Burcu Güneş

Akademi Türkiye yeni dönem jürisinde karşımıza çıkacak süpriz isimlerden biri olan Burcu Güneş 1977 İzmir doğumlu. Müzisyen olan babası Ali Güneş'in müzikle dolu olan dünyasından fazlasıyla etkilenen ve babası ile kurdukları Dio, Trio ve orkestralarla, büyük otellerde ve tatil köylerinde jazz ve pop müzik şarkıları söyleyerek, okulunu da ihmal etmeyen Burcu kendisini gerçek anlamda müzikle iç içe yetiştirmeye devam etti. Bu sırada ilk müzik eğitimini almaya başladı.
İzmir'in büyük otellerinde ve jazz klüplerinde çalışmaya devam ederken bir yandan Müfit Bayraşa ile çeşitli festivallere ve müzik yarışmalarına katıldı. Bu sırada tanıştığı bir müzisyen arkadaşıyla ortak beste ve söz çalışmalarının bulunduğu bir demo kaset hazırladı. 1998 yılında Raks Marş Müzik şirketine yollanmış demo kaset Garo Mafyan, Koral Sarıtaş ve Galip Kayıhan tarafından dinlenince, hemen İstanbul'a davet edildi. Böylece ilk albüm çalışması olan "Aşk Yarası" ortaya çıkmış oldu. Başarılı yorumcunun diğer albümleri: Tılsım, Ay Şahit, Ben Ateş Ben Su

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Türkiye'deki gelmiş geçmiş ennn mükemmel sanatçılardan biri.. Yarışmayı izlememin başlıca nedeni Burcu Güneş olacak sanırım :))

Adsız dedi ki...

ben zaten sırf burcu güneş için izliyorum yaroşmayı.akademi türkiye1 izlemedim.2yide izlemezdim ama yemin ederim burcu güneş var diye izliyorum...

Adsız dedi ki...

Aynen bende Burcu Güneş için izliorum.Bi de programda çok yorum yapsa ve şarkılarda sölese Burcu güneş çOK İYİ OLUCAK