Barış Akarsu Özel Ödülü

Yüksel Aytuğ'un kaleminden Akademi Türkiye yarışması için kendi önerdiği "Barış Akarsu Özel Ödülü" hakkında;

Bir izleyebilsem...

Posta yazarı sevgili dostum Mesut Yar geçen pazar günü merhum Barış Akarsu ve benim hakkımda son derece duygulu satırlar kaleme aldı. Benim Akademi Türkiye yarışmasının ikincisinde Barış Akarsu için yaptığım "özel ödül" önerisini nahif satırlarla destekledi. Ama günlerdir kafamda evirip çevirdiğim bu öneriyi satırlara ilk döken kişi bir başka televizyon eleştirmeni, Akşam gazetesi yazarı sevgili Burhan Ayeri idi. Aslında kimin neyi önerdiği, nasıl desteklediği pek önemli değil. Asıl önemli olan Barış Akarsu'nun kısacık müzik yaşamının, üç televizyon eleştirmenini aynı paydada benzer duygularla birleştirecek bir "sihre" ulaşmasıydı. Umarım Kanal 1'deki yeni yarışmacılara da Barış'ın bu "sihirli gücü" nasip olur. Uzun ömürle birlikte... Barışseverler sitem dolu mesajlar gönderiyorlar. Diyorlar ki, "Yüksel Bey, Barış'ın yeni DVD'si hakkında hiç yorum yapmadınız. Neden?" Sebebi öyle basit ki... Tıpkı Yalancı Yarim'in tekrarları gibi bu DVD'yi de bir türlü izleyemiyorum. Oynatıcıya takıyorum, üç kare sonra bir mengene ruhumu sıkmaya başlıyor. Gücümü toparlayıp, sonuna kadar izlemeyi başardığım gün, yazacağım. Söz!..
Yüksel Aytuğ (23 ocak 2008-Günaydın)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yükseL bey gerçekten yazdığınz bu yazıdaki içtenLiğe ve gerçekLiğe hayran kaldım...ben barış akarsu dendiğinde arkdşlarm arasnda ilk akla gelen isimdim bu barış'm içn ne kadr büyük bir sevgi beslediğimn göstergesidir muhtemelen...fakat şu anda pc den şarkılarını,resmlerini,onla olan resmlerimi sildim;dizisini izleyemiyorm sesini duymaya dayanamıyorm sonuna kadar haklısınz bence...ayrıca bu ödül işine gerçekten bi yandan çok sevndm umarım yarışma böyle uzun ara sonra yapılmaz ikincisi bittikten sonra ve iknci "barış akarsu ödüLünü" ben aLmak için aday oLabiLirim...nur içinde yat barış'm..

Adsız dedi ki...

BARIŞ NURLARDA YAT... SİZ YARIŞMAYI HAZIRLAYAN ,SUNAN VE JÜRİ ÜYELERİ PROGRAMINIZ TUTMAYACAK GİBİ GÖRÜNÜYOR.AMA SİZ BOL BOL BARIŞ AKARSU'YU ANIN .ONUN ADINA ÖDÜLLER VERİN BELKİ TUTAR PROGRAM .AMA BUNU SÖYLEMEME RAĞMEN SİZE ŞUNU DEMEK DE İÇİMDEN GEÇİYOR BARIŞLA PİRİM YAPMAK ÇABASINDAN VAZGEÇİN BIRAKIN O RAHAT UYUSUN...SEÇTİĞİNİZ YARIŞMACILARIN NE SESİ, NE KİŞİLİKLERİ ,NE SESİ ,NE SAHNE DURUŞLARI,NE PERFORMANSLARI BARIŞ'IN TIRNAĞINA BENZEMEZ.O ASALETTİ SIRF SEÇTİKLERİNİZLE KIYASLAMAYIN LÜTFEN.YÜKSEL BEY HER PROGRAMDA BİR YARIŞMACININ HAYAT HİKAYESİNİ GÜNDEME GETİRİYOR SONRA DA BİZ DİĞER PROGRAMLARA BENZEMEYİZ DİYORMUŞSUNUZ BUNU NİYE YAPIYORSUNUZ İZLEYENLER BUNLARI BİLMİYORDU Kİ SİZDEN DUYDU DEMEKKİ ÇABANIZ BU KONUDA. AMA ASLINDA YOKKİ ONLARDAN FARKINIZ....

Adsız dedi ki...

YouTube DE YAZILAN O YAZILAR ÇOK ÇİRKİN BİŞE BENCE YouTube Yİ KAPAMAK DOĞRU BİR KARARMİŞ TEKRAR AÇANLAR BAKSINLAR HERKESİN GÖRDÜĞÜ OKUDUĞU KÜFÜRLERİ YAYINLAMAKTAN ÇEKİNMİYORLAR HİÇ BİR YASAK YOK BÖYLE YORUMLARI SİLMEK ENGELLEMEK GİBİ BİR ÇALIŞMALARI BİLE YOK BENCE YouTube NİN EN KISA ZAMANDA KAPANMASI İSABETLİ OLUR BU KÜFÜRLER ŞAHSA YAPILMIŞ BİR HAKARETTİR YETKİLİLERİ BU DURUMA EL KOYMALARINI BEKLERİM sevcan sen hiç merak etme seni bilen biliyor seni destekleyen bir ordu var bir millet var bir TÜRKİYE var çekemeyenler çatlasın haydi sevcan yurdun dört bir yanından seni destekliyoruz inan buna seni seviyoruz sen herşeye layıksın BARIŞ AKARSU dan sonra birinci senin olacağın için seni kıskanıyorlar çünki BARIŞ AKARSU yu seven çok olduğu ve bu yüzden seni destekleyecekleri için seni yıpratmak istiyorlar sen buna asla müsade etme asla oyuna gelme sana ne derlerse sen sabret suçlu onlar olsun BAŞARILAR CANIM

Adsız dedi ki...

yüksel bey bu yazınız öyle etkiledi ki beni...ah birde ben izleyebilsem biz izleyebilsek kalbimin tam ortasına bir yumru saplanıyor bıçak gibi çıkmak bilmiyor inanmak istemiyorum onun gittiğine ben hala kabullenmiş değilim çünkü.ve asla kabulenemeyeceğim.inandığım şey onun yurtdışına işi gereği gittiği ve bir zaman sonra döneceği.bizi biraz özletiyor o kadar.o gidemez o ölmedi yaşıyor.barışıma,sürmelime,yüreği güzel abime saçlar,sürmeler,takılar hepsi yakıştı ama sadece birşey yakışmadı KEFEN.o uykuyu sevmez.o çalışmayı sever.ne olur kalk meleğim uyuma çok uyudun yeter artık biz sevenlerin seni bekliyoruz.ama biranda gerçekle yüzyüze geliyorum.bir tokat gibi suratıma çarpıyor.hasretin yüreğimde birgün elbet buluşacağız seninle o zamana kadar EYVALLAH HOCAM...

Adsız dedi ki...

evet bütün BARIŞ AKARSU severler gibi bende ne filmini izleyebiliyorum ne videolarını nede şarkılarını dinleyebiliyorum ağlamaktan, resimlerinde gülen yüzünü gördükçe içim paramparça oluyor...ben BARIŞ AKARSU ile tanışmış ve konuşmuş olan o şanslı insanlardan değilim ölene kadar da bunun üzüntüsünü taşıyacağım içimde...kimseyi onu sevdiğim gibi sevemiyorum kalbimde öyle bir yeri var ki anlatılamaz...senin yerine ben ölseydim SÜRMELİ GÖZLÜM ne anlamı var senin olmadığn bi dünyada yaşamanın...hayat devam ediyor yaşıyoruz ama bigün bizde yanında olacağız...insan ölmekten korkmaz mı? ben korkmuyorum çünkü orda en sevdiğime kavuşacağım...ölene kadar bütün dualarım senin için ... mekanın cennet olsun...