Metin Özülkü

Metin Özülkü, 1962 yılında Mersinde doğdu. Müziğe yedi yaşında iken İstanbul Belediye Konservatuarında keman eğitimi alarak başlayan Metin Özülkü Marmara Üniversitesi Müzik Bölümünü bitirdi. 1984 yılında üniversitede okurken Eda Özülkü ile tanıştı. Evlilikle sonuçlanan beraberliklerinin ardından müzik çalışmalarına da birlikte devam ettiler. Eşinin sözlerini yazdığı pek çok şarkının müziklerini yazdı. Eşiyle birlikte birçok yarışmalara katıldı ve beste yarışmalarında pek çok ödülün sahibi olarak sürekli müzik dünyasının gündeminde kaldı.

Yeni dönemde Akademi Türkiye'nin müzik direktörlüğü yapacak olan başarılı müzisyen, "Akademi müdürü" sıfatı ile jüri koltuğunda da yer alacak.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

hayatım da bu kadar tatlı ve birbirine yakışan iki insan görmedm yaa=)elemelere giderken umarım içeridedirlerde rahatlamamı sağlarlar diye dua edişlermi bliyorm:Dbence çok güzel bi karar metin özülkü gbi bir üstad oolmalıydı jüri de zaten=)izlenesi bir hal alır yarışma=)bi de pelin akat yok mu jüride yaa bence olması gereken kşilerden biri de o..her ne kadar elemelere giren bayanlar pek sevmesede kendisini ben bayıldm=)kolay gelsin=)

Adsız dedi ki...

Bir çok süper sesi harcadıklarını düşünüyorum.Bunlardan biri de hiç şüphesiz Köksal'dı.Ne kadar farkında Metin Bey bilmiyorum ama akademi türkiye için gerçekten büyük kayıp.......

Adsız dedi ki...

sizleri tebrik ederim seçtiğiniz yarışmacıların hepsi çok iyi..zevkle izlenecek bir yarışma..ama bir yarışmacı üzerine değinmek istiyorum. bu kişi bahadır..belliki bahadır iyi bir kültürle yatişmiş çocuğun çekingenliğini kıro diye yorumlayanlar var inşallah içerde fazla üzerine gidip bahadırı bozmazlar..

Adsız dedi ki...

akademi türkiyeyi diğer yarışmalardan farklı görüyorduk ama yanılmışız burada da ağlayan oy alıyor..arda birinciliği hak etmiyordu kendiside sevinemedi zaten şaşırdı yani...ayrıca SEVCANI NEDEN KIRMIZI KOLTUĞA OTURTMADIĞINIZI ANLAMADIM evde daha fazla ağlasın diyemi..lütfen bunları yapmayın..

Adsız dedi ki...

DOSTUM BEN CEVAPLAYAYIM:ÇÜNKÜ BÜTÜN YARIŞMALARIN REYTİNG KAYGISI OLDUĞU GİBİ AKADEMİ TÜRKİYE YARIŞMASINDA DA VAR BU.
METİN HOCAM FATİH KÖPRÜYÜ GEÇEN BİRÇOK YARIŞMACIDAN İYİYDİ.HELE HELE ERDAL GİBİ BİR MÜZİK ADAMININ NE İŞİ VARDI O KOLTUKTA.MÜDÜR VE DEĞERLİ BİR MÜZİK OTORİTESİ OLARAK NASIL MÜSAADE ETTİNİZ BUNA HAYRET EDİYORUM.
BENDE BİR MÜZİK ĞRETMENİ OLARAK BU SORULARI SORMA HAKKIM OLDUĞUNA İNANIYORUM.
BURALARA KOLAY GELİNMİYOR YAZIK ERDAL YORUMLARINDA KISA BİR ÖZGEÇMİŞ VAR LÜTFEN OKUYUNUZ
SAYGILARIMLA
CEM DANACI

Adsız dedi ki...

sabaha karşı 3 de evden görüntü veriliyor o saatte öğrenciler izleyemez ki bizleri hiç düşünmüyorsunuz

-------------------------
İsimsiz dedi ki...
akademi türkiyeyi diğer yarışmalardan farklı görüyorduk ama yanılmışız burada da ağlayan oy alıyor..arda birinciliği hak etmiyordu kendiside sevinemedi zaten şaşırdı yani...ayrıca SEVCANI NEDEN KIRMIZI KOLTUĞA OTURTMADIĞINIZI ANLAMADIM evde daha fazla ağlasın diyemi..lütfen bunları yapmayın..
------------
demiş bir arkadaş
sevcan şarkısını süper söyledi kırmızı koltuğa niçin oturtulsun

Adsız dedi ki...

sevcana verilen kantoyu protesto ediyorum herkese güzel şarkı sevcana da kanto ,bravo yani
diğer yarışmacılara torpil geçiliyor
iki yabancı
aşk her şeyi affedermi
sevcana ise ben kalender mesrebim o şarkı KANTO dur
[aylin aslım söyleyince o şarkı kantodan rock a mı transfer oluyor]