa istanbul seçmeleri cumarteside arama ihtimalleri var

Adsız dedi ki...

arkadaslar ızmırden özlem ben aranırsam ılk buraya yazcam ama ümit kesmeyın dedım ya varya sesımızı duymadan nasıl karar verılıyor onu aklım almadı yanı neyse eklersenız konusuruz power_of_red_racket@hotmail.com
herkese basarılar ay üzgünüm ya

Adsız dedi ki...

selam arkadaslar beni de dün aradılar :)
izmirde katılıcam umarım sizlerinde umutları bosa cıkmas ii sanslar hepimize:))

Adsız dedi ki...

meraba arkadaşlar benide ankaradaki seçmelere çağırdılar.ama program 12ocakta başlıyomuş.yani seçilirsem okul nolcak acaba nasıl yapcaz bu işi.hem bu dönem hemde 2.dönem finallere giremiycem ve bir senem yanacak.bide yarışma sonunda dumur olmak var :)) seçmelre katılsammı katılmasammı kararsız kaldım...

Adsız dedi ki...

ayrııca gitar,saz... vs. getirebiliyoruz seçmelere...

Adsız dedi ki...

bu arada yarışmanın formatını hatırlayanlar var mıydı arkadşlar?yani her hafta eleme oluyomuydu veya müzik dışında ,dans..vs eğitimler oluyomu...bbg evi gibi olmasında :)) eminimki herkes buraya birşeyler öğrenmeye geliyor.

Adsız dedi ki...

selamlar arkadaslar cagrıldım bugun cok mutluyum sizi seviyorum ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN İNŞALLAH TUM ARKADASLARA BASARILAR

Adsız dedi ki...

@ankara
evet dans, solfej, diksiyon, tiyatro egitimleri olmustu ilk seride...
yine olacaktir...
ve her hafta bir kisi eleniyordu ilk hafta haric...

Adsız dedi ki...

arkadaşla beraber gittik elemelere.. bir kaç kişi ile tanıştık alt yapısız bizim arkadaş orada olanların çoğu konservatuarda olsun baska sekilde olsun profesyonel insanlar şansımız az ama forza Atakan Dursun :)

Adsız dedi ki...

istanbul elemesini geçen arkadaş warmı yhaa kütfen yazsın juriler kim çok merak ediyorummm

Adsız dedi ki...

evet ya jüriler kim???

Adsız dedi ki...

bu arada konservatuarlıların olması sorun değil arkadaşlar sonuçta barış akarsu,özgür çevik kons. okumamış insanlar ama seçildiler ve en sevilen iki kişi oldular yarışmada...o yüzden herkesin şansı eşit...sonuçta elemede tutupta gamları sormayacaklar :))

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bugün girdim.Juri iyiydi.Umarım olur.Hepinize başarılar dilerim. Juri de Met.. ...lkü var nbilin bakalım kim bu şirin insan?

Adsız dedi ki...

@şaytan...
metin özülkü??

diğerleri kimdi?nasıl geçti ne yaptın biraz bahseder misin?gitar götürmke serbestmi?

Adsız dedi ki...

ikincisinin ilki kadar dikkat çekeceğini düşünmüyorum.ordaki yarışmacılar çok başarılıydı...

Adsız dedi ki...

selam, ben de bugün arandim, ankara'dan katilacagim. Basvuranlarin cogu araniyor anladigim kadariyla. Neye gore secim yaptiklari hakkinda hicbir fikrim yok. Herkesin gonlune gore olsun. Hakeden kazanir :)

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben şahin öncelikle bu yarışmaya katılan kerkese başarılar benim birtanecik sevgilim yeşim keskinde katılmış bu yarışmaya aşkım işallah kazanırsın diyorum ve sonuna kadarda seninleyim sen benim herşeyimsin bol şanslar yeşim birtanem!!!1

Adsız dedi ki...

bu kadar gizlilik neyin nesi ki anlamadım.evet gelişi güzel ipini koparanlar gelmemeli eyvallah.başvuru yaptım.kendime ses rengime güveniyorum ama aranmadım anlamadım anlamadım anlamadım...AMASRA Sami okutur.

Adsız dedi ki...

ya gercekten arkadaslar enstrmn getirebiliomuyus bi bilginiz varmı?

Adsız dedi ki...

amasralı arkadaşımıza sonuna kadar katılıyorum eğer bizi almıyacaklarsa bari onu bi şekilde söylesinler hem bu şekilde sesi güzel bir çok arkadaşın hakkı yeniyor bence bu kalitedeki bir yarışmaya yakışmadı ve bu yarışmanın yüksek ölçüde kalitesini düşürdü ve siz aranmayan arkadaşlar üzülmeyin bırakın onlar üzülsün ve arananlarada tekrar başarılar

Adsız dedi ki...

@şebnem
evet enstrüman götürebiliyorsun...

Adsız dedi ki...

MUTLAKA OKUYUN!!!

ARKADAŞLAR,BUGÜN ELEMELERE KATILDIM CONRAD HOTEL!DE GERÇEKLEŞTİ VE YAKLAŞIK 20-25 KİŞİ SIRA BEKLEDİM EN FAZLA 1 SAATTİ..
ÇOĞU KİŞİ ENSTRÜMAN GETİRMİŞ VE BAZI ARKADAŞLARIMIZA ÇALDIRMADILAR ENSTRÜMAN DİREK OKU GEÇ DEMİŞLER..
İÇERİSİ:: İÇERİDE EN SAĞ UÇ TARAFTA METİN ÖZÜLKÜ BEY OTURUYORDU YANINDADA PELİN AKAT VARD,SORULARI PELİN AKAT SORUYO.. NEDEN BU YARIŞMAYA KATILDIN V.S, SONRA GİTAR ÇALMAK İÇİN BİR GÜZEL AYAKLI KOLTUK VEDE MİKROFON VARDI..ANLADIĞIM KARARIYLA PREZENTABLE İNSANLAR İÇERİ GİRERSE BU MİKROFONUN YANKILI SESİ AÇILIYOR VE ÖYLE SÖYLEMESİ İSTENİYOR.. BEN GİRDİM VE 3 TANE ŞARKIYA HAZIRLANMIŞTIM 1. Sİ (BADEM-SEN AĞLAMA) 2. TEOMAN(GEMİLER) 3. EGE YAZ AŞKIM.. İÇERİ GİRMEMLE MİKROFONDA HEYECANDAN NEV'İN SEN GİBİ ŞARKISIYLA BAŞLADIM .. ANCAK HARAKETLİ BİRŞEYLER İSTİYOLAR BİZLERDEN.. YAKLAŞIK 8-10 DAKİKA DURDUM VE MİKROFONUN SESİNİDE AÇTILAR.. GÜZELDİ ANCAK DAHA İYİSİNİ YAPABİLİRDİM.. AHMET SAN GİBİ OLMADI-OLDU FALAN DEMİYOLAR EĞER OLURSA ARAYACAKLARINI BİLDİRDİLER.. EY ANKARA İZMİR BENİ DİNLEYİN MUTLAKA HARAKETLİ ŞARKILARA HAZIRLANIN Bİ KAÇ TANE OLSUN VE KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE ROCK ÇI ARKADAŞLAR NORMAL TİŞÖRT KOT GİYİP GİDİN GÖZLERE SÜRME FALAN ÇEKMEYİN.. BU ARADA Bİ ODAYA GİRDİM BEKLEMEK İÇİM İÇERİDE 6-7 TANE BARIŞ AKARSULAR GEZİYODU :D.. HEPSİ SÜRME FLN ÇEKMİŞ,SAÇLAR UZUN&TOP SAKAL..ARKADAŞLAR KENDİNİZ OLARAK GİDİN.. İYİ ŞANSLAR..

Adsız dedi ki...

eyvallah saolasın kardeş bilgilendirdiğin için...keşke diğer arkadaşlarda senin gibi yazsa bişeler...

Adsız dedi ki...

hep iyi niyetimden kaynaklanan bişey başarmak isteyen varsa bunları yapsın .. içimde kaldı söylemediğim şarkılar ve şuan o kadar iyi söylüyorum ki mesela -kış güneşini- tam orda okunması gereken bi şarkı hakkını vererek söyleyen girer.. rica ederim dostum hayırlısı olsun herkes için

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

arkadaşlar bugün elemelere katıldım... benim açımdan muhteşem geçtiğini söyleyebilirim. oradaki yaklaşık 10-15 kişilik jurideki herkesin etkilendiğini düşünüyorum...

bir arkadaşımız bahsetmiş, eğer gerçekten kendiniz gibi gitmeyecekseniz sakın gitmeyin... doğal olun. Pop şarkı istiyorlar mutlaka iyi hazırlanın... bir iki kişiden (benim bildiğim) türkü istenmiş... ben 2 şarkı söyledim 1'er dakika... 10 dakika boyunca pelin akad, özülkü nün sorularına maruz kaldım... bana karşı çok ilgili idiler...

herkesin hayallerinin gerçek olması dileklerimle, herkese başarılar...

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar beni anlamadıgım herkesin yarışmaya hakkı var..neden böyle bişi yapıorlar.anlamıyorum.ben nezmndır bu yarışmaya hazırlanıodumve kimse aramadı

Adsız dedi ki...

meraba arkadaşlar.ben de dün aranan kişilerden biriyim.bu yarışmaya başvururken aranacağım aklımın ucundan bile geçmemişti.böyle bir yarışmaya katılmak her zaman en büyük hayalimdi.başvurumun kabul edildiğini duymak inanılmazdı.amacım kesinlikle birinci olmak falan değildi.amacım kendimi biraz olsun ifade edebilmek hangi noktada olduğumu görmek ve bu yarışma sayesinde kendimi tanıyabilmekti.ama malesef maddi imkansızlıklar yüzünden istanbula gidemiyorum.bunları yazarken içim acıyo.gerçekten çok üzgünüm.elenip elenmemek gerçekten önemli değildi.bunun benim için gerçekten iyi bir deneyim olacağına inanıyordum.ama sonunda bu fırsatı da kaçırıyorum.dün akşamdan beri çok üzgünüm.başvurumu sesimi dinlemeden dahi olsa kabul eden herkese sonsuz teşekkürler...zonguldaktan singer.

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşlar,
bende bugün yarışmaya girdim...gerçekten çok heyecanlandım jürinin kalabalık olmasından ve gözlerin benim üzerimde olmasından dolayı ama şarkıları hakkıyla söylediğime inanıyorum en azından performansımın yüzde 80 inini gösterdim...pelin akat sorular soruyor.ve hareketli şarkı istiyorlar ben 4 tane şarkı okudum.ama önemli olan orada heyecanlanmamak çünkü malım heyecan performansı etkiliyor nekadar iyi olursanız olun bu yarışmayı kazanamasanızda pes etmeyin çünkü dediğim gibi eleme heyecanı dış etkenler ne kadar profesyonelde şarkı söyleseniz bi şekilde etkiliyor kazanamamak yeteneksiz olduğunuzu göztermez yada iyi şarkı söylemediğinizi tabi gerçekten normalde bu işi bilenler ve iyi şarkı söyleyenler için söylüyorum...herneyse heyecanlanmayın sakin olun kaderde kısmette varsa olur...inşallah herkes için hayırlısı olur...ankara ve izmir elemelerine katılacak arkadaşlarım bu uyarıları mutlaka dinlesinler...metin özülkü çok şirin bu arada şarkı söylereken sürekli tempo tuttu ve bana iyi elektrik verdi bende salona yansıttım ...yarışmaya girecek tüm arkadaşlarıma başarılar....

Adsız dedi ki...

başvurusu kabul edilen herkes maalesef yarışmaya gidemiyo.maalesef herkesin maddi gücü buna elvermiyo.hemen ertesi gün gelebilir misiniz?sorusuna cevap vermek çok zor.keşke her şehirde bu yarışmayı temsilen yetkili birimler olsaydı.bu tür etkinlikler sadece bu ülkede üç şehirle sınırlıbaşvurunuz kabul edildiği halde yarışmaya gidememek inanın çok kötü.çok çok...

Adsız dedi ki...

bende cagrıldm ama babam yuzunden gidemiorm.elemelere katılmama izin vermedi unv ye hazırlandığım için :( cagrıldıgınız halde gidememek çok kötü bişi ya.elemelere katılcklara basarılar diliorm hak eden kazanırım umarım

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar 100 kişi arasına girenler olursa buraya yazsınlar lütfen.. Ön elemeden sonra aranıp 100 e kaldığını öğrenenler haber versinler plz

Adsız dedi ki...

ya bende arandım ama gitsem mi gitmesemmi diye düşünüyorum.ünlü bi sanatçıya gerçekten çok benziyorum.gitsem taklit yapıyo dicekler sinir olucak ama 5 yıldır müzikle uğraşıyorum gitmesem ben kötü olacam ne yapacağımı şaşırdım.....

Adsız dedi ki...

aman bu saçmasapan yorumu da kim yaptı?ünlü sanatçıya benziyomuş da bilmem ne bilmem ne...biraz mantıklı şeyler yaz kardeşim.bişey yazmış olmuak için burayı kullanma.benden sana tavsiye.komiksin

Unknown dedi ki...

arkadaslar secmelerree katıldım cok guzell bı ortam ama bı okadarda
cokk zorlluu bıı jurii sızı beklıyor olcakk
hepnızee basarılarr
d.kerem@gmail.com

Adsız dedi ki...

yarışmaya giren arkadaşlar bende yarın izmirdeki seçmelere gidicem çok hecanlıyım endişeliyim sakinleşemiyorum bi türlü söliceğim şarkıları unutuyorum hep..acaba elimizde bi not felam bulundurmamız mümkünmü (şarkı sözleri diil ama sadece şarkı isimleri onları bile unutuyorum :D )lütfen cvp bekliyorum

Adsız dedi ki...

bide şey ya bu fotoraflar ne alaka bakıp gerimi veriolar hemen nası oluo bilen varmı

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar,istanbul elemelerinde yaşadıklarımı paylaşmak istiyorum...jüri gayet iyi karşılıyor fakat bi okadarda zorluyor...mutlaka hareketli parça hazırlayın bikaçtane...jüride pelin akat,metinözülkü,eda özülkü,burcu güneş,eski akademi türkiyede yarışmacı olan deha,cenk(ne alakaysa:))hakan k,bi iki modacı sanırım,ya okadar kalablıkki 15 kişi var rahat o yüzden hepsini göremiyosun bile:)ama heyecanlanmayın kendiniz olun kasılmayın sonuçta ölüm yok...kendinizi gösterin hadi bakalım iyi şanslar başarılar....

Adsız dedi ki...

sakın okuyacağınız şarkıları unutuyorum diye biyerlere yazıp gitmeyin jüriden direk dakka bir gol bir eksi puan alırsınız iyi hazırlanın elinizde bi kağıt falan olmasın....benden söylemesi...

Adsız dedi ki...

benm fotoğrafları kimse sormadı bugün...:)) diğerlerinede sormadılar ama yinede götürün siz ne olur ne olmaz...

Adsız dedi ki...

akıllı arkadaşım birazcık aklın çalışıyor olsa 4 sene geçmiş bir yarışmanın ardındna o insanların ne yaptıklarıyla alakalı bir fikrin olur ve cenkin özellikle neden orda olduğunu düşüncek kapasiteye sahip olduğunu sergilerdin burda... 4 sene geçti ve senin o dönem yarışmacı olarak izlediğin cenk, itü devlet konservatuarı şan bölümü mezunu ve aynı okulda master yapan bir hoca şu anda.. ve benim duyumlarıma göre şan hocası akademinin cenk olacak çünkü 4 yıdır profesyonel anlamda bir çok ünlüye dahil olmak üzere şan hocalığı ve vokal koçluğu yapıyor...aynı zamanda 2 yılda tarkanla çalıştı ona vokal yaptı.. sen onu elemede görüşsün bulmuşsun orda tek geröek müzisyeni birde ne alaka diyorsun.. öpte başına koy senin geçtiğin aşamalardan geçen, neler hissdettiğini çok iyi anlayan ve bir o kadarda şu anki profesyonel birikimlkeriyle sana faydalı olcak kişi kendisi... tabii kazanabilirisn..böle kıt bi zekanın kazanması pek olası değil ama hadi bakalım kısmet :)))

Adsız dedi ki...

ya bendeki şansızlık telefona annemın cıkması ve anında ızın vermedıgı ıcın kaydımı sılmısler gırsem ve secılseydım onlara süpriz yapmayı dusunuyodum ama kısmet değilmiş keske ev telini vermeseydim:) bugunkü elemede herkese başarılar

Adsız dedi ki...

senin seviyene inmeyeceğim sevgili arkadaşım bende devlet konservatuarı mezunuyum ama ne olursa olsun bir jüride bulunmak için 4 yıllık bir birikimin yeterli olduğunu sanmıyorum sonuçta bir yarışmacıydı orda ben cenk için konuşmuyorum rahmetli barışta olsa orda yine aynı şeyi söylerdim...ayrıca bu yarışmadaki herkesi takip etmek zorundamıyım bunun akılla ne ilgisi var sanırım senin akraban falan böyle savunduğuna göre veya arkadaşın ama şunu bil bu ülkede müzikte,gerek eğitimleriyle gerekse birikimleriyle jüri koltuğunu hakeden okadar çok hocamız varki amaç eğitimse tabi,başka bişeyse bilmiyorum tabi...sana tavsiyem insanlarla konuşurken biraz daha seviyeli ol hakaret etme bence bu davranışların senin hem zekanı hemde görgünü yeterince ortaya koyuyor benim bişey söylememe gerek yok.herkes herşeyi düşünebilir seni ilgilendirmez kardeşim...herkese başarılar...

Adsız dedi ki...

bende sana katılıyorum kardeşim müzikle uğraşan insanlar daha duyarlı ve seviyeli olmalı bu gibi arkadaşlar katılacaksa bu yarışmaya izlemem daha iyi.ben de başvurdum ama çağırmadılar hakkımın yendiğini düşünüyorum çağrılıpta gitmeyen arkadaşlara sesleniyorum madem gidip gitmiceniz belli değildi neden başvurdunuz ve üstelik çağrıldınız ve şidide gitmiyorsunuz bneim ve benim gibi bir sürü arkadaşın hakkını yemiş durumdasınız. ben emre aydın tarzı takılan bir insanım aynı renkten olaninsanlarla sohbet etmeyi çok severim sohbet etmek isteyen varsa eklesin m_c_k_01@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR ELEMELERİN NASIL olcağını bilen var mı yani direk 12 kişiyi mi seçecekler yoksa eleye eleye mi gelecekler yani birdaha eleme olack mı seçilenler arasında...

Adsız dedi ki...

Üç ilden toplam 100 kişi istanbula seçilecek diye biliyorum. Ama tam emin değilim kesin bilgisi olan arkadaşlar bu bilgiyi bizle paylaşırlarsa sevinirim.

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaslar.ben dun ankara elemelerındeydım.hersey uzeldıç2 sarkı soyledım.ardından pelın akat ıstanbulda gorusuruz dedı.sımdı ben bı tane daha ıstanbul elemsı var onamı gıdıcem yoksa fınalıstmı oldum.bıleeeeeeeeen varmııııı

Adsız dedi ki...

Arkadaşım yorumuna şaşırdım kimseye açık açık istanbulda görüşürüz denmemiş. Konseptlerinde öyle birşey yok idi. Yani oldu yada olmadı diye birşey denmiyor fakat onların sormuş oldukları sorulardan istanbula gidip gidemiyeceğimizi anlıyoruz. Sen bu konuda eminmisin yoksa yanlış mı ifade kullandın ?

Adsız dedi ki...

evet bende öyle biliyorum kimseye kesin oldu veya olmadı demiyolar...ama konuşmalrında anlaşılabilir tabi...
başka kendisine istanbulda görüşürüz denilen var mı arkadaşlar?bilgimiz olsun...veya jürinin ekstra sorduğu sorular var mı?

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar istanbulda banada böyle söyledi pelin hanım bu seferlik bu kadar yeterlidir tekrar görüşürüz dedi..bu kelimesini hiç unutmadım ve yazmayı unutmuşum buraya..sanırım elemeler bittikten sonra 100 kişi ''istanbul son eleme'' için çağrılacak tekrar..
ama burda açıklamak istemediğim bişey var açıkçası çünkü kimsenin sinirini bozmak istemiyorum'' elemelerde bi arkadaş yanımda form dolduruyodu ve o andan sonra onu gördüğüm yer juri masasındaydı ve arkalarda oturuyodu..buna bi anlam veremedim''.. herkese iyi bayramlar mutluluk sağlık bizlerle olsun,, yarışmaya giremesekte burda paylaşılanlar için teşekkür ederim..Serdar

Adsız dedi ki...

nası ya form dolduran adam juri masasındaydı...

bu konuyu biraz daha açıklar mısın... orada çalışan bir personel olabilir mi bahsettiğin kişi... eğer gerçekten öyle bir durum varsa benim midem bulanır...

ben ilk 100 e girdiğimi umuyorum ama boşa kürek sallayacaksak, başka bir şekilde verelim kendimizi işe başka yollarla duyuralım adımızı akademi türkiye ile değil...

düşünsenize böyle bir şey olduğunu. siz kendinizi yırtsanızda profesyonel olsanızda en iyi olsanızda aslın birinci en baştan belli...

dostum bu söylediğin şey doğru mu eminmisin??

Adsız dedi ki...

ben başvvuru yaptım ama sonra beni çagırdılar ben gitmedim çünkü sanırım evde 12 hafta boyunca kalınıcakmış bütün türkiye bizi izleyecekmiş bence bu çok saçma biri bizi gözetliyor evi gibi yani bende bi bayan olarak bunukabul etmedim ve gitmedim ben sonuçta oraya müzik yapmaya gideceksem eger beni yattıgım yerde herkesin hele hele bütün türkiyenin izlewmesine gereke yok bence bundan dolayı elemelere çagırıldıgım halde gitmedim bence çok saçma bir format sonuçta mahrem diye bişey var sadece belli görüntüler verilse tamam ama alalade bbg evi gibi apaçık uluortada müzik yarışması oldugu nerde kalıyo ben bundan dolayı gitmedim gidenlere başarılar diliyorum...


ha bu arada benim sesimde aşagıdaki linkten ulaşabilirsiniz teşekkürler en azından yorumda yapmış olursunuz

http://www.youtube.com/watch?v=pwnIP8GcYkE

Adsız dedi ki...

sen o kişinin yüzünü unutmamaya çalışta yarın bir gün yarışma belli olduğunda ekranda tekrar görürürsen yazarsın buraya...
gerçekten yazık olur emeklerimize..taa diğer şehirlerden kalkıpta gelen insanlara yazık olur...

Adsız dedi ki...

kardeşim gördüğün çocuk sarışın mıydı?

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben umarım yanlıs duymamısımdır.hatta benden once bı kız vardı kız ıktı tekrar cagırdılar babasıyla.kızınızı desteklıomusunz falan dedıler adamda tamam dedı.ıstanbulda gorusuruz dedıler.ardında ben gırdım dınledılerıstanbulda kalcak yerın varmı falan dedıler sonunda da ıstanbulda gorusmek uzere dedıler.ben yanlıs duydugumu sanmıyorum

frht dedi ki...

arkadaşlar bugün arandım bende yarın yani 19aralıkta seçmelere çağrıldım ancak istanbul seçmeleri 15 inde değilmiydi ??ayrıca jüri hakkında bilgisi olanlar yazarsa sevinirim ne istedikleri ayrıca

Adsız dedi ki...

ilk defamı arandın kardeş?çünkü ilk tur elemeler yapıldı 3 ilde.şimdi seçilenler bidaha istanbulda yarışcak...2.olarak yani...

Adsız dedi ki...

YA BURDA Bİ SİTE YÖNETİCİSİ YOK MU herkes bişeyler konuşuo ama bizi bilgilendirecek bi haber yok...2.tur seçmeleri ne zaman olcak,ne zaman arancak insanlar,boşyere kimseyi bekletmeyin günlerce...şurda yazılanları okunup bi haber verilse bari insanlara.herkes bi soru soruyo ama cevap yok ortada...

Adsız dedi ki...

istanbul,ankara,izmir elemelerinden sonra istanbula son eleme için çağrılan oldumu arkadaşlar bildiğim bayramın ilk günü çağırmaya başlayacaklarmış ama eğer aranan olduysa lütfen yazsın...herkese başarılar...

Adsız dedi ki...

lütfiye koşanlar yarışmacı dün yine hilton da denk geldik muhteşem bir ses inşallah allah gönlüne göre verir.şans ondan yana olur.

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben izmir elemelerine katıldım ancak sesimin cok güzel oldugunu söyleyemem...bana sadece 20 sn. sarkı söylettiler ve sonra istanbul'a gelip gelemeyeceğimi, kalmaya yerimin olup olmadıgını istanbulda akrabamın bulunup bulunmadıgını, ailemin ne iş yaptıgını, nerde sahne aldıgımı istanbul'a gelirsen iş yerinden sorun cıkıp cıkmayacagını, sevgilimin olup olmadıgını neden bu yarışmaya başvurdugumu vs..vs.. gibi sorular sordular bu arada sesim cok güzel değil ama elemelere katılanlar arasında yakışıklılık bakımından ilk 10 u zorlayacak kadar sıkıyım...7 yıldır müzikle ugrasıyorum 5 yıldır sahne alıyorum...ve cıkarken yakında görüşmek üzere dediler...ses hakimiyetim cok kötü değil...sadece ses rengimi kendim beğenmediğim için ufak bir güvensizlik içindeyim...eğer bu konuda da kendime güvenseydim inanın akademi tr'ye kafadan girdiğimi söyleyebilirdim...ve anladıgım kadarıyla görünüş işin %50 si ses ve diğer özellikler %50 si...İstedikleri hazır aday değil hazırlanabilecek işlenebilecek bir aday anladıgım kadarıyla...hepinize başarılar...

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar bende elemelere katıldım.. müzik adına çok işler yapsanızda gerçek anlamada bir müzisyen ve iyi bir yorumcu olduğunuzu düşünseniz bile artık yarışmalarda eski ilk trt yarışmaları gibi bir tad yok.. ve artık yarışmalar sizde anlamışsınızki reyting ve show amaçlı programlar haline gelmiş bulunmakta.. ben seçmelerde kendimi çok kastım heyecanlı ve gergindim iyi söyleyemediğimi düşünüyorum vede öylede oldu.. ama eğer seçilmezseniz bile yolunuza devam edin arkadaşlar.. gerçekten hayırlısı ne ise hayat size doğu olanı göstericektir... bol müzikli hayatlar size..

Adsız dedi ki...

bende katıldım arkadaşlar çok kötü geçti 3 şrkı söledim üçününde sözlerini unutum :D BERBATTIM BENİ ÇAĞIRMICAKLARINA EMİNİM :D

Adsız dedi ki...

MERHABALAR OLSUN BENDE IZMIRDE KATILDIM HARIKA GECTI AMA COK HEYECANLANDIM İNŞALLAH ILK 12 DE OLURUM AMİN HEPİMİZE BAŞARILAR ARKADASLAR

Adsız dedi ki...

bende elemelere izmirde katıldım...çakma isimli bir masamız vardı ve gayet sempatik bi kaç müzisyen arkadasım vardı aynı masada...onlara burdan selam eğer biri bu mesajı okuyorsa... çakma masasını ve kovayı unutmayacağım... :):):)

Adsız dedi ki...

izmirde oturan herkesin çok ii geçmiş herlade herkes öle sölüo :))

Adsız dedi ki...

arkadaslar bu yarismada ses falan hikaye tipe bakıyolar asil amac menajerler aracılığıyla sizin ustunuzden para kazanmak,dizi film vs.albumden para kazanmak zaten zor bu devirde,hersey internetten hallediliyo mp3ler sayesinde.elemelere iyi giyinip bakımlı gidin zaten girersiniz eve.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar son eleme için aranan olmadımı insanları çtlatacaklar...birileri bilgilendirsinde kuş gibi beklemeyelim...ben yarışmadan umutluydum ama aramadıklarına umudu kessem iyi olacak:)bu nasıl iş ya....aranan olursa bilgilendirsin arkadaşlar...yazık bize...

Adsız dedi ki...

walla hala ses seda yok gerçi ben pek umutlu deilimm çok güzel söylediğimi düşünüyorum ama istanbula gelip gelemeyeceğim konusunda bişey sormadılar...

Adsız dedi ki...

slm evet beni aradilar.ama pazara kadr istanbula gitcekmişim.yaaaa olurmu şu bayram zamanı???noel zamanı olurmu arkadaşlar.???ben mersinden nası gidiim oraya vede 1ay öncesinden istanbul biletleri tükenmiş.bence bu hiç adaletli degil...ayrıca bu yarışmanın atv de yayınlanmasını isterdim.kendileri kaybettilr...

Adsız dedi ki...

aranmaya başlanmış yani.pazara kadar seni bekliyolarsa demekki ctesiye kadar ararlar en fazla diğer yarışmacılarıda. sonrasını beklememek lazım...

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar ben gunes bence bu yarısma cok kalıtelı gıre bılen arkadaslara hayırlı olsun dılıyorum ama neden bukadar gızlı tutuyolar herseyı onu anlamadım sozde benı sedayla petek dıncoze cıkarcaklarmıs bunu aranızdan bırıne soyledılerse donsun bana gunes@gunesorkestra.com hersey allahdan ama bu yarısmda gercekden olmayı ısterdım

Adsız dedi ki...

ızmır elemelerınden cakmacılar grubundan bırı kazandı haberınız olsun arkadaslar gıtar calmıyo ızmırden o kısı benım gızlı tutmamı ıstedıler cakmacı arkadaslarımdan ozur dılıyom telefızyonda gorusurz

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hala aranan yokmu yaa çok merak ediyorum

Adsız dedi ki...

Çakmacılar grubundan o elemanı biliyorum. Esmer uzun boylu olan sempatik tavırlı :) Adınıda biliyorum fakat gizli tutalım madem. Bu yarışmada ses önemli değil sanıyorum Tip yürüyor. Gerçekten üzücü...

Adsız dedi ki...

Arkadaşım ne demek kazandı ilk 100'e girince kazandığınımı sanıyosun? 12 ye girip 12 hafta evde kalıp ondan sonra sms ve yarışmayla sonucu olacak bişeyin daha başında kazandı yazmışsın.. bi gir ondan sonra konuş

Adsız dedi ki...

ya kardeşim bu nasıl yarışma anlamadım gitti ilk defa böyle bi yarışmaya girdim kaliteli diye çocukluğumdan beri müziğin içindeyim...müzik eğitimim üniversiteyi bile müzik alanında yaptım sesimde yorumumda gayet iyidir hocalarım ve çevremdekilerin söylediğini söylüyorum kendimi övmek için değil yanlış anlaşılmasın elemelerde gayet iyi geçti ama hala aramadılar arayacaklarını düşünürken demekki gerçekten tip çok önemli yani bitarflarımızı açmamız boya küpü gibi gitmemiz lazım bu yarışmaya yazıkk...

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR TEKRAR BEN..
YAPIM ŞİRKETİNİ ARADIM BAYRAM DOLAYISIYLA PAZARTESİYE KADAR ARAMALAR GERÇEKLEŞTİRİLİCEK DEDİLER YANİ PAZARTESİYE KADAR BEKLEMEK EN İYİSİ..
ayrıca üstümdeki haklısın sadece seste bitmiyo olay görüntü çok önemli çünkü jurinin ilk12 ye koyduğu adaylar da aradıkları özellik bu insan star olabilirmi? bu insan reyting getirir başarılı olur albüm çıkarırsa satabilirmi diye düşünüyolar.. juride modacılar da gerçek müzisyenlerde var..

Adsız dedi ki...

oky anladım pekı jojo skizt yapım sırketının telını bana verebılırmısın rıca etsem bı sakıncası yoksa tabı msn adresım hayal-sehri-@hotmail.com buna mail atabılırsın atarsan cok sevınırım

Adsız dedi ki...

saol jojo bilgilendidridiğin için ama bişeyi anlamıyorum bunu neden burdaki yöneticiler haber olarak yayınlamıyorda bizim onları aramamız gerekiyor,çok mu zor yani ptesi ye kadar yarışmacılar aranacaktır diye yazması anasayfaya...
bu arada bende daha aranmadım :(
tip olarakta kendime güveniyorum ama o gün hiç bunu düşünmeden sabah kalktıım gibi saç baş dağınık gitmiştim :((

Adsız dedi ki...

yarışmaya katıldım ama 1 jüri dışında yüzüme bakan olmadı ama olsun mutlaka 1 bildikleri vardır

Adsız dedi ki...

Tekrar ben arkadaşlar..
Yaklaşık 3 saat önce yarışmadan tekrar arandım 50bayan 50erkek arasındayım .. Eğer girersem 12^ye oy gönderin bari ya :D
Ama şöyle sölim yine herşeyi gizli tutuyolar sanki fbı böle bişey görmedim ben..

Adsız dedi ki...

slmmm jojo tamam senı aramıslar guzel ama bızde beklıyoruz ve ne oldugunu bılmıyoruz senı arayan ajansın telını verırmısın bızde bılgı alalım

Adsız dedi ki...

bende arandımm 100 e girmişşim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bugün benim resmimi kaybetmişler onun için aradılar telefonda koptum yaa :D ayrıca yarı finale kalmışım :) heycanlıyımda kaç kişi alacaklar 100 kişiden onu merak ediyorum :S

Adsız dedi ki...

ilk yüze kalan arkadaşlarımıza başarılar dilerim herşey gönüllerince olsun

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu sabah arandım.. ilk 100 deyim... bu eleme sonucundan sadece ilk 12 eve girebilecek... herkese başarılar diliyorum. umarım hakeden hakettiği yerde olur...

sevgiler...

msn adresim : yusufelmas@hotmail.com

lütfen ilk 100 e çağrılan arkadaşlar eklesin. belkide aynı evin içinde olacağız...

bol şans...

Adsız dedi ki...

Eski yarışma ile aynı format olacaksa. İlk akademi türkiyede 15 kişi vardı dikkatinizi çekerim. ilk 12 nereden çıktı :)

Adsız dedi ki...

yanlış yazmışım dostum heralde elimiz sürçmüş...

:)

Adsız dedi ki...

peki cagırılan arkadaslara soruyorum seçme günü ne zamanmış ne zamana gün verdiler

Adsız dedi ki...

ayın 25'i ve 26'sı olmak üzere iki güne ayırmışlar sanıyorum. Tabi erkekler içinde geçerli olabilir.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bir kaç soru sormak istiyorum.Şimdi bu elemelerden sonra yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla 15 kişi seçilecek ve eve girecekler.Peki tam start ne zaman verilecek? Şu an ben de bu ilk 100 ün içerisindeyim fakat benim aynı zamanda bir grubum var.Ve konserlerimiz falan olacak.Onun dısında da okulu ilk dönem dondurmak istemiyorum en azından 2.dönem olursa yarışma bir yarı yıl boşa gitmemiş olur.Bu konularda hemfikir olacağımız arkadaşlar da muhtemelen olacaktır.Hani eve girdik diyelim canlı yayın olmadığı bi süre de 1-2 günlüğünedışarı çıkabiliyormuyuz?

Adsız dedi ki...

benıde aradılar ama ben gıtmıyorum cunku bu yarısmadan cacık olmaz bune ya hersey gızlı ıstanbula gıtmeme gerek yok reklam cok zayıff reklamsız bısey olmaz sansımı oldurmucem popstara gıdecem adamlar delı reklam yapıyolar belkı orayıda kazanırım benden bukadar zaten jurı bıle jurı deyıl hrekeze bolsans benım ıcın gereksız ve basıt bır yarısma

Adsız dedi ki...

benıde aradılar ama degın gıbı hıc reklam yok bu neya star olcaz ama hıckımse tanımıcak evde soyleyım daha ıyı bende mı gıtmesemmı acaba 100 kısının ıcınden secılmekde zor bende gıtmıyom

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar reklamın olmadığı doğru neden böyle yapıyolar anlamıyorum 75 milyon insan varsa bu yarışmayı en çok yarışmaya katılanların yakınları izleyecek.. 1 milyon kişinin izlemesi bile şans yani .. reklamsız hiç bişey olmaz bu ne ya?

Bu arada çarşamba günü için nasıl şarkılar hazırlıyosunuz??

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben cakma masamı arıyorum nerdesiniz???? bi arkadası gördüm...buraya not yazmıs...gunesorkestra ;) selamlar... Ben cakma kerem :) masada olanlar hatırlayacaktır...tan vardı...murat mehmet vardı....bulun şu siteyi yazın...ilk 100 le ilgili konusmak istiyorum cakma arkadaslarımla :) smiter_guitarist@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bakalım cakma masada bulunup ilk 100 kalmayı başaran arkadaslar kimlermiş :) istanbulda kimleri göreceğiz.... Çakma Kerem istanbul'da ;)

Adsız dedi ki...

mmmm naber gençler ...
boşverin takmayın kafanıza aramadılarsa moralinizi bozmayın.
müziğe devam şarkı söylemeye devam hiçbirşey sizi yıldırmasın bunu bir deneyim farzedin ve yolunuza devam edin 100 e kalan ve 12 ye kalacak arkadaşlarada başarılar diliyorum.ben
de katıldım bu elemelere arayan olmadı kimseyede kızmıyorum sağlık olsun dedimya şarkı söylemeye devaaaaaaaaaam recep / antalya

Adsız dedi ki...

Beyler bayanlar kimse yazmıyo artık niye??
15'e girenler kim söylesin bari oy falan yollarız belki haber bile verilmemiştir daha ancak girmeye hak kazananlar söylesin bari

murat dedi ki...

ya bir defa cagirip dinlemediler bile...boyle anlamsiz bir eleme olamaz ya...cagirirsin insani...alirsin karsina...dinlersin sesini...o zaman evet ya da hayir kararini verirsin...hem bizim ve diger kardeslerimizin hayalleri onlarin umrumda bile degil...cünkü onlar kendilerinden baska kimseleri düsünmezler bile...allaha emanet olun...

Adsız dedi ki...

YENİ DÖNEM AKADEMİ TÜRKİYE EVİNE MUHHHTEŞŞŞŞEMMM BİR SES / YORUM GELİYOR ARKADAŞLAR....BU İSİME VE BU SESE DİKKAT....ORTALIĞI KASIP KAVURACAK ŞİRİN KÜLTÜRLÜ AKILLI BİR KIZ GELİYOR....BENİM TEK FAVORİM SELEN.......EVET SELENE DİKKAT MUHTEŞEM YORUMUYLA FARK YARATACAK....SELEN CİM BAŞARILAR..... KEMAL CANSEVER UDİ AŞŞROMREST.

Adsız dedi ki...

selen falan tanımam....bende o evdeyim...görüşmek üzere....herkese bol şans...önce kızları halt edip...sonra diğer dişli rakiplerle ilgilenicem...kral benim abi... :)

Adsız dedi ki...

valla bende başvurdum istanbuldan amaa 15 aralıkta başlamışlar aramaya herhalde bundan sonrada daha aramazlarr geçmiş olsun çok istiyodum ama olmadıı neyse yapıcak bi şey yok sağlık olsun

Adsız dedi ki...

sevgili kral dikkat ette seni parçalamasınlar başkasını küçük görürken sen daha çok küçülme senin daha aslında 10 fırın ekmek yemen lazım ya öyle sese ve güzelliğede bakmıyor kral olmak insan olmaya kimseyi küçük görmeme ye bakıyor sen daha pek tecrube edinemedin hayattan heraalde dikkat ette ilk haftalar elenme kral olmak istiyosan önce kendini tanı hadi başarılar

Adsız dedi ki...

üstteki yorum için teşekkür ederim arkadasım :D ben sadece latife yapmıstım...yarısmaya katılmadım bile :D ama isterdim...ve o zaman böyle iddalı konusma hakkına sahip olabilirdim...sadece ismi acıklanan bayan yanlış yolda...cünkü isimler ve yüzler sır gibi saklanıyor....yapımcı firma bu satırları okursa o arkadasım zor durumda kalacak...ve bu zor durumdan kendisi sorumlu olacak...ben yarısmaya girecek tüm adayları biliyorum...nerden gelip nereye gideceklerinide az cok tahmin edebiliyorum....ancak dediğim gibi acıklamak yasak...farkındaysan onun ismi dısında kimsenin reklamı yapılmamıs bu sitede ;) umarım şimdi anlamıssındır durumu...ama ne olursa olsun onu eleyeceğim :)

Adsız dedi ki...

bende kötü birşey söylemek amacıyla yazmak istemedim aslında sadece bu ve bunun gibi bir çok yarışmaya katıldım ve iddialı olduğum halde hepsini başaramadım kendime güvendim olmadı sonunda büyük bir hayal kırıklığına uğradım sadece biraz sert konuşarak seninde bu hayal kırıklığına uğramanı istemedim ve gerçekten iddialı olmak yetmiyor bunu bilmeni isterim bu senin kaderinle ilgili bi şey ne kadar iyi de olsan sonunda kaderin oluyorve belkide iyi oluyor çünkü her hayırda bi şer her şerde bi hayır vardır.

Adsız dedi ki...

SLM TEKRAR MİLLET ŞUANDA YARIŞMAYI İZLİYORDUM.. GERÇEKTEN HELAL OLSUN ALABİLECEKLERİ EN KAZMA ELEMAN NERDE VARSA TOPLAMIŞLAR :D İYİKİ GİRMEMİŞİM ŞUAN ÇOK AMA ÇOK MUTLUYUM YEMİNEDERİM :D :D

siz ne dionus ??

Bu piyasa böledir işte kiminin borcu vardır götüyle öder kiminin parası çevresi vardır heryere girer

Adsız dedi ki...

hakikaten bende rahatladım yazık burcu güneş tüm izmir'lileri almış valla ne diyeyim yolları açık olsun ama çokk fırın ekmek yemeleri lazım metin özülkü selen'i istanbuldan tanıyormuş almış kız iyi birde son 3'e kalan burak iyi

Adsız dedi ki...

abi bi tek erdal var bence tek geçiyorum

Adsız dedi ki...

kocaman bır bossssssssss reklam sıfır ılkkı gırmemeısım

Adsız dedi ki...

Abi ben size aynı görünüm ve sesteki insanları gelin bulim çıkın kadıköye dolu bunedir ya? reklam yok bişey yok bi ışık o eski cıvıl cıvıl olan program yok izlemeye bile gerek yok çıkanada albüm yapmıyolar zaten.. Arkadaşlar hayat devam ediyo kendileri kaybettiler..bula bula böle elemanlar bulmuşlar

Adsız dedi ki...

Merhaba iy bir dinleyici ve Akademy Türkiye yarışma proğramını izlemekteyim kaçırdığım zamanlar internetten ulaşmaya çalışıyorum, ancak görüntü kalitesi ve ve merak edilen yayın akış satleri açık değil. Lütfen bu konu ile ilgili ev görüntileri, yayın akısındaki saatlerini düzenlerseniz çok mutlu olurum satlerdir internetteyim ve kapatma duygusundan başka hiçbirşey vermiyor.

Adsız dedi ki...

mrb arkadaşlar bi dahaki akademi türkiye yarışması nezaman başlıycakk 3. sü lütfen bilgilendirirseniz çok memnun olurum msn yasinbaris_90@hotmail.com ekleyebilirsiniz şimdiden teşekkürler

kamil dedi ki...

başvuru formunu doldurdum arayan soran yok