Ceza Koltuğu (ilk hafta)

Akademi Türkiye jürisinin verdiği karar doğrultusunda ceza koltuğuna oturan yarışmacılar:
fatih, murat, ayşegül, erdal

Eğitmenlerin koruma kararları: 4 oy murat, 1 oy fatih, 1 oy ayşegül
Murat eğitmenleri tarafından korunan yarışmacı oluyor.

Yarışmacıların koruma kararları:
arda - ayşegül
ömer - fatih
esra - erdal
alper - ayşegül
elif - erdal
gamze - ayşegül
baha - ayşegül
derya - ayşegül
güllizar - ayşegül
selen - erdal
sevcan - ayşegül
bahadır - fatih
semra - erdal
murat - fatih

Ayşegül arkadaşları tarafından korunan isim oluyor.

Bu durumda Fatih ve Erdal bu hafta ceza koltuğunda kalan ve elenmek üzere 1 hafta boyunca oylanacak yarışmacılar oldu.

Akademi Türkiye'de kalmasını istediğiniz yarışmacının ismini yazıp 3727'ye mesaj atarak sevdiğiniz yarışmacıyı destekleyebilir ve evde kalmasını sağlayabilirsiniz.

66 yorum:

Adsız dedi ki...

VEE... ERDALIN HAVASI SÖNER...

Adsız dedi ki...

FATIH HER ZAMAN DESTEKCINIZ !!!!!

Adsız dedi ki...

HAYDİ BURSA FATİH İÇİN ELELE..............

Adsız dedi ki...

fatih sen o koltugu haketmedin sen hep kalbimizdesin kalbimiz seninle

Adsız dedi ki...

İLK YORUMU YAZAN ARKADAŞ SEVİYESİZLİK YAPMIŞSIN.ONLAR ÇOK İYİ ANLAŞAN İKİ ARKADAŞ ERDAL HAVALI BİRİ DEĞİL NASIL BU KANAATE VARDIN ANLAMIYORUM.BUNUN ADI ANCAK KENDİNE GÜVENMEK OLABİLİR.O KENDİSİNİ TANIYAN HERKES İÇİN ÇOK ÖZEL BİRİDİR.İSTERSEN İYİ GÖZLEM YAPTIKTAN SONRA YAZ BURAYA
ALPER SÖNMEZ

Adsız dedi ki...

ben bahdir destekcisiyim ve ilk hafta dedim ki fatih gider, sanirim oyle olacak, tabi bir BURSALI dayanismasi olmaz da oylar yagmazsa.
erdal orda olmamaliydin. neden oyle oldu bilmiyorum. ama eger bu hafta elenmezsen bidaha o koltuga oturmayacagina inanıyorum. sevgiler

Adsız dedi ki...

ben ve çevremdeki insanların ortak fikri şu ki erdalın çok şey öğretilecek biri olmaması jüri üyeleri ve eğitmenlerinin pek işine gelmedi yarışmanın başarısını herşeyin önünde tutuyorlar bu yüzden o koltuğa oturttular.metin özülkünü erdalı koltuğa davet edişi ve bunu açıklamakta zorlanmasıda göstergedir.YAZIKKKKKK

Adsız dedi ki...

ERDAL KARİZMASI OLAN TEK YARIŞMACI BİZCE.HAKSIZLIK YAPILDI.

Adsız dedi ki...

evet alper sönmez kardeşim onlar çok iyi anlaşan iki arkadaş biz stüdyoda gördük ikiside o koltuğu haketmedi sonuç ne olursa olsun onlar hep arkadaş olucak o koltuğa oturacak başkaları olmalıydı

Adsız dedi ki...

ögrenmek için orada ama kişiliği ve yakışıklılıgı ile göz dolduruyor inanıyoruz o koltuktan kalkacak haydi bursa elele

Adsız dedi ki...

Ya anlayamıyorum bir insanı tanımadan nasıl yorum yapabilirsiniz.Erdal hakkında bu kanaate nasıl varmış acaba ilk yorumu yapan arkadaşımız,insanın KİŞİLİĞİ ve KAREKTERİ önemli bence.Akademide bulunması bile yeter arkadaşlar Erdalın,sizde ilk yorumu yapan şahsiyet gibi yargılamayın insanları hemen ilk görünüşte MUSTAFA KÜÇÜK

Adsız dedi ki...

evet bende katılıyorum bir insanı tanımadan ön yargılı olup konuşmak çok yanlış ve ayıptır huso bey yazarken bence düşünmeliydiniz ki o evde onlar yaşıyorlar sizin fatihe olan yorumunuz neye bağlı bilmiyorum fakat bahadır fatihi korumak istiyenlerden biriydi canlı yayında olsaydınız sanırdm bunu yazmazdınız fahtih iyi biri olmasa bahadır oy vermezdi sanırım erdalda öyle onlar orada olmamalıydı hayırlısı

Adsız dedi ki...

huso bey bende arkadaşa katılıyorum siz fatihin elenmesini istiyorsunuz faka bahadırsa fatih için kalması oyunu verdi o yüzden size şuan ne demem lazım bilmiyorum ayrıca fatih bursalı fakat okul nedeni ile onun heryerde sevenleri olduğunu tahmin ediyorum yanlız bursa değil onu tüm sevenleri destekliyecektir buna inanıyorum

Adsız dedi ki...

fatih senin için üzülmedim dersem yalan olur fakat o koltukta oluşuna ve seni daha tanıma imkanı olmıyan arkadaşlarının ve jürinin tutumuna daha çok üzüldüm canın sağ olsun sen sevenlerin için daha önemlisin ve umarım bu hafta o koltuktan kalkarsın bol şanslar sana kalbi temiz çocuk sen hep iyi niyetinden kaybedersin daha çok gençsin önün açık olsun

Adsız dedi ki...

fatih canım oğlum senin için akedemide olmak güzel birşeydi bize bu gururu yaşattın çok mutlu olduk dün gece canlı yayında seni izlerken ve dinlerken haz duydum hoş ben seni sürekli dinliyordum fakat bunun tarifi olamaz çünkü ben bir anneyim sen belki o koltuktan kalkmıya bilirsin ama sağlık olsun ben senin birgün başaracağına inanıyorum daha çok gençsin canın sağ olsun sen daha önemlisin ailen içinseni çok seviyoruz canım oğlum

Adsız dedi ki...

irem yeğenin dediki dayıcığım sen bazen iyi ve akıllı çocuk başarılı olur derdin ve tüm aile hep seni desteklerdi ben o zaman senin ne demek istediğini anlıyamazdım okula başlayınca biraz anladım fakat şimdi daha çok anladım seni bazen kıskanmıyordum dersem yalan olur çünkü herkes seni çok severdi ama şuan hepimiz seninle gurur duyuyoruz üzülme koltuktan kalkacaksın sen herşeyi başarırsın hayırlısıyla başarılar sana dayıcığım

Adsız dedi ki...

Erdalım canım kardeşim, biz senin başarılarına alıştık bu çok normal bi durum.Seninle hep gurur duyduk, duyucaz da.Konservatuarı dereceyle kazandığına da, Üniversiteden mezun olduğun diploma türeninde ,Yaptığın bestelerin radyolar da çaldığında, Yine yaptığın Beşiktaş marşlarını binlerce kişi aynı anda stadlarda söylediğinde de...... ve en önemlisi her zaman düzgün iyi niyetli,sevecen, dürüst ve kendi ayaklarını üstünde duran, kendine güvenen sağlam bir kişiliğin olduğunda da.Sen zaten bizim yüreğimizin birincisisin.Bundan sonra yapacaklarınla insanlar görecekler seni.Bir anda parlayıp sönenlerden değilsin olmayacaksın da.Yolun açık olsun canımın içi.Allah yardımcın olsun.

ABLAN

Adsız dedi ki...

nuray
slm fatıh sen bizim kalbimizde birincisin seni hep destekliyecegız seni koltuktan kurtaracağız.... tekirdağdan çanakkaleden sevenlerin oldugunu unutma sakın

Adsız dedi ki...

Evet Bahadır oyunu Erdaldan yana kullanmadı.Çünkü Erdal onun hemşerisi ve onu en büyük rakibi olarak görüyo olmalı.Herkes onun Erdala oy vermesini bekliyordu ama nedense vermedi.Bu çok bişeyi değiştirmezdi ama Bahadırın fikrini ortaya koydu.Bakalım asıl yarışmadan sonra kim ne yapacak.Urfalların asıl gururu kim olacak.

Adsız dedi ki...

urfalıların gururu belli degilmi dün gece bunu herkes gördü BAHADIR ortalıgı salladı bee varmı bunun üstüne söz?

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar dikkat ettiniz mi Erdal'a hep kız arkadaşları oy verdi.Bu demek oluyorki erkek adaylar için Erdal büyük bi rakip.ve yine bu gösteriyor ki Erdal karizması, yakışıklılığı ve sevecenliğiyle iyi bir hayran kitlesine sahip olucak.Erkek sanatçıların genelde bayan hayranları olur.Bence çok yakışıklı ve karizmatik, ve eğitimli olduğu her halinden belli.

Adsız dedi ki...

kırmızı koltuklar size yakışmadı FATİH inşallah koltuktan kalkan sen olursun ve herkese kendini gösterirsin........ buna inanıyoruz.....seni seviyoruz.....

Adsız dedi ki...

TEKİRDAĞ VE ÇANAKKALE,YE TEŞEKKÜRLER.NURAY HNM.SİZEDE .FATİH İÇİN ELELE....

Adsız dedi ki...

fatih sen o ceza koltuğuna neden oturdun buna kimse anlam veremedi sen herşeyiyle güzeldin ama sanırım bir hata oldu sen her zaman güçlüsün yine öyle olacaksın ve seni sevenlerin ORADA O KOLTUKTA BIRAKMAZLAR FATİH

Adsız dedi ki...

Türk halkı adaletlidir, bu hafta Erdalın o koltuğa getirenler gerçek oyları görecekler.Asıl jüri oyunu kullanacak.Bekleyin görün bu hafta hak ettiği yerde olucak.

Adsız dedi ki...

aslında evet fatih.te erdal.da o koltuğu haketmedi ama hayırlısı neyse o olsun ama bizimde gönlümüz fatihte elbet fatihin arkadaşları olarak bizde fatih için haksızlık olduğunu düşünüyoruz ikisi içinde yanlış oldu iyiler o koltukta olmaz bencede fatih kalmalı

Adsız dedi ki...

Elinizi vicdanınıza koyun ve Erdalın performansını tekrar izleyin.Belki bu hafta halk ona yeterince oy vermedi ama eğitmenler, jüri ve arkadaşlarının onu o koltuğa oturtmasına Türk halkı seyirci kalmaz.Bu hafta herkes görecek.Bakalım halkın oylarıyla koruduğu kişiyi bu defa nasıl indireceksiniz.Bu kadar yetenekli sesi güzel ve bi o kadar da efendi bi çocuğu öyle kolay kolay gözden çıkaramazsınız.Bekleyin görün......

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yarışmanın en adil olayını izliyoruz.emin olun ikside o koltuğu hak eden kişiler buna emin olun kişiliklerine diceğim laf yok ama ses ikisinde de yok buna inanın.biras müzikten anlayan bi insan fatihinde erdalında sesi olmadığını görür.ikincisi erdal kulislerin adamı siz olayların iç yüzünü bilmedğiniz için erdal tüm kızlara iş verip duruyor.bırakın bu ayakları allah aşkına ikiside o evi haketmiyo ve ikiside şu anda o koltuktalarda bu yarışmada yapılan tek doğru şey buna inanın.

Adsız dedi ki...

sersertifikasız hakim sen kimsinki yarglıyorsun sen fatihi ve erdalı tanıyormusunki böyle yazıyorsun ayıp ayıp ben ne fatih nede erdal yanlısıyım fakat sen hani bir atasözü vardır kedi erişemediği ete mındar dermiş sanırım sen onlardansın sana başka sözüm yok anlıyan anlamıştır ikisi için hayırlısı neyse o olsun herkeze sıra gelecek kaderin önüne geçilmez tabiki inanana

Adsız dedi ki...

Erdal hakkında yorum yazan şahsiyet senin Erdalı çekemeyen biri olduğun belli.Erdal başarılı olmsaydı buralara kadar bile gelmezdi.Senin şu an ne konumda olduğun sözlerinden belli.Başarılı insanlar hep eleştirilir.Erdal kızlara emir falan vermiyo verilen oylardan da kız arkadaşlarının onu ne kadar sevdiği ortada.Unutmadan bu hafta programı sakın kaçırma o zaman ağzının payını alacaksın.Senin gibiler ancak onlara olan sevgiyi daha da arttırır.Oraya gelen yarışmaya girmeyi hak eden arkadaşlar hepsi kazandı.Bu bi yarışma sırayla gidecekler.Ama Akademi Türkiye gibi kaliteli bi yarışmadan çıkanların nerelerde olduğu da belli.Erdalı izlemeye devam et en güzel cevabı yaptıklarıyla verecek sana.Kıskanma ne olur çalış senin de olur.Hepsinin yolu açık olsun......

Adsız dedi ki...

SEVİYESİZ İNSAN BEN ERDALIN ABİSİYİM.SESLERİNİ BEĞENMEDİĞİNİ YAZABİLİRSİN AMA BUNU BİR OTORİTEYMİŞ GİBİ YAZAMAZSIN ÇÜNKÜ BU SENİN DÜŞÜNCENDİR AYRICA ERDALIN KİŞİLİĞİYLE İLGİLİ HİÇ KONUŞAMAZSIN.KİM OLUYORSUN DA BİZİM BİLMEDİĞİMİZ OLAYLARIN İÇ YÜZÜNÜ SEN BİLİYORSUN.YARIŞMACILARIN HEPSİDE ÇOK KALİTELİ VE HEPSİ PIRIL PIRIL GENÇLER SONUÇTA BURAYA KADAR GELMİŞLER.HADDİNİ BİL BİDAHAKİ YORUMUDA İSİMSİZ YAZMA DELİKANLI OL
ALPER SÖNMEZ

Adsız dedi ki...

Arkadaşım kulislerden gelmiş kelimesi hiç hoşuma gitmedi.Bende şu an kulislerde çalışan bir müzisyenim.ve daha ileriye gideceğime eminim.Ben yarışmalara girmedim ama girenlere saygım sonsuz.Zaten başarılı olanlar hangi yoldan giderse gitsin hedefine ulaşır.Başarısızlarda bi süre sonra unuturlur yada senin gibi ancak eleştiri yapar.Leyleğin ömrü misali.Son olarak şunu hatırlatayım İbrahim Tatlıses ve onun gibi nice sanatçı da kulislerden barlardan gazinolardan buralara geldi.Üstelik eleştirdiğin çocuk konservatuar sınavında derece almış bi müzik öğretmeni.Uzun lafın kısası diğer arkadaşların da dediği gibi herşeyi zaman gösterecek.

Adsız dedi ki...

evet isminin arkasına gizlenen korkak ördek sana yukarıda cevap yazan arkadaşlar sağ olsun seni gerçekten çok iyi tarif etmişler sen gerçekten ete ulaşamıyan bir kedisin senin ne haddineki oiki pırlanta çocuğa çöp atıyorsun sen onların ayakkabılarının çamuru bile olamassın olsaydın halk seni seçerdi kim olduğun belli ama gerçekten korkak kedisin halk seni iyi tanımışki erdal ve fatih kadar olamadın onlar nerede olsalar başarırlar sen kendine yan korkak

Adsız dedi ki...

evet çok ayıp oraya o yorumu yazan kişi senin hiç işin yok sanırım gerçekten sen o iki delikanlı kadar deli kanlı olamassın onları seçen jüri eliyende jüri olacak onlar aldıkları aile terbiyesi ve eş dostları sayesinde nerede olsalar edeflerine varırlar ben fatihiiyi tanıyan semt arkadaşıyım onun ailesi zaten arkasında çocuk zaten tanıtım vidiosunda belirti o oraya müzik adına girdi sen girsebilseydin kolaysa hayırlısı neyse o olur ikisininde canı sağ olsun onların aileleri arkasında
ikiside iyi aile çocuğu

Adsız dedi ki...

Bu geceki programı izleyen herkes neyin kazandığını gördü.Bırakın boş lafları DOSTLUK kazandı dostluk.İkisinin de elenme riski var ama onlar birbirlerini düşünüyorlar.Erdalın sözü çok güzeldi Fatih giderse çok sıkılırım diye helal olsun ikisine de siz kazandınız zaten.

Adsız dedi ki...

Erdalım canım oğlum iki gündür izliyemedim çok merak etmiştin seni.Dün gece seni ve Fatih oğlumu öyle görünce bütün üzüntüm geçti.Ne güzel evlatlar yetiştirmişiz dedim.İkinizinde elenme riski var ama olsun siz sesinizi gösteremesenizde hareketlerinizle, iyi niyetliliğinizle, dürüstlüğünüzle ve birbirinize olan bağlılığınızla ailenizden aldığınız terbiyeyi ne kadar pırıl pırıl gençler olduğunuzu gösterdiniz.Aferin size yavrum, çocuklar gençler sizlerden örnek alacak.En güzel başarı bu.Allah sizi sevdiklerinize bağışlasın.Seninle gurur duyuyoruz canım oğlum benim.

Adsız dedi ki...

ben FATİH İN ANNESİ OLARAK ERDAL VE FATİH İ tanımadan eleştiren kişilere cevap veren duyarlı türk halkıma bir anne olarak teşekkür ederim çünçü orada olan tüm çoçuklar bizim çoçuklarımız değilmi tüm gençler bir amaç uğruna müzik adına oradalar hakkıyla kazanıp girdiler fakat elbette bir bir elenecekler bizler ve bizim gibi orada yüzlerce seyirci canlı olarak izledik fatih ve erdal çok güzel bir dostluk kazanmışlar bence buda bir onurdur ikisi için hangisi hayırlısıysa o kalsın evet iyiler her yerde başarırlarbiz her zaman aileleri olarak gururduyduk yine duyacağız onlar bizim canımız kalbimiz onlarla birlikte onlarla iftihar ediyoruz iyiki varlar yolları açık olsun

Adsız dedi ki...

evet bende fatih in ablası ve bir genç olarak erda lın annesine ve annemize katılıyor hürmetle ellerinizden öpüyorum orada onları bende ceza koltuğunda canlı olarak gördüm ama inanınki bir sevince bir hüzün yaşanır derlerdi evet biz orada onu yaşadık fatihin koltuğa oturduğu an çok üzüldük tabiki bu her hafta bir yarımacımızın yaşayacağı bir durum fakat sonunda erdal ve fatih kalıpta her ikiside birbirine sarılarak ikimizde gidelim demesi bizi duygulandırdı ama ikisi adına gurur duyduk bu onların ailelerinden aldığı terbiye ve saygıyı gösterir canları sağ olsun iyiki varlarikisi için en iyisi olsun başarılar

Adsız dedi ki...

bende bir urfalı olarak yazıyorum bunun hemşerilikle ne alakası var bahadır erdala oy vermemiş eee ne olmuş bencede fatih hak etmişti baylar bayanlar bu yarışma ses yarışması allllloooo karizma yarışması degil!!!! fatihcigim yolun açık olsun seni o koltuktan kurtaracaz ben seleni destekliyorum ama bu hafta seni destekleyecem şansın açık olsun...

Adsız dedi ki...

Alooooooo sende bu hafta izle bakalım Erdal nasıl halktan hak ettiği oyları alıyo.Hem karizması, hem sesi, hem terbiyesi, hem de kişiliğiyle.Kimse illede Bahadır Erdala oy versin demedi.O onun görüşü ama bilmem izledin mi Erdal da yarışmada söyledi bizim doğunun insanı birbirine bağlıdır vefalıdır, herkes şaşırdı.Zaten uzun lafın kısası kimin ne olduğu ortada.Herkes programı izliyo boşuna yorum yapmayın zaman herşeyi gösterecek.O sadece ufak bir sitemdi.Yoksa bahadırın oyu çok bişeyi
değiştirmeyecekti.Ailelerinin de söylediği gibi asıl kazanan DOSTLUK oldu.

Adsız dedi ki...

DÜN GECE PROĞRAMINI SEYRETTİM BENDE CUMA AKŞAMI KOLTUĞA OTURDUKLARINDA ORDAYDIM.KOLTUĞA OTURAN DÖRT YARIŞMACI KARDEŞİMİZDE ELELE OTURUP BEKLEDİLER.BU BİR YARIŞMA ONLARDA BİZDE BUNUN BİLİNCİNDEYİZ.DÜN GECE AKADEMİ EVİNDE GÖRÜLENLER GİBİ HEPSİ KARDEŞÇE GÜNLERİNİ GEÇİRİYORLAR.HEPSİNİN YERİ AYRI AYRI...KADER AKADEMİ DE BULUŞTURDU .BAZI ŞEYLER UNUTULUR AMA DOSTLUKLAR KALICIDIR.BEN FATİHİN ABLASI OLARAK HEPSİNE BAŞARİLAR DİLİYORUM...

Adsız dedi ki...

canım oğlum fatih sana ne yazmam gerekir bilemiyorum sana içimden geleni yazıyorum kim ne yazarsa yassın fakat şu bir gerçek sen bizim canımızsın kargaya bile yavrusu beyaz görünürmüş bu demekki herkes canı için en iyisini diler bende annen olarak tüm orada olan arkadaşlarına ve sana hayırlısı neyse o olsun dileklerimi sunarım bu bir halk oylaması kim kime isterse destek olur bu normaldir sağlık olsun seni seven ve destek veren herkese teşekkürler

Adsız dedi ki...

yukarıda erdalı eleştiren ''fosil urfalı'' sen selene değil ancak topal emineye oy verecek kapasitede birisin.yazıkki urfalısın aslında seni o koltuğa oturtmak gerekte neyse ağzımızı bozmayalım.

Adsız dedi ki...

ERDALCIĞIM TÜM Ş.URFA HAVAALANI PERSONELİ OLARAK SENİ SONUNA KADAR DESTEKLİYORUZ....KALBİMİZDESİN YEĞENİM....

Adsız dedi ki...

Erdal ceza koltuğuna oturduktan sonra çok iyi bir çıkış yaptı.Bence bi çok kişi onun haksızlığa uğradığını anladı.Orada Erdaldan daha kötü performans sergileyenler de vardı.Hatta ben tekrar tekrar izledim cennet parçasını gayet güzel okudu.Netteki oylardan da onun bu hafta hak ettiği yere geleceği anlaşılıyor.Ben de ona oy verdim.Bi de bizim arkadaş grubu olarak en çok hoşumuza giden davranışı final gecesinden sonra yaptığı konuşmaydı.Elenmessem bile sevincim gölgelenicek en sevdiğim arkadaşım gidicek dedi.Biz ikisinin de kalmasını istiyoruz.İyi şanslar arkadaşlar.Asıl bu hafta hayran kitleniz kendini gösterecek.Sizi oraya destekleyenleriniz oturtmadı ama onlar kaldıracak.

Adsız dedi ki...

evet janem bende size katılıyorum oradakilerin hepsi arkadaş ama erdalla fatihin arkadaşlığı ap açık ortada sanki iki iyi ve güzel çocuk özellikle oraya oturtulmuş oldu evet fatihmi erdalmı demek çok zor ben aslında ne fatihi nede erdalı yakından tanıyorum tarafsız ve müzik seven bir kişi olarak yakından takip ediyorum daha sonraki haftalar bilmiyorum neler olurdu fakat ilk hafta ikiside bunu hak etmedi erdalda fatihte elenmese bir mucize olsa derdim ama sanırım bunun imkanı yok sanırım bu durumda fatih kalsın derdim çünkü fatihin anladığım kadar daha okulu ve geleceği var erdal tahsilini bitirmiş ama ikisi için hangisi iyiyse öyle olsun temennim ve görüşüm o ikiside her şekilde kazanmış olacak iki dost olarak ikisinede başarılar diliyorum
yetiştiren ailelerini tebrik ediyorum
çoçuklarıyla ne kadar öğünseler azdır müzik sever

Adsız dedi ki...

evet janem bende size katılıyorum oradakilerin hepsi arkadaş ama erdalla fatihin arkadaşlığı ap açık ortada sanki iki iyi ve güzel çocuk özellikle oraya oturtulmuş oldu evet fatihmi erdalmı demek çok zor ben aslında ne fatihi nede erdalı yakından tanıyorum tarafsız ve müzik seven bir kişi olarak yakından takip ediyorum daha sonraki haftalar bilmiyorum neler olurdu fakat ilk hafta ikiside bunu hak etmedi erdalda fatihte elenmese bir mucize olsa derdim ama sanırım bunun imkanı yok sanırım bu durumda fatih kalsın derdim çünkü fatihin anladığım kadar daha okulu ve geleceği var erdal tahsilini bitirmiş ama ikisi için hangisi iyiyse öyle olsun temennim ve görüşüm o ikiside her şekilde kazanmış olacak iki dost olarak ikisinede başarılar diliyorum
yetiştiren ailelerini tebrik ediyorum
çoçuklarıyla ne kadar öğünseler azdır müzik sever

Adsız dedi ki...

bahadır erdala oy vermemiş erdal da çok şaşırmış. niye ki erdal bahadıra güvenerek mi girdi oraya. bahadır fatihe niçin oy verdiğini bi güzel anlattı. bahadır erdalı kendine rakip gördüğündenmiş, güleyim bari ikisinin tarzı farklı bi kere o da güzel, o da güzel. saçma sapan şeyler söyleyip ortalığı kızıştırmanın alemi yok. bu çocuklar ana baba evladı. onların analarının ahını almayın fena sözler etmeyin burda. kazanan urfa olsun. oylar BAHADIRA, oylar ERDALA...

Adsız dedi ki...

Helal olsun arkadaşım.Sonunda geç de olsa güzel yorumlar gelmeye başladı.Şu andan itibaren böyle olalım.Madem Urfamız bu kadar ön plana çıktı her iki arkadaşımızı da sonuna kadar destekleyelim.Bahadır ya da Erdal değil Urfa kazansın.Onlar zaten kazandı.Kolay mı binlerce kişinin içinden seçilmek.Hadi Urfa yola devam sen daha ne pırlantalar çıkarırsın....

Adsız dedi ki...

evet has urfalı arkadaş siz doğru söylüyorsunuz hepsi hak etti ve girdi ve bu gecede izliyenler sanırım gördü bizim gördüklerimizi bursalı urfalı veya nereli olursa olsun onlar hepsi pırıl pırıl gençler hepsi ana ve baba evladı bazı kendini bilmez yada kıskanç insanlar ortalığı karıştırmak için uğraşıyor ama yazıkki bilmiyor herhalre orada olan tüm gençler asil ve görgülü çocuklar başarıyıda yenilgiyire bilen va kabullenen dürüst kişilikleri var onlarsa başarıyı yakalayamıyan içi kötülüklerle yoğrulmuş kişiler allah işini bilir o kendine yansın

ahmet uzman dedi ki...

fatih sen o koltuğu haketmiyosun inşallah bu hafta bunu oylarınla kanıtlayacaksın sen bizim kalbimizdesin çünkü o sesi en iyi bilenlerden biri benim ilayda da sana sevgiler gönderiyo pati diyo

ahmet uzman ve ailesi

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar merhaba Burak Buluç'un sözü,müziği,aranjesi ve yorumu kendisine ait şarkıları CEMRE ve İFTİRA yi aşağıdaki adresten dinleyebilirsiniz.
http://www.pikniktube.com/v/dffc76265cf00fbcbcab27effd7d6f37/u/181324/İftira_-_Burak_Buluç

http://www.pikniktube.com/v/58b5030713410564dc64a92bb7e850b7/g/149080/Cemre_-_Burak_Buluç

Adsız dedi ki...

erdal bir hiç dicem ama tek vasfı ömer ve bahadır, murat gibi müridlerine yalakalık . boşu boşuna girmiş o eve ve buyuk hayal kırıklığına uğrayacak. yazık. ha bide kırıtmadan yürüse.

Adsız dedi ki...

yukardaki soysuz insan kılıklı mahlukat.kişiliğin ve iddan sağlam olsa isimsiz yazmazsın bu yorumu terbiyesiz adam delikanlıysan buraya ismini ve iletişim yolunuda yazarsın

Adsız dedi ki...

o bu tür lafları haketmiyor evde rol yapmayan tek erkek yarışmacı diyebilirim ayrıca o koltuğa neden onu oturtuyorlar anlamıyorum evin rengi diyorum o orda olması gerekiyor ve gördüğünüz gibi orda
yolun açık olsun ERDAL

ZEYTİN -TARÇIN

Adsız dedi ki...

Erdal hakkında yorum yazan terbiyesiz, kişiliksiz şahsiyet izlemeye devam et çekemediğin kişi seni daha çok şaşırtacak.Hiç dediğin kişi hakkında biraz araştırma yap da gör.Senin gibi virüsler çoğalacak ama virüs olarak kalacak.Asıl hayal kırıklığına uğrayan sen olacaksın.Senin gibi seviyesizlere cevap bile verilmez.Eğitimli,karizmatik,başarılı dört dörtlük bir genç.Allah yolunu açık etsin.4 aslan parçasından 2. si.Ona şuan ulaşamazsın ama istersen diğerleri dışarda çok merak ediyorsan kıvırtmanın hatta kıvrılmanın nasıl olduğunu sana göstersinler.

Adsız dedi ki...

Ey sevgili yukarıdaki sevgiden yoksun, kişiliksiz, seviyesiz ,eleştiri yapmayı bile bilmeyip kıskançlığın altına bu şekilde başka kılıf uydurarak yazan insan.Aslın da senin gibilere cevap bile yazılmaz ama diyeceğim şuki: yine de erkek gibi yada bayansan hanımefendi gibi şahşiyetli ol ve isim yaz.Erdal en azından kendisi olmayı başarmışki orda.Görünen o ki sen onu bile başaramamışsın......

Adsız dedi ki...

Erdal hakkında yorum yazan saygısız kişi hiç youtube ye erdal sönmez yazmadın galiba.Söz müziği kendisine ait besteleri var ve bence süper olmuş.Erdalı kullanarak taraftarlarını yükseltmeye çalışma başaramazsın, başka kapıya.

Adsız dedi ki...

isimsin arkadaş kıvırtmanın yolunu dışardakiler sana göstersin derken lütfen seviyesizce tanımadığınız yarışmacıları karalamayın lütfen dışarıdaki yarışmacılara nasıl ulaşacak onuda söylermisin istersen erdal çıkınca sen ona ulaş yeter . bir tarafa laf yetiştirirken diğer kişileri karalamayın lütfen

Adsız dedi ki...

arkadaşım yanlış anlamışsın, erdal kadar oradaki yada dışarıdaki bütün gençleri destekliyoruz. Hakarete varan sözleri yazanları kınıyoruz.
Dışarıdakiler derken yarışmacıları kastetmedik, biz erdal ın sonuna kadar arkasındayız o sözü kullananı kıvrıltmayı iyi biliriz.
Hiçbir yarışmacı hakkında kimse böyle şeyler yazamaz hepsinin arkasındayız...

Adsız dedi ki...

erdal hakkında hiçbirşey bilmiyorum yukarıdaki talihsiz açıklamanın da erdal ın erkeklerden fazla kızlarla vakit geçirmesinden kaynaklı yapılmış olabileceğini düşünüyorum.son derece yanlış bir yorum.

Adsız dedi ki...

müzik sever fatih seni fazla tanıma imkanımız olamadı ne yazıkki fakat senin performanslarını sık sık dinliyoruz ve gerçekten son hafta ki çok harikaydı ve zevkle dinliyoruz sana müzik adına bol şanslar diliyorum yolun her zaman açık olsun

Adsız dedi ki...

BU ÜÇLÜYE CANIM FEDA OLSUN.ARALARINDA HİÇBİR ŞEKİLDE KÖTÜLÜK YOK.KONUŞMALARIYLA, BİRBİRLERİNE KARŞI TUTUMLARIYLA ÇOK GÜZEL BİR DOSTLUK ÖRNEĞİ GÖSTERİYORLAR.HANGİSİ YOLUNA DEVAM EDERSE ONU DESTEKLERİM.EVDE KALDIKLARI SÜRECE ÜÇÜ DE BENİM FAVORİM.BİRBİRLERİNE KARŞI HİÇBİR ŞEKİLDE KIRICI OLMUYORLAR.BU GENÇLERİN KİŞİLİKLERİ ÇOK SAĞLAM.SESLERİ VE PERFORMANSLARI DA DİĞER YARIŞMACILARDAN FARKLI.ZATEN BU YARIŞMADA DA ÖNEMLİ OLAN FARKLI BİR SES BULMAK.BU SES BÜ ÜÇLÜDE VAR.
ÖMER
MURAT
BAHADIR.... YOLUNUZ AÇIK DOSTLUĞUNUZ BAKİ OLSUN.
TURAN..

Adsız dedi ki...

fatih ciğim kurduğun dostluklar çok sağlam arkadaşın bahadırın senin ismini anıp özlemesini dile getirmesi bunun ispatı canım sana müzik adına başarılar

Adsız dedi ki...

evet fatih tuğçeye bende katılmadan edemiyeceğimçünkü gerçekten akedemi evinde yeterince kalamadın fakat en azından okısa zaman içinde bile seni anlıyan ve tanıyan arkadaşlarınla inşallah daimi olacak dostluklar kurdun müzik hayatında sana başarılar dilerim
bursadan çağla

Adsız dedi ki...

fatih arkadaşım evet gerçekten dostluk kazandı bahadırı muratı erdalı candan tebrik ederim ayrıca sana ömere ve diğer arkadaşlarınada önleriniz açık olsun der gelecekte hayatınız boyunca başarılar diler bütün adkadaşlarınla dostluğunuzun ömür boyu devam etmesini temenni ederim seni seven arkadaşın