Yüksel Aytuğ

1963 yılında Sivas'da doğan Yüksel Aytuğ İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'nden mezun oldu. Sırasıyla; THA, Güneş gazetesi, Ses Dergisi, Hürriyet Dergi Grubu, İntermedya yayın grubu, Yeni Ufuk gazetesi, 9. Kanal, ATV, Sabah gazetesi, Vatan gazetesi'nde; muhabir, editör, yazı işleri müdürü, genel yayın yönetmeni, yazar olarak görev aldı. Çalışmalarıyla, birçok ödüle layık görülen Yüksel Aytuğ heyecanla beklenen müzik yarışma programı Akademi Türkiye'nin yeni döneminde yine jüri koltuğunda olacak.

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Yakışır.Hem de çok yakışır Sevgili Yüksel Aytuğ.Barış,Pınar,Özgür gibi onu da Akademi Türkiye ile çok sevdik.Gönülerimize yerleşti.Piyasadakleri düşünün hangileri onlar kadar çok sevildi yürekten tebrikler,sevgili Yüksel Aytuğ.Senin için hala sabah almak zorunda kalıyorum.Anlıyorsun değil mi?

Adsız dedi ki...

ben bu yarişma katilamdim cunku kendimi dahale hazir histmiyordum amam bidaha olursa katalcam ve eve kalirsam hedefim evden birinci cikmam yeni cem yeni bariş olmamm o yuzden cok calişyorumm ben nerde oturuyorsam sakarya caybaşiyeni koy bu yarişmadan hic kaybetmeden bida versinlerr

Adsız dedi ki...

Sevgili Aytuğ yok onlar gibisi yok.Barış zaten olamaz.Pınar ve Özgür gibisi de yok.Bu akademiden star çıkmaz.

Adsız dedi ki...

Yüksel Bey bu yarışmadan star çıkmaz.Murat adlı yarışmacı Özgür görünümü ve tarzında ama bir tane Özgür var.Barış hiç yok.Pınarın ışığını yakalayabilmek için ise gezegen değiştirmek gerek zaten.İki bölümdür siz varsınız diye izliyorum.Ama tadı yok.

Adsız dedi ki...

akademi türkiye yarısması benim için barısla basladı ve onunla bitti.artık öyle bir yarısmanın yeniden basladığına inanmak bile istemiyorum.çünkü olmaz ilki gibi asla olmaz ne bu yarısmada BARIS var nede özgür pınar tolga.... bence 2.sinin baslaması büyük bi hata

Adsız dedi ki...

yav barış akarsudan sonra, akademi türkiye 2 i izlemek istemiyorsanız izlemeyin,sizi seyredin diye zorlayan var mı
her sene onlarca yüzlerce genç trafik kazasında ölüyor,ben de çok
üzüldüm ama bu yas artık uzadı

Adsız dedi ki...

sevcana kanto verilmiş,yazık ya sahipsiz mi sandınız kızcağızı
diğer yarışmacılara pop,rock
bravo doğrusu

Adsız dedi ki...

akademi türkiye en kaliteli yarışma programı benim için.en kaliteli insanlar,yarışmacılar buradan çıktı.ve inşallahda çıkar.yüksel bey'i ilk akademi türkiyede gördüm ve yorumları,fikirleri,düşünceleri benim için çok önemli.ve o da bir BARIŞ AKARSU sevdalısı.aynı benim olduğum gibi.bu yarışma benim için barıştı.barışın yeri asla doldurulamaz.onun gibiside asla bir daha çıkmaz.özgür,tolga gibi birçok değerli isim daha çıktı.Türkiyede güzel sesli,sahneye yakışan,herşeyiyle star olmaya aday bir sürü insan var.dileğim bu yarışmada olanlardan hak eden kazansın.ve gerçekten doğru bir çizgide emin adımlarla yürüsün.bütün yrışmacılara başarılar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Günaydın Yüksel bey, Benim İsmim Rezzan Özdemir. Yarışmaılardan Baha işler'in arkadaşıyım. Baha üniversiteye ve akademisyen olmak için çok çaba sarfetti. ve yaklaşık 5 yıl süren hem çalışan ve hemde okumak zorunda kalan öğrencilerden bir tanesi. Yarışmaya katımadan önce yapımcı firma ile görüştük ve bize 1 ocak 'itibari ile Baha'nın yarışmada olduğuna dair bir yzaı ile dondurabileceğimiz söylediler. Kurumdan ok. aldık ve o tarihten itibaren yazı için yapımcı firma ile görüşüyorum henüz alamadım. Yarıimanın adı akademy Türkiye ve en önemli özelliği eğitim. % yıllık zor geçen bir eğitim süreci. yarışmanın 1.olsada üniversite mezunu olması ve akademisyon olması müzik ve insan adına çok önemli. şu anda size bu yazı yazarken ağlıyorum çünki eğitime verilen değer bu kadar olmamalı. Lütfen proğramda bunu baha'ya iletin ve yapımcı firma ile çözüme gidelim. Ben London/Coaching Academy. Uluslar arası iletişim ve koçluk eğitimi aldım. ve eğitimin bana ve binlerce insana bu anlamda özelliklede Üniversite öğrencilerine fayda yaratmaya çalışıyorum. Sizin eğitime ve iletişime verdiğiniz değerden yola çıkarak size gönderiyorum ilginizi rica ediyorum. Sevgi ile kalın ...Rezzan

Adsız dedi ki...

okulu dondurmak icin yazıya filan ihtiyacınız yok. gidicek, okulu dondurucam diycek. dondurcak. bu kadar basit.adamın keyfi istiyodur donduruyodur. gider psikolojim bozuldu der dondururlar okulu.
"Başvurunun kabul edilebilmesi için haklı ve geçerli nedenlerin belgelendirilmesi gerekir"
burda ki haklı ve geçerli neden ama yarışma olur, ama hastalık olur, ama farklı bir sınava girmek olur. yani bu illa ki de akademi türkiye'ye bağlı bir şey değil.
aglamayın siz rezzan hanım. baha üzülür sonra.
tabi anlattığınız buysa, baha ya olan sevginize hayran kaldım, kendinizi bu kadar yardım etmeye cabalamanıza onun icin. kimse kimse icin bir sey yapmıyor su zamanda. ayrica kayıt dondurma, donem baslamadan yapilir. yine de aglamayin, daha her sey icin baya bi erken, malum daha birinci donem bitmedi universitelerde...
ne demiş ünlü düşünürler ? demokrasilerde çareler tükenmez.
ha ben anladığım kadarının cevabını veriyorum tabi haddim olmayarak... eğer bambaşka bir şeyden bahsettiyseniz ve ben alakasız bir şey yazdıysam çok ama çok özür dilerim...
eminim yuksel aytug'da yardımcı olmak icin elinden geleni yapacaktır. kendiniz uzulmeyin, baha'yı da uzmeyin... nacishane tavsiyem...

Adsız dedi ki...

yüksel bey sizde çok ii biliyorsunuz ki bu yarışmanın en iyi 2 sesi sevcan ve baha... ikisininde sesi güzel ikisininde kendi tarzları var bence bu iki yarışmacıya sahip çıkın bu yarışma bir star çıkarmak zorunda barış akarsudan sonra yoksa ne bbg den nede sabah kuşaklarının devamlarından hiç bir farkı olmaz bunu sizde çok iyi biliyorsunuz. umarım yarışma amacına ulaşır yoksa sevcan yada baha dan herhangi birisinin birinci olmadığı bu yarışma tam bir fiyasko demektir bence

Adsız dedi ki...

sevgili yüksel bey!lütfen bu yazımı dikkate alın.....
yarışmanın yayın saati her hafta değişiyor..
bu da herkes gibi bizleride çok rahatsız ediyor.
gecenin bir vakti çoğu insanların uykuya daldığı vakit sizce çok uygun mu?
3.haftaki program saatinde Şabaniye isimli filmi yayınladınız.sizce yarışmamı önemli yoksa bu film mi? lütfen bu yarışmayı biraz daha normal saati
ne alınması için yayıncı kuruluşlara gerekli uyarıları yapın.aksi takdirde bu yarışmanın izlenme oranı bir hayli düşecek.
şimdden çok teşekkürler ilgi ve alakanıza.

Adsız dedi ki...

bu gün akademi evi ve eğitim çalışmalarının banttan veriliş saati daha da ileri alınarak 02.50 oldu
pes doğrusu!!

Adsız dedi ki...

Selam,Önemli olan bu yarışmanın iş yapıp yapmayacağı değil,önemli olan bu yarışmdan star çıkmayacağıdır.Bakıyorum ,bakıyorum bir bakışta ışığına ve sesine vurulabileceğin kimse yok.Onlara bir bakışta vuruldu insanlar,üçüncü ,beşinci izleyişte değil.Yoksa hala kimse Barış için ağlamazdı.Pınar ve Özgür için insanlar yığınlaşmazdı.Hadi bakalım bu hafta diyebilecek misiniz sen de star ışığı var diye.Tabi ki kalan sağlar sizindir.Yoksa yarışma çok güzel.Ama star adayı yok.Sevgiyle kalın.

Adsız dedi ki...

merhaba sayın yüksel aytuğ sizi çok seviyorum biliyorumki sizde yayın saatinin değişmesinden,ses düzeninden biz izleyenler kadar şikayetçisiniz!fakat sanıyorum yapacak bişey yok malesef...yani sizde bu Türkiye ortamında faka basanlardansınız.yani aklım almıyor seyirci akademi türkiye başlıcak diye beklerken şabaniye başlıyor...enteresan

Adsız dedi ki...

bu yarışmanın kanal seçimi yanlış keşke yine atv de yapılabilseydi kanal 1 in teknik özellikleri oldukça eksik performans gününde seyirciler yarışmacıların aileleri pankartlar gösterilmiyor öykü sözü kesip duruyor burcu güneşe ayıp yaptı
bayan yarışmacılarda zayıflama çiftliğine gelmiş gibiler kilolu ve çirkinler yaşlarından büyük gösteriyorlar yarışma programlarında bile bayanlar daha özenle seçiliyor show tv de acunun sunduğu yarışmada manken gibi kızlar var erkeklerden sadece baha var biraz ışığı olan ama o da sahnede tutuk bahadır hele onu nasıl seçtiniz tek kelimeyle rezalet şarkı söyleyemiyor
yarışmacılar özenle seçilmemiş bu yarışmacılardan star olabilecek kapasitede kimse yok en iyi yarışmacılar semra ile sevcan tabiki onlarında star ışığı yok
şarkıların alt yapıları zengin değil
daha bir sürü şey var yarışmacılar evde ancak polemik kavga ve tıkınma ile uğraşıyorlar nerde tolga nerde barış nerde özgür ne güzel şarkılar söylerlerdi fırsat buldukça gitarla konser verirlerdi